Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 28.04.2024 12:32

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 9 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: K: Kere haljaks
PostitusPostitatud: 02.12.2009 00:01 

Liitunud: 08.04.2003 18:35
Postitusi: 97
Asukoht: Tallinn
Tere !

Auto on nüüd sellises faasis, et pea kõik asjad on küljest ära ja saab vana värvi kallale minna.
Plaan on lasta terve autokere haljaks. Nii seest kui väljast.

Hinnapakkumised liivapritsile on jäänud kanti 3000 - 4000.-
Aga nüüd asja seedides on see täitsa iseseisvalt tehtav töö. Erinevad vahendid on olemas, aga küsiks teadjamatelt täpsemalt.

Mis vahendeid soovitate ?
* Osad räägivad, et vana värvi eemaldamiseks mingi keemia möga peale, seista lasta ca pool tundi ja siis värvi kallale traatharjaga.
* Teised soovitavad lihvkettad relaka külge ja tuld.
* Kolmandad räägivad üldse mingitest tehiskiuga asjadest, mis käivad drelli otsa

Ette tänades,

I

:beer

_________________
PUG 205


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Kere haljaks
PostitusPostitatud: 02.12.2009 00:05 
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.05.2005 13:54
Postitusi: 2931
Asukoht: Tallinn
Selles topicus on kuskilt 4-5 leheküljest alates (või varemgi) juttu kõikidest tehnikatest (mida selle auto peal prooviti)

tegelikult tasub see ühel autohuvilisel algusest lõpuni läbi lugeda. Väga mõnus õhtujutt.

LINK

_________________
Miata
LS400


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Kere haljaks
PostitusPostitatud: 02.12.2009 00:24 

Liitunud: 08.04.2003 18:35
Postitusi: 97
Asukoht: Tallinn
charly kirjutas:
Selles topicus on kuskilt 4-5 leheküljest alates (või varemgi) juttu kõikidest tehnikatest (mida selle auto peal prooviti)

tegelikult tasub see ühel autohuvilisel algusest lõpuni läbi lugeda. Väga mõnus õhtujutt.

LINK


Suured tänud, see on päris asjalik lugemine ja suht ülevaatlik protsess kõigest sellest, mis mul läbida plaanis on.

Leitud sai keemialahenduseks ained:

Tsiteeri:
Läti toode oli 1L 80.-
Solmaster 2,3 kg 299.- (K rautakesko)
Venflex 2,5 kg 340 (KEY)


Arusaamatuks jäi küll palju mul seda möga kulub, aga vaadates tulemust, siis tundub see olema palju lihtsam ja tõhusam kui "füüsiline"
lähenemine. See oli ka üks põhjusi, miks see keemia minu listis esimesel kohal asetses.

Loen nüüd volgaklubi teemat edasi . . .

_________________
PUG 205


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Kere haljaks
PostitusPostitatud: 02.12.2009 01:03 
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.05.2005 13:54
Postitusi: 2931
Asukoht: Tallinn
Volgaklubi juhtfiguur on nii mõnegi auto väga põhjalikult taastanud ja põhjalikud blogid on seal foorumis olemas.

Tuleb otsida lugejate autode alt Sm Tihhonovi autosi. :)

_________________
Miata
LS400


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Kere haljaks
PostitusPostitatud: 02.12.2009 10:42 
Site Admin
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.12.2008 01:12
Postitusi: 2818
Asukoht: Tln
Ise olen kasutanud Wenfexi. Võtab kenasti värvi kobrutama ja siis pahtlilabidaga maha. Keemia kasutamisel peaks ruumis väga hea ventilatsioon olema, jääd muidu väga kiiresti laksu alla :D

_________________
http://www.facebook.com/WaxGarage
http://www.whitewalls.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Kere haljaks
PostitusPostitatud: 14.12.2009 23:31 

Liitunud: 08.04.2003 18:35
Postitusi: 97
Asukoht: Tallinn
charly kirjutas:
Volgaklubi juhtfiguur on nii mõnegi auto väga põhjalikult taastanud ja põhjalikud blogid on seal foorumis olemas.

