Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 29.04.2024 01:07

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 150 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Erilisemad värvitööd/autod
PostitusPostitatud: 24.09.2012 18:40 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.06.2007 16:18
Postitusi: 5875
Asukoht: Ida-lääne-viru
Milleks üldse siis v6tta kindlustuse töid , kui tuleb ise peale maksta? Samas sa räägid , et nad nõuavad ulme kvaliteeti ja siis tahavad poolmuidu saada .

_________________
Kui minema hakkab, siis kaardilugeja külge ette ja "Las minna!!".


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Erilisemad värvitööd/autod
PostitusPostitatud: 24.09.2012 18:56 

Liitunud: 24.02.2007 21:12
Postitusi: 26
killer666 kirjutas:
Milleks üldse siis v6tta kindlustuse töid , kui tuleb ise peale maksta? Samas sa räägid , et nad nõuavad ulme kvaliteeti ja siis tahavad poolmuidu saada .



Erakliente k2ib n2dalas l2bi vb paar tykki , kindlustus t8id aga paar sada , puhtalt eraklientidest 2ra ei ela.


$$$$ juures 50 dollarit maksta ei ole palju... Iga kulutus ei ole kohe kulutamine, seda t6estab juba firma 4,5 miljoni dollariline aasta kasum


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Erilisemad värvitööd/autod
PostitusPostitatud: 24.09.2012 18:59 

Liitunud: 02.12.2008 12:56
Postitusi: 853
.


Viimati muutis allan1, 14.05.2013 20:57, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Erilisemad värvitööd/autod
PostitusPostitatud: 24.09.2012 19:12 

Liitunud: 24.02.2007 21:12
Postitusi: 26
allan1 kirjutas:
Ma tean jah, et minu värvitöö standardid on vähe teised, mis keskmisel töökojal. Tegijal maalril on ikka õigus oma sõna ka sekka öelda, kuidas ta midagi teha tahab, et tulemus jääks võimalikult hea, need kes seal kontoris passivad peavad numbrid kindlustusega/tellijaga paika rääkima.
Vahet ei ole kas on tegu 500 või 500000 euri maksva masinaga, töö kvaliteet peab ikka alati tasemel olema, mis siis et kasum ei ole alati sama.
Aga no vb on see jutt teie jaoks ulme :D Peaasi, et pappi tuleb.. kindlustustele tuleb ju ulme odavad pakkumised teha et tööd saaks.



V2rvit88kojad siiski ei tegele heategevusega, erakliendina v6id n6uda paljusi asju ja vastavalt sellele tehakse ka sulle hind.

Kindlustused tahavad ja saavad asju v2ga odavalt sest konkurents on v2ga suur..

Ma ei taha kedagi hukka m6ista aga p6him6tte on ikkagi selles ,et see kes maksab tellib ka muusika..


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Erilisemad värvitööd/autod
PostitusPostitatud: 24.09.2012 19:35 

Liitunud: 02.12.2008 12:56
Postitusi: 853
.


