Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 29.04.2024 01:00

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 74 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Värvimis probleemid.
PostitusPostitatud: 30.03.2011 23:45 
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.02.2007 13:19
Postitusi: 139
Asukoht: tartu
kenno173 kirjutas:
Ei oska mujale kirj kui siia. Äkki saab abi.
Nimelt vaja alumiinium velje rant kuidagi ära lakkida.
Olekski shiuke küsimus, et mis lakiga või asjaga seda üle teha, kuna velje äär poleerin läikima siis tekib probleem, et kuidas sinna lakk külge jääks.
Või on selleks mingi muu vahend või as,i sest orginaalis seal mingi laki taoline asi peal?


poleeri ära ja siis silikoon pesuga korralikult puhtaks.(öhesõnaga esed pasta uuesti maha).siis värvitu värv ja lakk

_________________
keretööd ja värvimine tartus 5113665


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Värvimis probleemid.
PostitusPostitatud: 04.04.2011 16:47 
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.07.2004 23:36
Postitusi: 11
Asukoht: Tallinn-Nõmme
Kombimiis kirjutas:
Vesi on oldschool. Nagu rõhutati, on vesilihv iganenud tehnoloogia, vähemalt töökojas.

Kust neid kuivlihvimis pabereid saab ja millised need välja näevad?
Ilmselt on porolon teisel pool, tavalise paberi tõmbab kohe täis.
Vesilihv on hea asi muidu aga kui tingimusi pole võib peale värvimist niiskus sisse jääda ja see EI OLE HEA.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Värvimis probleemid.
PostitusPostitatud: 04.04.2011 20:47 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.05.2008 21:27
Postitusi: 1194
Asukoht: Värvikambris
Nõnda jah.
Täna sain "õige" värviga värvida ja lakkida.

_________________
Powered by IŽ 212501, JAWA 638, Mercedes Benz 230 CED


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Värvimis probleemid.
PostitusPostitatud: 05.04.2011 16:25 

Liitunud: 29.07.2006 23:09
Postitusi: 136
Soov oleks Lada 01 üle värvida , roostet on päris palju , kuidas on kõige õigem teha tööde järjestust ?
1) Roostes kohad haljaks lihvida
2)Kruntvärv :
kas kasutatda mitut tüüpi kruntvärvi , näiteks enne epoksiidkrunt ja pärast tavaline?
3) Värv ja lakk
Kas roostetanud kohta peab roostesurmaga töötlema ka , või piisab haljaks lihvimisest relakaga ntx ja siis ülevärvmimisest ?

_________________
Varuosad romulatest, garaažidest, pättidelt. Ei ühtegi eurot Eestist välja.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Värvimis probleemid.
PostitusPostitatud: 06.04.2011 00:58 
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.07.2004 23:36
Postitusi: 11
Asukoht: Tallinn-Nõmme
Pmst mina teeks nii:

1) relakaga haljaks kõik mis roostes
2) happekrunt haljaks lihvitud kohtadele (devori kollane nt)
3) sinna peale täitekrunt, profülaktika mõttes (siin kohal võib kasutada epokrunti)
4) pahteldamine
5) uus täitekrundi kiht
6) värv

http://t-lab.planet.ee/eeltoo/


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Värvimis probleemid.
PostitusPostitatud: 12.04.2011 20:06 

Liitunud: 07.01.2004 19:50
Postitusi: 2755
Asukoht: Tartu
Kui luugi ja tiiva ääres roosteuss vaikselt sisse läind, siis millise summaga tuleks arvestada et need detailid rooste eemaldada ja uuesti värvida? Värviks must met.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Värvimis probleemid.
PostitusPostitatud: 15.04.2011 21:14 

Liitunud: 15.08.2007 21:25
Postitusi: 792
woush kirjutas:
Ei hakka uut teemat tegema, kasutan sedasamust. On kunagi värvitud tagumist tiiba kellegi poolt, kuid on nö "apelsinikoor" Kas on võimalik seda apelsinikoort kuidagi eemaldada nii, et ma ei peaks seda uuesti üle värvima ?


Sellele küsimusele tuli siin nüüd väga häid vastuseid. Kuid kas Tartus või selle lähiümbruses on mõni asjalik tegija/koht, kes võiks selle töö ette võtta ? Värvida oleks vaja ka ühel küljel tagumine uks ja tagumine tiib, olekski vaja nõu, kas sellisel värvimisel jääb mingi värvierinevus või ei. Kuna hetkel on õrn värvierinevus, kuid mind see häirib, siis oleks vaja see asi korda saada.