Tuleb otsida lugejate autode alt Sm Tihhonovi autosi. :)


Seal on tõesti palju kvaliteet materjali, lugemist tundideks.

wax kirjutas:
Ise olen kasutanud Wenfexi. Võtab kenasti värvi kobrutama ja siis pahtlilabidaga maha. Keemia kasutamisel peaks ruumis väga hea ventilatsioon olema, jääd muidu väga kiiresti laksu alla :D


Poes vaatasin sellele Wenfexile poes otsa, aga läksin ikka Rilak läti värvieemaldaja teed, mis maksis vaid 80.-/L.
http://2.bp.blogspot.com/_759VUi9bPts/S ... GP0322.JPG

Kuna ma olen maaaluses garaažis, siis kartsin, et see asi haiseb hirmsast, aga tegelikult polknudki väga hullu. Nina vastu panna ei tasunud.
Autol on kaks kihti värvi, tehase värv + ise värvitud odav värv. Alguses traatharjaga üle kergelt ja siis korralik kiht eemaldajat peale ja siis ootad
pool tundi. Juba peale paari minutit oli kenasti näha, et värv kobrutas ja keemia teeb oma tööd hästi. Siis pahtlilabidaga kallale ja korras.

Auto on enamvähem haljas kuid kõik tuleb veel poleeriga üle käia ja see võtab meeletult aega. MIKS ? Sest plaanis on auto jätta "raw" 'ks. Praegusel
hetkel tundub, et seda pole keegi teinud. Kahjuks polegi, aga see nii lihtne, sest kõik allikad väidavad, et see asi üle aasta ei kesta. Oskab keegi midagi
kaasa rääkida sel teemal ?

Tehtud on seda lombi taga küll, aga ka mitte palju. Kere peab olema maru puhas ja lakki lhäeb väga mitu kihti. Kuid väidetakse et aja möödudes hakkavad
laki alla tekkima rooste "ämblikud" ja, et selline lahendus üle aasta ei kesta.

Ivar

:beer

_________________
PUG 205


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: K: Kere haljaks
PostitusPostitatud: 16.12.2009 22:22 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.02.2004 11:58
Postitusi: 569
Traatharja asemel võid proovida ka nailonketast ,mis käib relaka otsa. Mossel proovisin , väga kõvv :rokib Ainuke asi ,et maksab ~150 eek ja kauaks teda pole :D

_________________
3D projekteerimine. Joonised & lõikefailid.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: K: Kere haljaks
PostitusPostitatud: 20.12.2009 22:31 

Liitunud: 08.04.2003 18:35
Postitusi: 97
Asukoht: Tallinn
yellowboost kirjutas:
Traatharja asemel võid proovida ka nailonketast ,mis käib relaka otsa. Mossel proovisin , väga kõvv :rokib Ainuke asi ,et maksab ~150 eek ja kauaks teda pole :D


Seda nailonketast silmitsesin poes ka täna, aga otsustasin mitte võtta. Kuid eks näis . . .

Nädala alguses sai käidud ja ostetud sooduspakkumisega selline asi. Kuna vaja kodus mõned rariteetsed puust pinnad nii kui nii tulevikus teha, siis kulub selleks ka hästi ära.

Pilt

Nii nädalavahetus seljataga ja masina kõik siledad pinnad on haljad, nüüd vaid nikerdada kohtadega, kuhu nii kergesti ligi eisaa.

Aga see selleks. Vaja nüüd arvamusi . . . Nimelt plaanis on jätta auto haljas metall. Aga nagu uurimine on näidanud, siis lakk ei ole kõige õige lahendus, sest
täkkeid saades on ussipoiss kärme sisse ronima ja laki olev haljas metall läheb sama kiirelt ussitama.

Aga millega katta haljast metall ? Eesmärk oleks, et metall jääb vastava kihi alt näha ja ei tuhmuks liiga ära . . .

Ivar
:beer

_________________
PUG 205


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: K: Kere haljaks
PostitusPostitatud: 31.12.2009 03:06 
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.07.2004 23:36
Postitusi: 11
Asukoht: Tallinn-Nõmme
Küsiks igaks juhuks,
kas keegi on kasutanud kärcheri pesurile müüdavat liivapritsi otsikut,
kui hästi toimib ja kas 140bar pesurist piisab.
http://www.stokker.ee/products/product/ ... Epesurile/
siin teemas ka sellest juttu:
http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=10639


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 9 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 37 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7