Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

Värvi puhastamine, poleerimine, parandamine.
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=10&t=4828
6. leht 11-st

Autor:  Iff [ 11.08.2009 00:56 ]
Teema pealkiri:  Re: Värvi puhastamine, poleerimine, parandamine.

Selle Huidai plastikult peaks see imelihtsalt mahatulema, kasvõi suruõhuga. Olen neid Huidaide plastikuid tehase garantiikorras päris mitmeid teinud ja see tuleb sealt päris lihtsalt ära. Mingi tüüpviga vms. Muidugi kui noateraga alt taha saab ja need kohad mis ära ei tule saab liivapaberiga siledaks ja rohkemat polegi vaja kui uus krunt ja värv.

Autor:  .Alar. [ 11.08.2009 08:56 ]
Teema pealkiri:  Re: Värvi puhastamine, poleerimine, parandamine.

See osa mis kinni on on ikka päris kinni, pahtlilabidaga üritasin, kuid, et sellega tööd lõpule viia oleks vaja 3-e päeva :D

Autor:  RK1.0 [ 12.08.2009 18:46 ]
Teema pealkiri:  Re: Värvi puhastamine, poleerimine, parandamine.

ReneK kirjutas:
Küsimus selline, et auto kerel on tuhmid laigud/plekid. Eeldan, et see tekkis siis kui üks "tark" mu autot tahtis vahatada ja pesta ( iseenesest hea ) aga ma ei teadnud, et tema juures sirab päike ja must auto suht kuumaks läinud selle ajaga. Ja eeldan, et nüüd vaha nn sissekõrbenud ( maha ei tule kuidagi - pesin hõõrusin jms ). 3s kohas on need nn laigud ( 2 väikest 1 suurem ). Kas mingeid soovitusi oleks? Kas aitab ainult poleerimine või ehk mingi keemiaga saab maha ( mis ei rikuks lakki ega värvi ).
Oleks väga tänulik.

ReneK

Mul täpselt sama probleem arvatavasti... :help

Autor:  ReneK [ 16.08.2009 18:32 ]
Teema pealkiri:  Re: Värvi puhastamine, poleerimine, parandamine.

Keegi lahendusi sellele probleemile teab? Oskab pakkuda?

Autor:  Iff [ 17.08.2009 12:41 ]
Teema pealkiri:  Re: Värvi puhastamine, poleerimine, parandamine.

Poleerimine kõige lihtsam variant. Sest usun, et kui selle vaha sealt kuidagi maha saaks tuleks need kohad sellegipoolest üle poleerida.

Autor:  trykmann [ 11.06.2010 11:00 ]
Teema pealkiri:  Re: Värvi puhastamine, poleerimine, parandamine.

Palju kulub umbes värvi ning lakki BMW e36 esitiiva ning neerupleki värvimiseks?

Autor:  FreeFaller [ 11.06.2010 11:05 ]
Teema pealkiri:  Re: Värvi puhastamine, poleerimine, parandamine.

mis paberiga soovitaksite võtta maha luminal värvi (kuna kere pmt plastik) ise arvan,et ei tasuks vist väga suurega hakata kraapima nt 100 on liig ?

Autor:  Iff [ 11.06.2010 18:58 ]
Teema pealkiri:  Re: Värvi puhastamine, poleerimine, parandamine.

Miks sa värvi maha tahad võtta ? Eeldusel, et tahad siiski autot üle värvida soovitaks matistada lihtsalt vana värv 240ga ära, siis kruntida, matistada krunt 400 ja 500 paberiga ning ära värvida.

Autor:  FreeFaller [ 14.06.2010 09:37 ]
Teema pealkiri:  Re: Värvi puhastamine, poleerimine, parandamine.

