Streetrace.Org http://www.streetrace.org/foorum/ |
|
Värvimine ja hajutamine http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=10&t=43820 |
1. leht 1-st |
Autor: | TurboSlava [ 03.06.2010 17:24 ] |
Teema pealkiri: | Värvimine ja hajutamine |
Rooste täpid likvideeritud aga kuidas värvida ja hajutada jms. Palun igasugu nippe. |
Autor: | hullmaks [ 03.06.2010 23:13 ] |
Teema pealkiri: | Re: Värvimine ja hajutamine |
kui tahad ilusat tulemust, värvi kogu detail või auto, Olen teinud nii ,peale lakiga katmist lasen servad hajutiga üle nii et krobe pind võimalikult siledaks valguks, väga suur oht jooksma lasta kuna hajuti väga vedel. peale kuivamist võib veel poleerida parema tulemuse saamiseks. Kusagilt lugesin ka et hajutiga katta kogu detail.Ruum ja detail peavad olema võimalikult puhtad. Üldiselt olen saanud pisut parema tulemuse kui lihtsalt värviga lappimisel aga üldiselt on ikka hajutatud koht päris hästi eristatav |
Autor: | rosco [ 05.06.2010 01:59 ] |
Teema pealkiri: | Re: Värvimine ja hajutamine |
Suht kindlalt olen nii mina,kui ka mõni teine maalrikogemustega isik siin juba seda lahti seletanud. Otsing järsku aitab. |
Autor: | notme [ 05.06.2010 18:17 ] |
Teema pealkiri: | Re: Värvimine ja hajutamine |
Tere Kuna puhkus on käes, otsustaks ise plastikust stange ära värvida( eettöö ära teha ). Internetist leidsin sellise artikli. http://www.popularmechanics.com/cars/ho ... ce/2763656 Sammud mida kavatsen teha. 1. Puhastada pesuvahendiga stange ära. 2. Lihvida ja pahteldada stange, et kõik sirge oleks. 80 liivapaberiga. 3. Lihvida 400 üle, et asi väga sile oleks. 4. Puhastada stange veelkord tolmust üle. 5. Lasen peale krundi. 6. Lihvida uuesti üle 800-1000 paberiga. 6. Viin stange värvimisse. Minu küsimus oleks selline, kas sammud ja järjekord on õige? Milliseid materjale kasutada, et tulemus kõige parem välja tuleks. |
Autor: | Iff [ 06.06.2010 03:25 ] |
Teema pealkiri: | Re: Värvimine ja hajutamine |
80 on ennem kruntimist liiiiiiiiiiiiiga ränk. 80ga võib teha suuremad pahtli v plasti lihvimised kui on kindel, peale läheb veel üks pahtli kile kiht mis lihvitakse 240ga. Seejärel krunt. Ja krunt lihvida 400 alguses ning siis suuremad pinnad 500ga üle ning väga hea. 800 ja 1000 paberid juba liiga kosmos. |
Autor: | kj [ 06.06.2010 12:22 ] |
Teema pealkiri: | Re: Värvimine ja hajutamine |
Lakialuse värvi puhul võivad kriimud jääda, kui kogu pind 400-500ga teha, kindlam oleks alguses 400ga suurem krobelisus maha, ja ülejäänud 800ga.... Pinnaka puhul piisab ainult 400st kah. Ainult 800ga krunti nühkides kulub jube palju paberit ja nühid ennast emaseks. Vähemalt mina olen nii aru saanud.... |
Autor: | notme [ 06.06.2010 15:19 ] |
Teema pealkiri: | Re: Värvimine ja hajutamine |
Kavatsen lihvimise masinaga ära teha. ![]() Netis kirjutakse koguaeg, mingist adhension promoterist? Seda tuleb enne pahtlit panna ja enne krunti? Muidu ei jää värv või krunt kinni. Leitsin netist õpetus video. http://www.youtube.com/watch?v=qVLBD-uHRgE |
Autor: | Iff [ 06.06.2010 20:46 ] |
Teema pealkiri: | Re: Värvimine ja hajutamine |
kj kirjutas: Lakialuse värvi puhul võivad kriimud jääda, kui kogu pind 400-500ga teha, kindlam oleks alguses 400ga suurem krobelisus maha, ja ülejäänud 800ga.... Pinnaka puhul piisab ainult 400st kah. Ainult 800ga krunti nühkides kulub jube palju paberit ja nühid ennast emaseks. Vähemalt mina olen nii aru saanud.... <- läbinud vesivärvi täiendkoolituse/ümberõppe ja nüüdseks 2 aastat olnud autoesinduses maaler. |
Autor: | kj [ 06.06.2010 20:56 ] |
Teema pealkiri: | Re: Värvimine ja hajutamine |
Ma ei tahtnudki kuidagi norida, lihtsalt nii rääkis mulle pikkade kogemustega maaler.... Ise veel proovinud ei ole, et mis selle pinnaga juhtub, kui kõik 400-500ga karestada, aga nüüd tekkis huvi ![]() Mitte pahapärast.....Ise ka nüüd siis targem. |
