Iff kirjutas:
Kroomimine käib siiski galvaniseerimise teel, mitte metalli poleerides. Aga üldiselt tegid midagi väga valesti kui peale lakkimist siiski rooste läks.
No, ühte asja tunnistan, poldid millega ma porika kinni keerasin ajasid lakki üles, murdsid ära, aga sealt ei läinud nii pea rooste.
Porikas sai lakitud mõlemalt poolt, hiljem siseküljele prooviks ka masteks, nägemaks kas masteks ka vastu peab pidevale pesule.
Midagi ei saanud valesti, kroomimisprotsessi tean, kuidas käib, mõtlesin lihtsalt kuidagi odavalt ära ajada, et näis, mis saab, eksmeriment niiöelda. Ei tulnud tast midagi välja, kui just külge sai ja tehtud sai, siis nägi välja
selline, kuid praegu on see vaatepilt mõlemist otstest roostene, samamoodi ka täpselt külgedelt, mis pidevalt märga saavad. Nagu ka ennist ütlesin, ka see koht kuhu tilkus vihmavesi sõites, seistes, siis sinna oli ka auk lakki sisse kulunud.
Ma järeldan nüüd ainult seda, et metalli peale see lakk ikka kinni ei hoia, kasutasin HS Master lakki, mida müüdi mulle Valga autovärvipoest, jäi ühest esitiivast nii palju üle, et ära proovida, hea kolm kihti sai peale pandud..