keremeister kirjutas:
allan1 kirjutas:
Kas omanik ka ikka teab mis jama ta uue länkariga korraldatud on?
Stanget, tiiba, tuld ei võetagi maha, lihtsalt prostalt teip peale ja svjo?
Sinu jaoks on see prostalt teip aga tegelikult on nii tegemiseks terve tehnoloogia ja see on kogu maailmas laialt levinud.
Tänapäeval tähendab remontvärvimine midagi muud, kui 20a tagasi.Ei tehta enam pahtlist ehitamist vaid vahetatakse detaile ja hajutatakse väga palju.Samas on vaja tööprotsessidelt aega kokku hoida.Selliste nõudmiste toel ongi välja töötatudN: lihvvillad,karestuspastad,mopid,trisact tüüpi tooted,märg-märjale krundid,ühe kih lakid jms.Samuti on euroopas nii tehtud juba ca 10 aastat ja kui oleks mingi laialdane probleem koorumiste vms, siis ei kasutataks ka enam sellist tehnoloogiat.
Lühidalt:servad karestatakse kas villa või villa ja karestuspasta abil. Kinni kaetakse ainult asjad, millel on vahed sees ja mida saaab katta.Nagu sa tagaukselt näed, siis link on maha võetud, sest lingil ei ole kerega piisavat vahet.
Küsimus on samuti otstarbekuses, et kas on otstarbekas lahti kruvida pool auto nina esitiiva lakkimise pärast, kui selle järele tegelikult vajadus puudub.Näiteks Soomes on selline teipimine liigagi laialt levinud, sest neile ei meeldi jällegi, kui asju ära kruvitakse.
Pole see asi nii hull midagi, kui paistab.Selles mõttes, et kui sa lähed näiteks amservi tagatiiva keskosas olevat kriimu kõrvaldama, siis tehakse see suure tõenäosusega sama moodi, sest Wincabas(kasutusel Rootsis,Soomes,Eestis) tööprogrammis pole tiiva värvimisel tagastange osandamist kindlasti sees(äärmisel juhul ainult tagatuli).
Saan aru jah, et nii on lihtsam teha, aeg on raha jne.
Täitsa uue auto puhul võiks ju ikka stanged/tuled ja muud sellised asjad maha võtta, et serva tagant ka ilus jääks, mis siis, et näha ei ole. IMO.
Endal lasin just hiljuti terve sõiduki üle värvida, ei tahetud ka eriti asju maha kruvida, kuna paljud tüüblid ja asjad on ühekordsed ning maksavad rohkem kui värv ise. Täpselt ei mäleta, aga kõik uued tüüblid-liistud-teibid läksid lisaks kokku ca 1000 euri.
Kuna sealne nn komplekteerija oli selline närviline vana, kes oleks vb kõik puruks rabistanud, siis võtsin kõik ise lahti ja panin kokku ka.
Enamus autosi mis seal tehakse on nn müügimasinad ja lahti ei võeta tõesti mitte midagi, samas kui lähedalt vaadata on teibi randid ikka näha, porr.
Eks puid võib ka lõhkuda korralikult ja vähem korralikult.Juhulkui sa lasid oma lexust värvida, siis mina ei usu ,et selle auto kåljes on uldse 1000euri eest tüübleid ja liiste mida vaja värvimiseks ära võtta.
Aga kokkuvõtteks-vastavat tehnoloogiat on kasutatud kogu euroopas vähemalt 10 a ja see toimib.Kasutan ka spetsteippi, mis mõeldud servade katmiseks.Ma ei tea , millistest sinu poolt nähtud müügiautodest sa siin räägid aga mina ei tee mingeid rantidega autosid, kui katmisega jääks porr, siis tuleb maha võtta.
Sa loe palun see tekst, mida tsiteerid, uuesti m¨ttega läbi.Sa ilmselt ei taha aru saada voi ajad seda joru oma piiratud teadmiste baasil.
Mina ei ole antud teguviisi välja moelnud ,vaid tunnustatud värvi ja abimaterjalide tootjad.Minul ei ole p¨hjust nende poolt välja töötatud tehnoloogias kahelda, eriti kui seda on juba ca 10a praktiseeritud.Asi ei ole viitsimises ega pelgalt ajavoidus.Puudub lihtsalt vajadus osade asjade osandamisele.Kïk maha loogikat järgides vïks ju tiiva ja tagaukse ka maha v¨tta, kuna ukse ja tiiva servad on ka voimalik valesti tegutsedes ranti lasta jne.
Ja no täitsa ok töökoja valik sul, kui komplekteerija hirmus peavad kliendid autosid ise lahti võtma ja pärast ikkagi veel 1000 euri eest tüübleid lisaks ostma.
Aga aamen sellega...