Autor: | hullmaks [ 07.06.2010 00:56 ] |
Teema pealkiri: | Re: Värvimine ja hajutamine |
240 olen viimast lihvi teinud ennem värvimist ja ka enamvähem tulemuse saanud, tõenäoliselt siis värvi paksemalt pannud, amatöör nagu ma olen:) 2 kihti värvi 2 lakki mõnikord ka rohkem |
Autor: | rosco [ 07.06.2010 20:17 ] |
Teema pealkiri: | Re: Värvimine ja hajutamine |
See on ju meelega enda töö p*rsse keeramine. |
Autor: | CroCop [ 07.06.2010 21:58 ] |
Teema pealkiri: | Re: Värvimine ja hajutamine |
1. Puhastada pesuvahendiga stange ära. 2. Lihvida ja pahteldada stange, et kõik sirge oleks. 80 liivapaberiga. 3. Lihvida 400 üle, et asi väga sile oleks. 4. Puhastada stange veelkord tolmust üle. 5. Lasen peale krundi. 6. Lihvida uuesti üle 800-1000 paberiga. 6. Viin stange värvimisse. 1 ja 2 vahele paneksin plastifikaatorit(plastiku krunti) sinna kus sile plast väljas. PPG hajutiga(see ei hakka nii kergelt voolama) laialt lasta üleminek ja peale kuivamist 3M pasta ja kõvema poroloontallaga poleerida,ning üleminek kaob.Bussidel suured pinnad,ei raatsi keegi tervele plekile värvi raisata.Jutt käib ikka lakialusest värvimisest ja laki hajutamisest. |
Autor: | rosco [ 07.06.2010 23:42 ] |
Teema pealkiri: | Re: Värvimine ja hajutamine |
Ok,muidu veel,aga IMO 80 pealt 400 peale hüppamine on suht suur samm. Kahtlen tugevalt,et 400 80 kriipsu välja võtab normaalselt. 80 üldse overkill pahtlile,nagu siin Iff juba ennist mainis. |
Autor: | roland525 [ 08.06.2010 12:16 ] |
Teema pealkiri: | Re: Värvimine ja hajutamine |
CroCop kirjutas: 1. Puhastada pesuvahendiga stange ära. 2. Lihvida ja pahteldada stange, et kõik sirge oleks. 80 liivapaberiga. 3. Lihvida 400 üle, et asi väga sile oleks. 4. Puhastada stange veelkord tolmust üle. 5. Lasen peale krundi. 6. Lihvida uuesti üle 800-1000 paberiga. 6. Viin stange värvimisse. 1 ja 2 vahele paneksin plastifikaatorit(plastiku krunti) sinna kus sile plast väljas. PPG hajutiga(see ei hakka nii kergelt voolama) laialt lasta üleminek ja peale kuivamist 3M pasta ja kõvema poroloontallaga poleerida,ning üleminek kaob.Bussidel suured pinnad,ei raatsi keegi tervele plekile värvi raisata.Jutt käib ikka lakialusest värvimisest ja laki hajutamisest. Ärge nii tehke! |
Autor: | HelaR [ 08.06.2010 22:51 ] |
Teema pealkiri: | Re: Värvimine ja hajutamine |
roland525 kirjutas: CroCop kirjutas: 1. Puhastada pesuvahendiga stange ära. 2. Lihvida ja pahteldada stange, et kõik sirge oleks. 80 liivapaberiga. 3. Lihvida 400 üle, et asi väga sile oleks. 4. Puhastada stange veelkord tolmust üle. 5. Lasen peale krundi. 6. Lihvida uuesti üle 800-1000 paberiga. 6. Viin stange värvimisse. 1 ja 2 vahele paneksin plastifikaatorit(plastiku krunti) sinna kus sile plast väljas. PPG hajutiga(see ei hakka nii kergelt voolama) laialt lasta üleminek ja peale kuivamist 3M pasta ja kõvema poroloontallaga poleerida,ning üleminek kaob.Bussidel suured pinnad,ei raatsi keegi tervele plekile värvi raisata.Jutt käib ikka lakialusest värvimisest ja laki hajutamisest. Ärge nii tehke! 1. Pese stange korralikult puhtaks 2. Matista stange ära(värvitud stangepuhul kasutaks esialgu p500 paberit, värvimata krobelise stange puhul vast mingi 240) 3. Silikonpesu 4. Pahtelda ja seejärel lihvi ~p120 5. Kui pahteldustööd(lõpuks p240-p320paberiga) tehtud, tee silikonpesu 6. Krundi(uue stange puhul plastiku krunt ja seejärel täitevkrunt, vana stange puhul jätaks plastiku krundi välja) 7. Matista krunt(Pinnavärvi puhul aitab p500 paberist, metalliku puhul algul p500 ja siis p800) 8. Vii stange maalri kätte |
1. leht 1-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |