Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 02.05.2024 16:05

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 74 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Värvimis probleemid.
PostitusPostitatud: 16.08.2010 18:06 
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.02.2005 23:56
Postitusi: 577
Tere.
Niisiis probleem on selline. Sai hakatud tasapisi autot värvima.Alustuseks võtsin küljest ära kapoti ja ühe tiiba. Tõmbasin täitsa haljaks, sai need krunditud. Krunt värv jäi väga ilus ja korrali, siis lihvitud 1000 vesiliivaaga, pahteldatud, lihvitud ja uuesti krunditud. Sai eeltööd tehtud, tundus väga kena ja puhas olevat kõik. Kuid sai lõpuks siis õige värv peale lastud ( mingi universaal täis läikiv must värv). Värvides tundus kõik OK kuid, mõne aja pärast tekkisid nagu mullid ja tükid kapotile ja ka tiivale( täpselt nagu tolm, ja suured liiva terad ) kuid see ei saand olla sest sai tehtud eraldi kamber värvimiseks ja see oli tolmuvaba. Kas asi võis selles seisneda et värvisin ligi 7-8 Bar-a ? Ja värviga selline probleem, et see ei kuiva ka 24 tunniga ära. Naksub ja nakkub. Kahjuks täpsemalt ei oska hetkel õelda mis krunti, ja värvi kasutasin.
Miks ei kuiva värv korralikult ? Värvi sai lahustatud nitro lahustiga.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Värvimis probleemid.
PostitusPostitatud: 16.08.2010 19:12 
Eliit

Liitunud: 04.07.2003 11:21
Postitusi: 1328
Asukoht: Tln
Mullid,siis keetis alt midagi ülesse ,pakuks mina. Värvimiseks pinnakaga pigem u. 2,5 bar. Kas kõvendit ikka panid?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Värvimis probleemid.
PostitusPostitatud: 16.08.2010 20:23 

Liitunud: 17.12.2009 13:50
Postitusi: 73
erineva firma tooted,värvi kurni ikka kasutasid,ega see värvimine igamehe jaoks ole,materjalidest peab ikka midagi teadma ka,aga edu ja usun et päris närvi ajab :(


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Värvimis probleemid.
PostitusPostitatud: 16.08.2010 22:21 
Eliit

Liitunud: 05.04.2003 20:20
Postitusi: 5766
Ma arvan ka, et ühe probleemi sa juba mainisid ise ära - "universaal värviga". Ja mullid on minul tekkinud tavaliselt sellest, et kodukompressoritel pole üldjuhul vee ja õli eraldajaid vahel ning kodukompressoritest olen lasknud kohati ikka liitrite kaupa vett välja. Sellest tingituna tekivad vahel sajad silikoniaugud või mullitab niiskus üles.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Värvimis probleemid.
PostitusPostitatud: 16.08.2010 23:08 
Eliit

Liitunud: 04.07.2003 11:21
Postitusi: 1328
Asukoht: Tln
Ja,kui vee eraldi saad mõistliku hinnaga,ala paar sotti. Siis õlieraldi maksab tuhandeid eestis.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Värvimis probleemid.
PostitusPostitatud: 17.08.2010 02:29 
Eliit

Liitunud: 05.04.2003 20:20
Postitusi: 5766
rosco kirjutas:
Ja,kui vee eraldi saad mõistliku hinnaga,ala paar sotti. Siis õlieraldi maksab tuhandeid eestis.


Abiks seegi. Veeeraldaja võiks igal kompressoril küljes olla mis kodus või tööl on. Vesi rikub enamasti suruõhu riistad ära, õlist on vaata, et isegi kasu.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Värvimis probleemid.
PostitusPostitatud: 17.08.2010 15:21 
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.02.2005 23:56
Postitusi: 577
Nimelt vedeldasin värvi nitrolahustiga. Kas võib olla, et keetis alt krundi üles lihtsalt. Seekord nüüd on isegi värv kuivanud. Kuid kui stange värvisin paar nädalat tagasi siis see pole siiani kuivanud. ( Kui stanget värvisin siis segasin pinna värvi talle mõeldud lahustiga ehk siis Unit Spray oli kui ma ei eksi, kuid siiis ei kuivanutki värv üldse ära :S )


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Värvimis probleemid.
PostitusPostitatud: 18.08.2010 11:53 
Eliit

