Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 16.04.2024 16:17

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 157 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 11  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Värvi puhastamine, poleerimine, parandamine.
PostitusPostitatud: 11.08.2009 00:56 
Eliit

Liitunud: 05.04.2003 20:20
Postitusi: 5766
Selle Huidai plastikult peaks see imelihtsalt mahatulema, kasvõi suruõhuga. Olen neid Huidaide plastikuid tehase garantiikorras päris mitmeid teinud ja see tuleb sealt päris lihtsalt ära. Mingi tüüpviga vms. Muidugi kui noateraga alt taha saab ja need kohad mis ära ei tule saab liivapaberiga siledaks ja rohkemat polegi vaja kui uus krunt ja värv.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Värvi puhastamine, poleerimine, parandamine.
PostitusPostitatud: 11.08.2009 08:56 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.01.2005 16:34
Postitusi: 6334
See osa mis kinni on on ikka päris kinni, pahtlilabidaga üritasin, kuid, et sellega tööd lõpule viia oleks vaja 3-e päeva :D

_________________
4WD igapäevasõiduks, FWD töötegemiseks, RWD pühapäevasõiduks


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Värvi puhastamine, poleerimine, parandamine.
PostitusPostitatud: 12.08.2009 18:46 

Liitunud: 06.11.2007 22:09
Postitusi: 23
Asukoht: P-J
ReneK kirjutas:
Küsimus selline, et auto kerel on tuhmid laigud/plekid. Eeldan, et see tekkis siis kui üks "tark" mu autot tahtis vahatada ja pesta ( iseenesest hea ) aga ma ei teadnud, et tema juures sirab päike ja must auto suht kuumaks läinud selle ajaga. Ja eeldan, et nüüd vaha nn sissekõrbenud ( maha ei tule kuidagi - pesin hõõrusin jms ). 3s kohas on need nn laigud ( 2 väikest 1 suurem ). Kas mingeid soovitusi oleks? Kas aitab ainult poleerimine või ehk mingi keemiaga saab maha ( mis ei rikuks lakki ega värvi ).
Oleks väga tänulik.

ReneK

Mul täpselt sama probleem arvatavasti... :help


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Värvi puhastamine, poleerimine, parandamine.
PostitusPostitatud: 16.08.2009 18:32 
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.02.2009 13:21
Postitusi: 294
Keegi lahendusi sellele probleemile teab? Oskab pakkuda?

_________________
Korteriühistute haldus (ka ühistu loomine), heakorrateenus, muru niitmine, lumetõrje. Lõuna-Eestis. Kokkuleppel ka mujal. http://www.kinnistuhaldus.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Värvi puhastamine, poleerimine, parandamine.
PostitusPostitatud: 17.08.2009 12:41 
Eliit

Liitunud: 05.04.2003 20:20
Postitusi: 5766
Poleerimine kõige lihtsam variant. Sest usun, et kui selle vaha sealt kuidagi maha saaks tuleks need kohad sellegipoolest üle poleerida.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Värvi puhastamine, poleerimine, parandamine.
PostitusPostitatud: 11.06.2010 11:00 

Liitunud: 27.09.2004 21:36
Postitusi: 857
Palju kulub umbes värvi ning lakki BMW e36 esitiiva ning neerupleki värvimiseks?

_________________
Wanker (auto) - see on mehaaniline olend, mis koosneb kahest lahutamatust osast: masinast ja juhist. Mõlemal neist on iseloom, tahe ja nõrkused.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Värvi puhastamine, poleerimine, parandamine.
PostitusPostitatud: 11.06.2010 11:05 

Liitunud: 13.04.2007 18:34
Postitusi: 1329
Asukoht: Harjumaa
mis paberiga soovitaksite võtta maha luminal värvi (kuna kere pmt plastik) ise arvan,et ei tasuks vist väga suurega hakata kraapima nt 100 on liig ?

_________________
Elu nagu lill ...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Värvi puhastamine, poleerimine, parandamine.
PostitusPostitatud: 11.06.2010 18:58 
Eliit

Liitunud: 05.04.2003 20:20
Postitusi: 5766
Miks sa värvi maha tahad võtta ? Eeldusel, et tahad siiski autot üle värvida soovitaks matistada lihtsalt vana värv 240ga ära, siis kruntida, matistada krunt 400 ja 500 paberiga ning ära värvida.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Värvi puhastamine, poleerimine, parandamine.
PostitusPostitatud: 14.06.2010 09:37 

Liitunud: 13.04.2007 18:34
Postitusi: 1329
Asukoht: Harjumaa
Iff kirjutas:
Miks sa värvi maha tahad võtta ? Eeldusel, et tahad siiski autot üle värvida soovitaks matistada lihtsalt vana värv 240ga ära, siis kruntida, matistada krunt 400 ja 500 paberiga ning ära värvida.

