charly kirjutas:
Volgaklubi juhtfiguur on nii mõnegi auto väga põhjalikult taastanud ja põhjalikud blogid on seal foorumis olemas.
Tuleb otsida lugejate autode alt Sm Tihhonovi autosi.

Seal on tõesti palju kvaliteet materjali, lugemist tundideks.
wax kirjutas:
Ise olen kasutanud Wenfexi. Võtab kenasti värvi kobrutama ja siis pahtlilabidaga maha. Keemia kasutamisel peaks ruumis väga hea ventilatsioon olema, jääd muidu väga kiiresti laksu alla

Poes vaatasin sellele Wenfexile poes otsa, aga läksin ikka Rilak läti värvieemaldaja teed, mis maksis vaid 80.-/L.
http://2.bp.blogspot.com/_759VUi9bPts/S ... GP0322.JPGKuna ma olen maaaluses garaažis, siis kartsin, et see asi haiseb hirmsast, aga tegelikult polknudki väga hullu. Nina vastu panna ei tasunud.
Autol on kaks kihti värvi, tehase värv + ise värvitud odav värv. Alguses traatharjaga üle kergelt ja siis korralik kiht eemaldajat peale ja siis ootad
pool tundi. Juba peale paari minutit oli kenasti näha, et värv kobrutas ja keemia teeb oma tööd hästi. Siis pahtlilabidaga kallale ja korras.
Auto on enamvähem haljas kuid kõik tuleb veel poleeriga üle käia ja see võtab meeletult aega. MIKS ? Sest plaanis on auto jätta "raw" 'ks. Praegusel
hetkel tundub, et seda pole keegi teinud. Kahjuks polegi, aga see nii lihtne, sest kõik allikad väidavad, et see asi üle aasta ei kesta. Oskab keegi midagi
kaasa rääkida sel teemal ?
Tehtud on seda lombi taga küll, aga ka mitte palju. Kere peab olema maru puhas ja lakki lhäeb väga mitu kihti. Kuid väidetakse et aja möödudes hakkavad
laki alla tekkima rooste "ämblikud" ja, et selline lahendus üle aasta ei kesta.
Ivar