Viimati muutis allan1, 14.05.2013 20:58, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Erilisemad värvitööd/autod
PostitusPostitatud: 24.09.2012 21:00 
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.11.2007 15:40
Postitusi: 362
Asukoht: Tartu
See arutelu osandamise ule hakkab siin üldiselt liiva jooksma.
See kontoris mölutavate ülemuste teema jms läheb tegelikust pildist veits kaugele.
Mina tegutsen Soomes ja siin on mängureeglid sellised.Rääkida pole siin midagi.Hinnad tööajad, vajalikud tööetapid ja kõige selle maksumuse arvutab arvutiprogramm, mis on töötanud põhjamaaades ca 10 a.Osa asju tuleb katta.Probleeme pole olnud ja see manikaalne randihirm on ülepaisutatud.Kui randid oleks, siis küll inimesed kaebaksid ja oleks ammu sellega käik olnud.
Värvin igapäevaselt uusi Volvosid ja BMW-sid, mis maksavad Soomes pea 2 korda rohkem, kui Eestis.Need on siin ka väga kallid autod ja , kui mul kvaliteediga probleeme oleks, siis ma lihtsalt ei saaks neid värvida enam.
Paar põlve vana Lexuse/Toyota saab jah lahti võtta kahe tunni ja ristpea kruvikaga aga kaasaegsed saksa autod kubisevad mitmeosalistest tüüblitest ja tihenditest.Ukse välispinna värvimisel eemaldatakse ainult link ja polstrid jms jääb külge.
Pole rentaabel kakkuda lahti asju, mida otseselt pole vaja.Nii saab ka plastinaginaid jms teket edasi lukata.
Sul puudub lihtsalt ülevaade, mis toimub igapäevaselt autovärvitöökojas ja sellepärast on sul ka mõned vääritimöistmised.
See kogemus, mis sul oli oma auto värvimisega...no ilmselt ei vedanud töökojaga vms, kui pidid kõigil kätt hoidmas käima ja õpetamas/juhendamas.
Ära lihtsalt tee kõigest sulle olemasolevast infost üldistusi.Kõik ei ole nii nagu arvad.

_________________
www.keremeister.eeSoomes-AM Automaalaamo Niittytie 27b Vantaahttp://www.facebook.com/amautomaalaamotel +358465524001


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Erilisemad värvitööd/autod
PostitusPostitatud: 24.09.2012 21:14 
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.05.2005 23:19
Postitusi: 9
Asukoht: Valga, Viljandi
Olen ka 7 aastat autode värvitöid teinud ja enamjaolt kindlustusega seotud tööd! Olen keremeistri jutuga täiesti nõus! Eks ikka värvitööde turu solgivad ära need tegelased, kes ei oska korralikku värvitööd teha ja siis arvatakse et kõik maalrid on ühe puuga löödud! Olen ka palju asju olude sunnil kinni katnud, sest bossid laua taga ütlevad et kindlustus ei maksa selle eest! samas kui mõni asi tundub väga raske kinni katta, või praktiliselt võimatu, siis on ikka mindud häält tõstma ja see detail eemaldatud! Kui detaili katmine võtab kauem aega kui selle eemaldamine ja tagasipanek, siis on see lihtsam eemaldada! üldiselt pole mina enda töödel kogenud ja näinud, et pärast kuskilt serva vahelt lakki kooruks vms. olen näinud autosid, mida olen mitmeid aastaid tagasi värvinud ja samuti asjad seal küljes kinni kaetud, ning pole häda miskit olnud!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Erilisemad värvitööd/autod
PostitusPostitatud: 24.09.2012 21:22 
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.11.2007 15:40
Postitusi: 362
Asukoht: Tartu
steve6 kirjutas:
keremeister kirjutas:
steve6 kirjutas:
T88koda kus mina mina t88tan on asjad natukene teistmoodi kui euroopas, keremeistri t88s ma midagi valesti kyll ei n2e.

Aga meil tehakse j2rgmiselt

Lahtiv6tmine.

1. K6ik detailid PEAVAD olema lahti v6etud sh stange , tuled, liistud, lingid.
2. K6ik detailid mis on tyyblitega kinni PEAVAD olema asendatud originaal tyyblitega kui need on katki l2inud lahti v6tmise k2igus." Estimator " tellib tavaliselt igale autole uued tyyblid juba ennem lahti v6tmist.
3. Tagumiste tiibade v seal kus on klaasid liimitud peavad olema 2ra v6etud, seega kui on katuse / tagatiiva t88d siis tagumine kolmnurk ja esi/taga klaas v6etakse 2ra.


V2rvipool.

1. Laki hajutamist tehakse v2ga v2he, ykskord oli meil sees uuem ferrari ja vigstus oli k6rvalistuja tagumise tiiva all nurgas mingi imepisike m6lk , selleks siis v6eti katus ja juhipoolne tiib kaasa ,et ei peaks laki hajutust tegema tagatiiva ylemises osa.


