Said soetatud siis ühed suured veljed(mõne jaoks võibolla väiksed)

R18 x2 8 tolli ja x2 9 tolli.
Igatahes nõuab selline "setup" madaldust. Seega on tekkinud hulga küsimusi millele googel vastust ei andnud.
1. Kumba soovitate? coil või madaldusvedru+amort?
2. Vedrud enamasti madaldavad tagumist poolt vähem. (nt -60/30, -40/30 jne.) Kuigi tagumine ots vajaks rohkem madaldamist sest e46-l tagumik suht taeva poole.

Olen äkki millesti valesti aru saand?
3. Näitavad need numbrid ka reaalset vajumist? -60 mm eest oleks suht sahk juba vist

4. Kas võin oma "noname" amortidega kasutada m-tech vedrusid? pidid madaldama 15mm vist...on selline madaldus silmaga üldse näha?
Autoks siis e46 ja sooviks targemate arvamusi kuulda kuna ei tea madaldusest suht mitte midagi. Millist kompotti soovitate? Oleks hea kui keegi saaks pilte ka postitada

Rehvi profiil võiks koopaga tasa olla või natukukene allpool sellest. Rehvid tulevad ilmselt 215/40 ja 225/40.See et ratas koopas istuks, selline asi väga ei meeldi.
Olge tänatud!
