Blacky kirjutas:
Natuke ohmu selle kohalt,aga miks siis? Juhtmed ei ole vastavad/mõeldud selleks? Kuigi igal pool sõidab päris palju pfl autosi ringi uute hella tuledega, ja xenonid säravad ees kenasti .., et mis seal teistmoodi on. Lihtsalt huvi, sest pmst endal ka siukene plaan

.
xenoni takistus veidi teine ja auto hakkab veateadet andma, et esitule pirnid on katki. Halvemal juhul ei hakkagi nad põlema.
Tuleb panna väike takisti vahele (maksab 50 senti oomipoes) ja asi korras. Samuti hea, kui on ka kaabel ja soft olemas, sest esitulede juhtplokk tuleb samuti suhtlema panna ajuga - sealt on võimalik ka auto tegelik läbisõit teada saada, kuna tuleplokk on salvestav infokeskus. Kui spidokas näitab üht, siis tuledeplokist on võimalik auto tegelik läbisõit kätte saada, olen seda ka ise näinud, ühel bmw klubi foorumlasel on täitsa vajalik kraam olemas. Muudatus tuli 98a lõpus ja sealt edasi on 3 eri plokki, tööle hakkab vaid üks kindel.. Ühesõnaga, nii lihtne see asi pole, et viskad ringi. Ja uue aasta üks seadusemuudatus on see, et aftermarket xenoniga PEAB olema LUUPTULI ja TULEPESUR. KÕrguseregull on vist isegi seekord kõrvale jäetud, sest ÜV onkud seda ei kontrollinud. Kuigi ka see on tegelikult veel nõudmistes kirjas...