2. Kui kinni katad siis pead teibi m88da rante panema kere tagumises / esimeses osas, teibi rante ei tohi j22da mitte kuhugi isegi kui sa ei n2e seda.

3. Uued uksed, "door skin ", auto kere v uued tagumised/esimesed tiivad peavad olema v2rvitud samamoodi nagu tehases , paljud autod on lihtsalt tehase primeriga yle v2rvitud seestpoolt ja auto originaal v2rvi on ainult natukene " overspray " yle servade, peame t2pselt samamoodi tegema. Kasutame PPG v2rve ja meil on olemas samplid " car interior repair " mille j2rgi valime tehase krundi tooni ja teeme selle j2rgi v2rvi + originaal v2rvi servadesse oversprayna

4. K6ik autod peavad olema poleeritud ja mitte yhtegi tolmut2pi ei tohi olla sees



Alguses kui ma sinna t88le l2ksin siis ma m6tlesin ,et nad m2ngivad lolli uute t88listega aga tegelikuses on see t6si.


P2rast k6ike seda tehakse igale autole t2ispesu nii seest kui v2ljast olenemata t88 suurusest, isegi kui oleks lihtsalt 6livahetus olnud.


Autod ja tase on kova.Kindlasti ainulaadne kogemus.
Kuidas Usas uldiselt vesivärvi kasutamisega lood on?Olen kuulnud, et kuna seal puuduvad euronormid ja vesivärv eriti popp pole.




Kogemus on kindlasti ainulaadne, t88 erineb k6vasti eesti omast ja palju uusi asju on 6pitud.

Siin n2iteks maaler ei tee pahtlit88d , plekksepad teevad k6ik pahtli t88d ise.
T88d tulevad ikka p2ris sirged , praktiliselt nii sirged ,et krunti ei ole vajagi.... :-D :-D :hail

Normide kohta ei oska ma midagi 8elda, v kui palju nad erinevad euronormidest, olen j2reldused teinud ,et usa on euroopast ikka veel paar aastat maas.
Edit: Seadused ja normid erinevad igas osariigis nii ,et ma ei oska yldisest USA turust r22kida

Suuremad diilerid ja firmad kasutavad vesiv2rve juba kaks aastat nagu ka meie firma , enamus v2ikesed firmad kasutavad ikka veel vanu v2rve...

Meil on oma kaamera ja labor ..Kasutame PPG vesiv2rve

Igast autost teeme pildi ja scannime arvutisse, arvuti annab meile " match number" ja k6ige parema variandi v2rvidest....Enamus juhtudel saame v2rvid p2ris h2sti paika ja ymber tegemisi on v2ga v2he....Juhtudel kui number on liiga suur siis teeme " spray out " kaardi erinevatest variantidest antud v2rvil ja kasutame ka v6imalust " Adjusted " kus siis arvuti annab enda arvamuse ja teeb enda variandi antud v2rvist mida olemas ei ole ....Sellistel juhtudel prindime v2lja plastikust kaardi mille kleebime hooldus raamatusse.



Lakk on meil Deltron DC 3000 ja DC 4000 kallimatele autodele, IMO parim lakk mida olen kasutanud ja mida on v2ga kerge poleerida....Ma ei kujuta ette ,et ma peaks seda lakki vahetama m6ne teise br2ndi vastu... Nii et soovitan ja kindlasti proovige seda lakki , aega hoiate ikka v2ga palju kokku..


PPG vesikat olen pea aasta isegi kasutanud-väga ok kama.Aga paari-kolme aasta pärast pidi euroopas olema kõigil tootjatel väljas nn.teise põlvkonna vesikad(karmistuvad nõuded jääkide lagunemisele) nagu Standoxi Standoblue.Tänu karmimatele nõuetele on sõbrad keemikud saanud valmis ka väga hea toote.Ei mingit eraldi vee lisamist, katmine ühe kihiga ja hüvasti kolmekihilistele värvidele.
DC3000 lakk tundus sama nagu teiste tootjate tipplakid,DC 4000 lakki pole proovinud.Mina jällegi hetkel pean parimaks Standoxi High-Pro lakki , mida hetkel kasutan ja mis on Standoxi sortimendi tipus.Aga eks sellega ongi nii, et mida keegi parasjagu kasutab.Tipus on tase konkurentsi tõttu tihe ja eks nad suht ühe pulga peal on kõik.See üleni poleerimine võib olla vajalik nii kallite autode puhul,kui neil lakk täitsa klaas on aga seeriautodel on lakil kerge struktuur sees ja siellisel juhul mõned klaasiad osad keskele ei sobi.Eemaldan samuti tolmutäpid aga ülen klaasi käiamine ei tule kõne alla.Laki struktuur peab klappima kõrvalolevate detailidega.
Reeglina hajutan värvi alati kahele poole ja solid colorite puhul kasutan toonimist kaamera/spektomeetri abil.Metallikute puhul on probleemiks, et ta tunneb ära värvi tooni aga tera määramisega eksib tihti ja silma ja UV lambiga leiab variatsioonidest alati parema värvi.
Lakihajutusi tagatiibade puhul teen samuti minimaalselt.Tavaliselt lakin piida lõpuni.
Erinevates kohtades samad asjad, erinevused on nüansides.

_________________
www.keremeister.eeSoomes-AM Automaalaamo Niittytie 27b Vantaahttp://www.facebook.com/amautomaalaamotel +358465524001


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Erilisemad värvitööd/autod
PostitusPostitatud: 24.09.2012 21:28 
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.11.2007 15:40
Postitusi: 362
Asukoht: Tartu
Kiwa kirjutas:
Olen ka 7 aastat autode värvitöid teinud ja enamjaolt kindlustusega seotud tööd! Olen keremeistri jutuga täiesti nõus! Eks ikka värvitööde turu solgivad ära need tegelased, kes ei oska korralikku värvitööd teha ja siis arvatakse et kõik maalrid on ühe puuga löödud! Olen ka palju asju olude sunnil kinni katnud, sest bossid laua taga ütlevad et kindlustus ei maksa selle eest! samas kui mõni asi tundub väga raske kinni katta, või praktiliselt võimatu, siis on ikka mindud häält tõstma ja see detail eemaldatud! Kui detaili katmine võtab kauem aega kui selle eemaldamine ja tagasipanek, siis on see lihtsam eemaldada! üldiselt pole mina enda töödel kogenud ja näinud, et pärast kuskilt serva vahelt lakki kooruks vms. olen näinud autosid, mida olen mitmeid aastaid tagasi värvinud ja samuti asjad seal küljes kinni kaetud, ning pole häda miskit olnud!

No kuskile jääb ikka ju mingi rant ka siis kui N tuli ära võtta...kuskilt algab ikka teip ja paber.Nähtavaid rante ei tehta.Kui millegi eemaldamiseks kulub vähem aega, kui katmisele, siis selle ma ka eemaldan.See pole võistlus, et kes rohkem katab/eemaldab...küsimus on otstarbekuses.Katmise jaoks on olemas ka tihenditõste teibid, servateibid, disainikad jpm...sellega on tegeletud, et saaks hästi katta.päris nii ka pole, et maaler jookseb kogu autole ühe ja sama paberteibirulliga tiiru peale.

_________________
www.keremeister.eeSoomes-AM Automaalaamo Niittytie 27b Vantaahttp://www.facebook.com/amautomaalaamotel +358465524001


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Erilisemad värvitööd/autod
PostitusPostitatud: 24.09.2012 22:13 
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.02.2007 13:19
Postitusi: 139
Asukoht: tartu
steve6 kirjutas:
allan1 kirjutas:
Ma tean jah, et minu värvitöö standardid on vähe teised, mis keskmisel töökojal. Tegijal maalril on ikka õigus oma sõna ka sekka öelda, kuidas ta midagi teha tahab, et tulemus jääks võimalikult hea, need kes seal kontoris passivad peavad numbrid kindlustusega/tellijaga paika rääkima.
Vahet ei ole kas on tegu 500 või 500000 euri maksva masinaga, töö kvaliteet peab ikka alati tasemel olema, mis siis et kasum ei ole alati sama.
Aga no vb on see jutt teie jaoks ulme :D Peaasi, et pappi tuleb.. kindlustustele tuleb ju ulme odavad pakkumised teha et tööd saaks.



V2rvit88kojad siiski ei tegele heategevusega, erakliendina v6id n6uda paljusi asju ja vastavalt sellele tehakse ka sulle hind.

Kindlustused tahavad ja saavad asju v2ga odavalt sest konkurents on v2ga suur..

Ma ei taha kedagi hukka m6ista aga p6him6tte on ikkagi selles ,et see kes maksab tellib ka muusika..




Eestis tegeleme erakliendile heategevusega.Ükski klient pole nõus üle 80 euro detailist maksma.Klienti ei huvita sinu kulud töökoja töös hoidmisele ja see,et materjali hinda tõstetakse aastas keskmiselt 40 protsenti.Kindlustus maksab detaili eest 180-250 eurot ja on rahul.Meil ei saa tava inimene aru,et ka tööline on inimene ja tahab palka saada.Klient on ju kunn kui tal raha taskus ja uksest sisse astub.Tema ei täna sind isegi selle eest,et tegid talle tasuta tõõd.

_________________
keretööd ja värvimine tartus 5113665


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Erilisemad värvitööd/autod
PostitusPostitatud: 24.09.2012 22:20 
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.02.2007 13:19
Postitusi: 139
Asukoht: tartu
keremeister kirjutas:
Kiwa kirjutas:
Olen ka 7 aastat autode värvitöid teinud ja enamjaolt kindlustusega seotud tööd! Olen keremeistri jutuga täiesti nõus! Eks ikka värvitööde turu solgivad ära need tegelased, kes ei oska korralikku värvitööd teha ja siis arvatakse et kõik maalrid on ühe puuga löödud! Olen ka palju asju olude sunnil kinni katnud, sest bossid laua taga ütlevad et kindlustus ei maksa selle eest! samas kui mõni asi tundub väga raske kinni katta, või praktiliselt võimatu, siis on ikka mindud häält tõstma ja see detail eemaldatud! Kui detaili katmine võtab kauem aega kui selle eemaldamine ja tagasipanek, siis on see lihtsam eemaldada! üldiselt pole mina enda töödel kogenud ja näinud, et pärast kuskilt serva vahelt lakki kooruks vms. olen näinud autosid, mida olen mitmeid aastaid tagasi värvinud ja samuti asjad seal küljes kinni kaetud, ning pole häda miskit olnud!

No kuskile jääb ikka ju mingi rant ka siis kui N tuli ära võtta...kuskilt algab ikka teip ja paber.Nähtavaid rante ei tehta.Kui millegi eemaldamiseks kulub vähem aega, kui katmisele, siis selle ma ka eemaldan.See pole võistlus, et kes rohkem katab/eemaldab...küsimus on otstarbekuses.Katmise jaoks on olemas ka tihenditõste teibid, servateibid, disainikad jpm...sellega on tegeletud, et saaks hästi katta.päris nii ka pole, et maaler jookseb kogu autole ühe ja sama paberteibirulliga tiiru peale.


see katmise ja tükkide ära kakkumise teema on tulnud ka sealt,et on lastud kuskil kuuriall mingil jorsil teha kes on kuulnud kuidas tehakse ja on kõva värvija kohe.Need ju ei suuda ostagi vajalikke teipe või muid materjale sest kõik mis teenitakse tuleb ju tasku jättagi.Pole mul küll keegi 15a jooksul tagasi tulnud,et kuskil serv või rant või veelvähem koorumine.