mure selles, et värv osaliselt maha koorunud juba kas siis tühimikud toppida pahtliga täis v ? osades kohtades oleks vaja ka nö plastikut remontida tagaluugi ülemine nurk on mõraga sinna peaks vist klaaskiuga mässamist tegema :P esipamper vajaks ka ühest kohast tiba pahteldamist

_________________
Elu nagu lill ...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Värvi puhastamine, poleerimine, parandamine.
PostitusPostitatud: 14.06.2010 11:24 
Eliit

Liitunud: 05.04.2003 20:20
Postitusi: 5766
Kooruvad kohad lihvid servadest siledaks. Hiljem krundid üleni ära täitekrundiga, et pind peale uuesti matistamist sile jääks.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Värvi puhastamine, poleerimine, parandamine.
PostitusPostitatud: 14.06.2010 14:11 

Liitunud: 27.09.2004 21:36
Postitusi: 857
Ostsin enda autole teised keredetailid. Üks on B-varuosa oma. Kas tasuks asja haljaks nühkida ning uue krundiga üle käia? Teiseks, kas tavalist krunti on üldse mõtet haljale metallile lasta? Või peaks mingise happekrundiga vms enne üle käima.

_________________
Wanker (auto) - see on mehaaniline olend, mis koosneb kahest lahutamatust osast: masinast ja juhist. Mõlemal neist on iseloom, tahe ja nõrkused.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Värvi puhastamine, poleerimine, parandamine.
PostitusPostitatud: 14.06.2010 20:20 
Eliit

Liitunud: 04.07.2003 11:21
Postitusi: 1328
Asukoht: Tln
Kõige kindlam oleks jah haljaks lasta,aga ma ausalt öeldes usun, et see tehase krunt püsib seal kah edukalt.

Kui detail sile,siis ma teeks märg märjalt. Õhuke,ühtlane kiht epo krunti ja kui see matiks kuivanud,siis värv jms.

Epo ainult suht vedel,tundega lasta :)

Antud juhul mõtlen dupon-i toodet.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Värvi puhastamine, poleerimine, parandamine.
PostitusPostitatud: 15.06.2010 14:17 
Eliit

Liitunud: 05.04.2003 20:20
Postitusi: 5766
Tavaliselt on see must krunt just peal kõige tugevam ja osad soovitavad seda maha lihvida nii vähe kui võimalik. Tulevad need detailid ju tehasest peale pressi kohe läbi krundivanni. Muidugi kus on näha et ämblik on all, see koht tuleks haljaks lasta. Ennem kui värvima hakkad B varuosa, sobita see autole külge nii, nagu ta olema peaks sest hiljem võid autot kokkupannes avastada et B tiib on originaalist nt 5mm lühem või mingi kinnitus 5cm vales kohas :kill Et tiib panna autole korralikult külge, sobitada kõik tulede, kapottide, uste vahed paika, vajadusel viilida uue detaili kinnitusauke, taguda haamriga midagi jm.. Teha need tööd ennem ära mis pärast võivad värvi kahjustada. Ühe Seati puhul ma saatsin B tiiba 3 korda tagasi kuni lõpuks saime kindlustusega kaubale, et võtame parem romulast. See tiib oli kas väga kõver või 5-10mm lühem. Samas kipuvad vahel need B detailid hiinast siia jõudes olema hullemas seisus kui need mis vaheust vajavad :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Värvi puhastamine, poleerimine, parandamine.
PostitusPostitatud: 15.06.2010 14:19 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.12.2005 02:07
Postitusi: 6898
Asukoht: Jüri
Samas see valge-hallikas krunt tuleb mõnikord osade odavamate detailide puhul nitroga maha, ja seda ei saa kuidagi alla jätta, alati ennem proovida, kas reageerib kuidagi või mitte.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Värvi puhastamine, poleerimine, parandamine.
PostitusPostitatud: 15.06.2010 16:34 
Eliit

Liitunud: 05.04.2003 20:20
Postitusi: 5766
Uued A ja ka B varuosa stanged mis on krunditud reageerivad samamoodi nitrole ja isegi silikonipesuainele aga seljuhul pole tegemist mingi jamaga vaid tuleb kasutada piiritust näiteks pesemiseks. Samas nitro on üldse värvimistöödel liiga kange kraam mida mina isiklikult kasutan võimalikult vähe, va tööriistade pesemiseks. Värvi ja krunditöödel kasutage silikonipesuainet ja spets piirituse baasil cleanereid.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 157 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 11  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7