Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

e46 madaldus
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=10&t=114719
1. leht 1-st

Autor:  e46xxx [ 03.06.2013 10:01 ]
Teema pealkiri:  e46 madaldus

Said soetatud siis ühed suured veljed(mõne jaoks võibolla väiksed) :D R18 x2 8 tolli ja x2 9 tolli.

Igatahes nõuab selline "setup" madaldust. Seega on tekkinud hulga küsimusi millele googel vastust ei andnud.

1. Kumba soovitate? coil või madaldusvedru+amort?
2. Vedrud enamasti madaldavad tagumist poolt vähem. (nt -60/30, -40/30 jne.) Kuigi tagumine ots vajaks rohkem madaldamist sest e46-l tagumik suht taeva poole. :lol: Olen äkki millesti valesti aru saand?
3. Näitavad need numbrid ka reaalset vajumist? -60 mm eest oleks suht sahk juba vist :mrgreen:
4. Kas võin oma "noname" amortidega kasutada m-tech vedrusid? pidid madaldama 15mm vist...on selline madaldus silmaga üldse näha?

Autoks siis e46 ja sooviks targemate arvamusi kuulda kuna ei tea madaldusest suht mitte midagi. Millist kompotti soovitate? Oleks hea kui keegi saaks pilte ka postitada :cool: Rehvi profiil võiks koopaga tasa olla või natukukene allpool sellest. Rehvid tulevad ilmselt 215/40 ja 225/40.See et ratas koopas istuks, selline asi väga ei meeldi.

Olge tänatud! ;)

Autor:  Raghza [ 03.06.2013 13:23 ]
Teema pealkiri:  Re: e46 madaldus

Kui sul on amordid juba vanad, siis võta juba pigem coilid. Lisaks on coilidel ju see eelis, et saad kõrgust oma äranägemise järgi muuta. Mida madalamaks keerad, seda jäigemaks ka auto muutub. E46 saab coilid juba 190EUR eest.
M-paketi vedrude madaldus jääb silmaga näha küll, kuid tegelikult jääb sellest ikka väheks. 60/40 madaldus näeb küll väga hea välja, kuid kui enne talve pole tahtmist vedrusid tagasi swappida, võtaks ise pigem 40/30 madalduse.

Üldiselt kui sul uusi ja korralikke amorte all ei ole ning madaldusvedrud hea hinnaga sülle ei kuku, võtaksin ise pigem coiloverid. Kui need korraliku määrdega kokku teha ning heast tugevast materjalist nö. kotid teha, pole probleemi ka sellega, et need kinni roostetaks.

Autor:  Siim [ 03.06.2013 19:34 ]
Teema pealkiri:  Re: e46 madaldus

Raghza kirjutas:
Kui sul on amordid juba vanad, siis võta juba pigem coilid. Lisaks on coilidel ju see eelis, et saad kõrgust oma äranägemise järgi muuta. Mida madalamaks keerad, seda jäigemaks ka auto muutub. E46 saab coilid juba 190EUR eest.
M-paketi vedrude madaldus jääb silmaga näha küll, kuid tegelikult jääb sellest ikka väheks. 60/40 madaldus näeb küll väga hea välja, kuid kui enne talve pole tahtmist vedrusid tagasi swappida, võtaks ise pigem 40/30 madalduse.

Üldiselt kui sul uusi ja korralikke amorte all ei ole ning madaldusvedrud hea hinnaga sülle ei kuku, võtaksin ise pigem coiloverid. Kui need korraliku määrdega kokku teha ning heast tugevast materjalist nö. kotid teha, pole probleemi ka sellega, et need kinni roostetaks.



Kle ära aja paska,Jom-i coilil on nii et mida madalamaks keerad seda lödimaks see läheb,jälle tarkpead koos.

Odav coil on yldse pask ja kallis (alates 800eur) tänavale mõtetu,kasuta madaldusvedrusi, -40 -40 ja usun et jääb ok,aga enne muidugi peaksid autot mõõdulindiga uurima.


On odavad jah aga need tuleb ringi teha et õigesti töötaks.

Pilt

Autor:  Reimers [ 03.06.2013 20:20 ]
Teema pealkiri:  Re: e46 madaldus

See tehase m tech vedru on reaalselt teiste madaldussarjadega võrreldes -30mm. Seda ei tea kuidas see tehas selle -15mm välja arvutas. Muidu selline soliidne madaldus on -40mm ja suht võid panna ka tavalise amordiga. Selle -40mm saab ka talve kuidagi ära sõita

Autor:  oli [ 05.06.2013 10:04 ]
Teema pealkiri:  Re: e46 madaldus

viewtopic.php?f=14&t=113469

Tehase originaalid ja täiesti korralikud. Hind ei ole ka minu meelest suur, kui on siis saame rääkida sellest. Olid all kupeel 320 R6 mootoriga.

Autor:  smiley [ 05.06.2013 12:35 ]
Teema pealkiri:  Re: e46 madaldus

oli kirjutas:
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=14&t=113469

Tehase originaalid ja täiesti korralikud. Hind ei ole ka minu meelest suur, kui on siis saame rääkida sellest. Olid all kupeel 320 R6 mootoriga.

+1 Soodne ja mõistlik...pole ka rahalist kahju, kui tulemus ei jää nagu oodatud. Lisaks kui jääbki kõrge siis rehvid kõrguse ja laiusega saad veel mängida auto kõrgusega. http://www.miata.net/garage/tirecalc.html

Sõbral e46 330xd universaal ja 225/45/r17 rehvid all ja ma ei ütleks, et see auto väga kõrge on. IMO täpselt paras. 5 kesti saab veel autos ka istuda ilma, et koopasse käiks ja ei lõhuks vedrustust.

Ja alati aitab google.
https://www.google.ee/search?q=bmw+e46+ ... nD0QX9-oAQ
http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=743906

Autor:  Iff [ 07.06.2013 03:58 ]
Teema pealkiri:  Re: e46 madaldus

Mu E46l on Mtechi vedrud tehasest all ja silmaga on näha, et vörreldes tavalise E46ga on asi ikka tunduvalt madalam.

Autor:  agentzero [ 21.09.2013 01:33 ]
Teema pealkiri:  Re: e46 madaldus

Pilt

60/40. Amort originaal. Rehv 225/40r18. Veljed kõik samalaiad (8" või 8,5" täpselt ei mäleta).

Autor:  Iff [ 22.09.2013 14:42 ]
Teema pealkiri:  Re: e46 madaldus

Tehase poolt on Mtech vedrud alla pandud, velg 18"

Pilt

Autor:  Siim [ 22.09.2013 15:10 ]
Teema pealkiri:  Re: e46 madaldus

18 ja originaalvedrustus
taga 255 ja ees 225

Pilt

Autor:  smiley [ 22.09.2013 17:17 ]
Teema pealkiri:  Re: e46 madaldus

Teema suve algusest, kui pole veel keegi märganud.

Autor:  Siim [ 22.09.2013 17:27 ]
Teema pealkiri:  Re: e46 madaldus

smiley kirjutas:
Teema suve algusest, kui pole veel keegi märganud.


so what?

1. leht 1-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/