Viimati muutis woush, 15.04.2011 22:21, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Värvimis probleemid.
PostitusPostitatud: 19.04.2011 19:57 

Liitunud: 09.05.2006 22:09
Postitusi: 341
sai autole veidi pahtlit ja värvi peale kantud.

aga muidugi valesti, kuidas nüüd asi normi saada?

ma teipisin ääred ära kust üle ei tahtnud minna, kandsin peale happekrundi, krundi ja värvi, nüüd seal terav äär ja pime näeb ka üleminekuid :D

Pilt

kuidas seda paremaks saab?
peene paberiga lihvides ajab kollase happekrundi välja.

kas peaks lihvima ja uuesti ääred ilma teipimata üle käima värviga ja käsitsi üle poleerima?
asi ei peagi jääma ideaalne, vaid vähemalt normaalne :)

värv on pinnavärv mitte lakialune


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Värvimis probleemid.
PostitusPostitatud: 19.04.2011 20:19 

Liitunud: 11.01.2011 16:48
Postitusi: 467
Kaua võtaks kunde ukse ääre parandamine aega? Sisemine äär roostes. e39 sedaan.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Värvimis probleemid.
PostitusPostitatud: 20.04.2011 19:39 

Liitunud: 13.03.2005 22:45
Postitusi: 200
Perkele kirjutas:
Kaua võtaks kunde ukse ääre parandamine aega? Sisemine äär roostes. e39 sedaan.


Uks maha, rooste eemaldamine, kruntimine, värvimine, uks tagasi..no ikka päevake läheb;)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Värvimis probleemid.
PostitusPostitatud: 25.04.2011 18:28 

Liitunud: 09.08.2007 22:47
Postitusi: 370
Asukoht: Loksa-Kuusalu-Tallinn
infrenal kirjutas:
sai autole veidi pahtlit ja värvi peale kantud.

aga muidugi valesti, kuidas nüüd asi normi saada?

ma teipisin ääred ära kust üle ei tahtnud minna, kandsin peale happekrundi, krundi ja värvi, nüüd seal terav äär ja pime näeb ka üleminekuid :D

Pilt

kuidas seda paremaks saab?
peene paberiga lihvides ajab kollase happekrundi välja.

kas peaks lihvima ja uuesti ääred ilma teipimata üle käima värviga ja käsitsi üle poleerima?
asi ei peagi jääma ideaalne, vaid vähemalt normaalne :)

värv on pinnavärv mitte lakialune

Mis detailiga tegu on?
Pm minu arust võiks asja ette võtta järgnevalt:
1:Lihvid selle pasa maha kõik klotsiga nt.
2.Karestad halli karukeelega veidi kaugemalt ära , kui viimati.
3:Katad ära veidi kaugemalt aga teibi ääre keerad tagasi.Seega paned pm teibi peale , pool teipi lased kinni kleepuda ja siis keerad tagasi nii , et väljapole jääb liimipool.Sinna peale paned kattepaberi.Asja nimi on reverse tapeing vms.
4.Kui on vaja uuesti kruntida , siis seekord krundid niimoodi , et päris teibi ääreni ei krundi , vaid jätad umbes 10 cm puudu.
5.Lased krundil ära kuivada ja eemaldad paberi ja teibi
6.Lihvid krundi siledaks nt 360-400 paberiga (kui läheb pinnaka alla)
7.Värvid ära kohani , kus saaksid peita ülemineku nt liistu alla vms.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Värvimis probleemid.
PostitusPostitatud: 27.04.2011 17:39 

Liitunud: 09.05.2006 22:09
Postitusi: 341
sellise porno tegin kapotile ja tagatiiva äärtele :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Värvimis probleemid.
PostitusPostitatud: 01.05.2011 21:02 

Liitunud: 09.08.2007 22:47
Postitusi: 370
Asukoht: Loksa-Kuusalu-Tallinn
no kapoti oleks võin küll ju tervenisti üle värvida... :think


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Värvimis probleemid.
PostitusPostitatud: 03.05.2011 21:29 

Liitunud: 09.05.2006 22:09
Postitusi: 341
terve auto oleks võinud üle värvida, oleks veel ühtlasem jäänud :think

eksole.


kuigi lihvisin terava randi maha ja natuke juurde, pesin puhtaks ja hajutasin peale palju oskasin.

kes nina vastu ei topi see aru ei saa. võib rahule jääda...
oleks võinud ju kohe nii teha :D


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 74 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 34 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7