Liitunud: 05.04.2003 20:20
Postitusi: 5766
Unit Spray on Sadolini vedeldamiseks mõeldud lakibensiin. Mis värvi sa üldse kasutasid, seda pole sa maininud ?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Värvimis probleemid.
PostitusPostitatud: 18.08.2010 12:20 
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.12.2008 15:42
Postitusi: 890
Asukoht: Tarbatu
NB! Veeemaldi ja rõhuregulaator koos ostes üle 600 eeki ei tule. Tartus küll vähemalt. See on siis see mis püssi külge kinnitatav versioon on.
Teine teema on et kui hiljem lõi mullid välja siis polnud su kapott ideaalselt ära kuivanud. Tegid ju vesipaberiga. Ideaalseslt peaks kapott kuivama siis mõnes väga kuivas keskküttega ruumis enne ära kui värvima hakkad. Pealt võib tunduda kuiv aga....
Krunt on mingil määral poorne ja sealt otsib sisse imbunud vesi omale kõige parema kanali välja minekuks ja ta tuleb kahe kihi vahele ning tekitabki mulli. Paljud kodanikud teevad viimast krundi lihvi juba ammu ka selliste paberitega mis vett ei vaja ja tulemus on täpselt sama mis veega tehes aga hilisemaid probleeme mullide näol enam pole.
Kui krunt keedab siis ta mulle ei tee, teeb hoopis roose ja muid vahvaid kunstipärakulisi mustreid.
Kui kohe värvimise ajal jäid mullid siis sülitas püstol kondentsi ja õli segu vahele.

_________________
http://www.motoristiklubi.eu Teeme: CUSTOM ROOSTEVABAD Väljalasked KÕIGILE!!! INFO tel:53900300 https://www.facebook.com/MotoristiKlubi


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Värvimis probleemid.
PostitusPostitatud: 19.08.2010 13:06 
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.02.2005 23:56
Postitusi: 577
Rõhuregulaator olemas ja ka vahel. 3 Bari juures ei saanud nagu püssi jooksma. Värvisin 1,5 düüsiga, ja ka kruntisin 1,5 düüsiga aga soovitav vist oli 2,0 kruntimiseks. Kahjuks hetkel ei oska õelda täpselt mis krunti ja pinnavärvi kasutasin, sest asun hetkel ise tallinnas. Jah see oli küll, et kapott sai vesilihvi, siis sai puhastatud ja ka 5 min joooksul vahetult pärast puhastamist sai värvima hakatud. Ehk siis see ongi miks mullikesed sees. Kas mõtekas pinna värvi lasta ka nt nii, et esimene kiht lasta nõ udukiht, siis 10 min oodata ja teine kiht mis katab juba kõik ühtlaselt ?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Värvimis probleemid.
PostitusPostitatud: 19.08.2010 13:59 

Liitunud: 18.12.2007 22:42
Postitusi: 199
Asukoht: harjumaa
Samas võib juhtuda ka nii, et kasutasid akrüül krunti ning värviks nitrobaasil värvi ? kõik värvid,krundid,pahtlid peavad olema samal baasil. akrüül krunte/värve ei lahustata nitrolahustiga selleks on lakibensiin ning nitrovärvid/krundid nitrolahustiga. sellest võisid tulla ka mulliksesed. Loodan, et väga pange ei pannud. :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Värvimis probleemid.
PostitusPostitatud: 19.08.2010 14:05 
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.02.2005 23:56
Postitusi: 577
Kui ma ei eksi oligi pinnavärv akrüüli baasil kuid segasin seda nitro lahustiga. Äkki tõesti siis sellest. Pean proovima siis ka lakibensiiniga. Krunt oli nitro baasil ja ka segasin nitro lahustiga.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Värvimis probleemid.
PostitusPostitatud: 19.08.2010 15:01 
Eliit

Liitunud: 04.07.2003 11:21
Postitusi: 1328
Asukoht: Tln
reck16 kirjutas:
Kas mõtekas pinna värvi lasta ka nt nii, et esimene kiht lasta nõ udukiht, siis 10 min oodata ja teine kiht mis katab juba kõik ühtlaselt ?



Pole vaja 10 minti oodatagi. Lased udu alla ja suht kohe kattva läike kihi peale. Kui muidugi õiget tooni krunt all ja läbi kumama ei jää.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Värvimis probleemid.
PostitusPostitatud: 20.08.2010 12:31 
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.02.2005 23:56
Postitusi: 577
Kui nüüd uuesti maale lähen siis teen koheselt proovi. Ühe värvija käest kuulsin ka sellist juttu, et värv kurnata läbi naistesuka ( kas siis mingid ühu mullid vms värvis endas vms ). Rääkis kes tegeleb igapäevaselt autode värvimisega jne.

Ja ennem pakuti, et lakibensuga segada värv. Kuid kas see kaua välja ei aurustu vms ?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Värvimis probleemid.
PostitusPostitatud: 20.08.2010 18:12 
Eliit

Liitunud: 04.07.2003 11:21
Postitusi: 1328
Asukoht: Tln
Värvifilter ei maksa põmst midagi. See ikka kõige ideaalsem. Vesivärvile 190 mikroniline,pinnakale jms kõlbab ka 125 mikroniline.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 74 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 34 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7