Iff kirjutas:
Miks sa värvi maha tahad võtta ? Eeldusel, et tahad siiski autot üle värvida soovitaks matistada lihtsalt vana värv 240ga ära, siis kruntida, matistada krunt 400 ja 500 paberiga ning ära värvida.

mure selles, et värv osaliselt maha koorunud juba kas siis tühimikud toppida pahtliga täis v ? osades kohtades oleks vaja ka nö plastikut remontida tagaluugi ülemine nurk on mõraga sinna peaks vist klaaskiuga mässamist tegema :P esipamper vajaks ka ühest kohast tiba pahteldamist

Autor:  Iff [ 14.06.2010 11:24 ]
Teema pealkiri:  Re: Värvi puhastamine, poleerimine, parandamine.

Kooruvad kohad lihvid servadest siledaks. Hiljem krundid üleni ära täitekrundiga, et pind peale uuesti matistamist sile jääks.

Autor:  trykmann [ 14.06.2010 14:11 ]
Teema pealkiri:  Re: Värvi puhastamine, poleerimine, parandamine.

Ostsin enda autole teised keredetailid. Üks on B-varuosa oma. Kas tasuks asja haljaks nühkida ning uue krundiga üle käia? Teiseks, kas tavalist krunti on üldse mõtet haljale metallile lasta? Või peaks mingise happekrundiga vms enne üle käima.

Autor:  rosco [ 14.06.2010 20:20 ]
Teema pealkiri:  Re: Värvi puhastamine, poleerimine, parandamine.

Kõige kindlam oleks jah haljaks lasta,aga ma ausalt öeldes usun, et see tehase krunt püsib seal kah edukalt.

Kui detail sile,siis ma teeks märg märjalt. Õhuke,ühtlane kiht epo krunti ja kui see matiks kuivanud,siis värv jms.

Epo ainult suht vedel,tundega lasta :)

Antud juhul mõtlen dupon-i toodet.

Autor:  Iff [ 15.06.2010 14:17 ]
Teema pealkiri:  Re: Värvi puhastamine, poleerimine, parandamine.

Tavaliselt on see must krunt just peal kõige tugevam ja osad soovitavad seda maha lihvida nii vähe kui võimalik. Tulevad need detailid ju tehasest peale pressi kohe läbi krundivanni. Muidugi kus on näha et ämblik on all, see koht tuleks haljaks lasta. Ennem kui värvima hakkad B varuosa, sobita see autole külge nii, nagu ta olema peaks sest hiljem võid autot kokkupannes avastada et B tiib on originaalist nt 5mm lühem või mingi kinnitus 5cm vales kohas :kill Et tiib panna autole korralikult külge, sobitada kõik tulede, kapottide, uste vahed paika, vajadusel viilida uue detaili kinnitusauke, taguda haamriga midagi jm.. Teha need tööd ennem ära mis pärast võivad värvi kahjustada. Ühe Seati puhul ma saatsin B tiiba 3 korda tagasi kuni lõpuks saime kindlustusega kaubale, et võtame parem romulast. See tiib oli kas väga kõver või 5-10mm lühem. Samas kipuvad vahel need B detailid hiinast siia jõudes olema hullemas seisus kui need mis vaheust vajavad :D

Autor:  kj [ 15.06.2010 14:19 ]
Teema pealkiri:  Re: Värvi puhastamine, poleerimine, parandamine.

Samas see valge-hallikas krunt tuleb mõnikord osade odavamate detailide puhul nitroga maha, ja seda ei saa kuidagi alla jätta, alati ennem proovida, kas reageerib kuidagi või mitte.

Autor:  Iff [ 15.06.2010 16:34 ]
Teema pealkiri:  Re: Värvi puhastamine, poleerimine, parandamine.

Uued A ja ka B varuosa stanged mis on krunditud reageerivad samamoodi nitrole ja isegi silikonipesuainele aga seljuhul pole tegemist mingi jamaga vaid tuleb kasutada piiritust näiteks pesemiseks. Samas nitro on üldse värvimistöödel liiga kange kraam mida mina isiklikult kasutan võimalikult vähe, va tööriistade pesemiseks. Värvi ja krunditöödel kasutage silikonipesuainet ja spets piirituse baasil cleanereid.

6. leht 11-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/