_________________
keretööd ja värvimine tartus 5113665


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Erilisemad värvitööd/autod
PostitusPostitatud: 24.09.2012 22:39 
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.02.2007 13:19
Postitusi: 139
Asukoht: tartu
Vist pean väikse seletuse kirjutama miks nii kuri. :D
Sõbral rendi auto.Chraysler.sai auto tagasi ja helistas,et stange imelik,et kas tuleksin vaataksin.Stange oli nii värvitud et naersin tükk aega ja ütlesin,et mul õe 6a laps värviks oma lastaaija värvide ja märja kassiga ka ilusamini.Ok tuleb ära teha.Küsisin 100.-hakkas selliseid nägusid tegema,arvasin,et saab rabanduse.
Võtsin stange maha.Mis ma näen :twisted: Kuna usa kollane plast ei sula vaid onn ainult liimimis teema siis tarkurid olid kahelt poolt pahteldanud.Lammutasin laijali ja liimisin ära.Hakkasin pealt poolt töötlema ja muidugi oli ketas sekundiga kinni.Tublid aerosooli poisid.Kulutasin aega stange krundi alla saamiseks 6 tundi.Tavaliselt kulub tund,kui sedagi.Kui tavaliselt kulub ühele stangele 3-6 ketast siis täna läks 18.Saaks sellised vennad kes seda stanget tegid ala 20 eurig kätte pakiks selle stange reaalses kujus neile junnilõikamisest sisse.

_________________
keretööd ja värvimine tartus 5113665


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Erilisemad värvitööd/autod
PostitusPostitatud: 24.09.2012 23:40 

Liitunud: 02.12.2008 12:56
Postitusi: 853
.


Viimati muutis allan1, 14.05.2013 20:57, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Erilisemad värvitööd/autod
PostitusPostitatud: 25.09.2012 06:20 
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.11.2007 15:40
Postitusi: 362
Asukoht: Tartu
allan1 kirjutas:
keremeister kirjutas:
See arutelu osandamise ule hakkab siin üldiselt liiva jooksma.
See kontoris mölutavate ülemuste teema jms läheb tegelikust pildist veits kaugele.
Mina tegutsen Soomes ja siin on mängureeglid sellised.Rääkida pole siin midagi.Hinnad tööajad, vajalikud tööetapid ja kõige selle maksumuse arvutab arvutiprogramm, mis on töötanud põhjamaaades ca 10 a.Osa asju tuleb katta.Probleeme pole olnud ja see manikaalne randihirm on ülepaisutatud.Kui randid oleks, siis küll inimesed kaebaksid ja oleks ammu sellega käik olnud.
Värvin igapäevaselt uusi Volvosid ja BMW-sid, mis maksavad Soomes pea 2 korda rohkem, kui Eestis.Need on siin ka väga kallid autod ja , kui mul kvaliteediga probleeme oleks, siis ma lihtsalt ei saaks neid värvida enam.
Paar põlve vana Lexuse/Toyota saab jah lahti võtta kahe tunni ja ristpea kruvikaga aga kaasaegsed saksa autod kubisevad mitmeosalistest tüüblitest ja tihenditest.Ukse välispinna värvimisel eemaldatakse ainult link ja polstrid jms jääb külge.
Pole rentaabel kakkuda lahti asju, mida otseselt pole vaja.Nii saab ka plastinaginaid jms teket edasi lukata.
Sul puudub lihtsalt ülevaade, mis toimub igapäevaselt autovärvitöökojas ja sellepärast on sul ka mõned vääritimöistmised.
See kogemus, mis sul oli oma auto värvimisega...no ilmselt ei vedanud töökojaga vms, kui pidid kõigil kätt hoidmas käima ja õpetamas/juhendamas.
Ära lihtsalt tee kõigest sulle olemasolevast infost üldistusi.Kõik ei ole nii nagu arvad.



