Pidurisüsteem ja rooliseade peavad olema komplektselt pärit tehasetoodangult. Elik ei tohi eri tootjate komponente omavahel ristata.
Esiklaas, laternad, kõik peeglid, rehvid ja turvavööd peavad omama eurosertifikaate ning olema õieti tähistatud. Vaz'i puhul minu jaoks terendab siin tulede-klaaside puhul üks paras hunnik probleeme.
Esiistme seljatugi peab olema vähemalt 700 mm kõrge (kui mälu ei peta) ning varustatud nõuetekohase peatoega.
Ette stanget kinnitatada ei tohi, kui see pole varustatud euroserdiga. Taha otsa keera mida ise soovid.
Kui huvi tõsine, siis pigem Maanteeameti asemel pöördu oma jooniste ning paberile pandud ideedega otse mõne tehnoeksperdi poole, kelledest nimekirja mnt.ee kodulehelt leiad. Saad palju täpsemad ning tehnilisemad vastused ning seletatakse ilusti puust ja punaselt ära, mis ja mis pärast. Kasulik oleks asjatu tüütamise vältimiseks põhjalikult läbi töötada kehtivad tehnonõuded (saadaval ka viitena mnt.ee lehelt näiteks) ning pöörata eriti tähelepanu punktidele, kus kirjas, et "peab vastama valmistaja poolsetele nõuetele" - kuna valmistajaks oled sina ise, siis nõuded ka kehtestad common sense ning liiklusohutuse tavasid järgides sellisel juhul ise. Enamikule tekkivatele küsimustele leiad vastused juba eos tehnonõudeid lugedes