Ma olen neid autosid ikka mitu lasknud värvida(+mitmed spoilerid jne), lisaks olen paljude sõidukite värvimisega kokku puutunud väga mitmes mainekas töökojas, niiet ära hakka oma maalritarkusi loetlema. Ma tean väga hästi kuidas asjad käivad. Lõppude lõpuks on see siiski ainult äri ja kasum on põhiline.
Selge see, et osa asju on parem katta kui maha võtta.

See, et ma hobi ja huvikorras oma sõiduki(d) ise lahti võtsin ja kokku panin, ei tähenda, et ma maalrit 100% ei usaldanud.
Seda valisin ma väga, kus ja kellel lasta teha.

OK...teeme nii, et sinul on oigus...ava oma töökoda...teadmisi jagub ju kullaga.

_________________
www.keremeister.eeSoomes-AM Automaalaamo Niittytie 27b Vantaahttp://www.facebook.com/amautomaalaamotel +358465524001


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Erilisemad värvitööd/autod
PostitusPostitatud: 25.09.2012 06:45 
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.11.2007 15:40
Postitusi: 362
Asukoht: Tartu
portos kirjutas:
steve6 kirjutas:
allan1 kirjutas:
Ma tean jah, et minu värvitöö standardid on vähe teised, mis keskmisel töökojal. Tegijal maalril on ikka õigus oma sõna ka sekka öelda, kuidas ta midagi teha tahab, et tulemus jääks võimalikult hea, need kes seal kontoris passivad peavad numbrid kindlustusega/tellijaga paika rääkima.
Vahet ei ole kas on tegu 500 või 500000 euri maksva masinaga, töö kvaliteet peab ikka alati tasemel olema, mis siis et kasum ei ole alati sama.
Aga no vb on see jutt teie jaoks ulme :D Peaasi, et pappi tuleb.. kindlustustele tuleb ju ulme odavad pakkumised teha et tööd saaks.



V2rvit88kojad siiski ei tegele heategevusega, erakliendina v6id n6uda paljusi asju ja vastavalt sellele tehakse ka sulle hind.

Kindlustused tahavad ja saavad asju v2ga odavalt sest konkurents on v2ga suur..

Ma ei taha kedagi hukka m6ista aga p6him6tte on ikkagi selles ,et see kes maksab tellib ka muusika..




Eestis tegeleme erakliendile heategevusega.Ükski klient pole nõus üle 80 euro detailist maksma.Klienti ei huvita sinu kulud töökoja töös hoidmisele ja see,et materjali hinda tõstetakse aastas keskmiselt 40 protsenti.Kindlustus maksab detaili eest 180-250 eurot ja on rahul.Meil ei saa tava inimene aru,et ka tööline on inimene ja tahab palka saada.Klient on ju kunn kui tal raha taskus ja uksest sisse astub.Tema ei täna sind isegi selle eest,et tegid talle tasuta tõõd.

Materjalide hinnad on jah, paari viimase aastaga lausa kahekordistunud.Olen ka seda kuulnud, et kuigi WinCabas Eestis toimib ja hinnad kindlustusele peaksid paigas olema, siis osad töökojad teevad kindlustustele veel allahindlusi kuni 30%.
Seda saavad teha ainult töökojad, kes minimeerivad makse , ei järgi tehnoloogiaid täies ulatuses ja kasutavad tundmatuid materjale.Korralikud töökojad jäävad siin kaotajaks.Eraklient on juba aastaid Tartus saanud 0 kattega tööhinna.Tihti saab eraka rahast katta ainult materjali ja palgakulu.

_________________
www.keremeister.eeSoomes-AM Automaalaamo Niittytie 27b Vantaahttp://www.facebook.com/amautomaalaamotel +358465524001


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 150 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 48 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7