Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 28.04.2024 22:34

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 150 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 10  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Erilisemad värvitööd/autod
PostitusPostitatud: 19.09.2012 19:57 

Liitunud: 24.02.2007 21:12
Postitusi: 26
analyzethis kirjutas:
kus maal töötad ?

Usas


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Erilisemad värvitööd/autod
PostitusPostitatud: 19.09.2012 20:00 

Liitunud: 24.02.2007 21:12
Postitusi: 26
kaabakaz kirjutas:
steve6 kirjutas:
T88koda kus mina mina t88tan on asjad natukene teistmoodi kui euroopas, keremeistri t88s ma midagi valesti kyll ei n2e.

Aga meil tehakse j2rgmiselt

Lahtiv6tmine.

1. K6ik detailid PEAVAD olema lahti v6etud sh stange , tuled, liistud, lingid.
2. K6ik detailid mis on tyyblitega kinni PEAVAD olema asendatud originaal tyyblitega kui need on katki l2inud lahti v6tmise k2igus." Estimator " tellib tavaliselt igale autole uued tyyblid juba ennem lahti v6tmist.
3. Tagumiste tiibade v seal kus on klaasid liimitud peavad olema 2ra v6etud, seega kui on katuse / tagatiiva t88d siis tagumine kolmnurk ja esi/taga klaas v6etakse 2ra.


V2rvipool.

1. Laki hajutamist tehakse v2ga v2he, ykskord oli meil sees uuem ferrari ja vigstus oli k6rvalistuja tagumise tiiva all nurgas mingi imepisike m6lk , selleks siis v6eti katus ja juhipoolne tiib kaasa ,et ei peaks laki hajutust tegema tagatiiva ylemises osa.


2. Kui kinni katad siis pead teibi m88da rante panema kere tagumises / esimeses osas, teibi rante ei tohi j22da mitte kuhugi isegi kui sa ei n2e seda.

3. Uued uksed, "door skin ", auto kere v uued tagumised/esimesed tiivad peavad olema v2rvitud samamoodi nagu tehases , paljud autod on lihtsalt tehase primeriga yle v2rvitud seestpoolt ja auto originaal v2rvi on ainult natukene " overspray " yle servade, peame t2pselt samamoodi tegema. Kasutame PPG v2rve ja meil on olemas samplid " car interior repair " mille j2rgi valime tehase krundi tooni ja teeme selle j2rgi v2rvi + originaal v2rvi servadesse oversprayna

4. K6ik autod peavad olema poleeritud ja mitte yhtegi tolmut2pi ei tohi olla sees



Alguses kui ma sinna t88le l2ksin siis ma m6tlesin ,et nad m2ngivad lolli uute t88listega aga tegelikuses on see t6si.


P2rast k6ike seda tehakse igale autole t2ispesu nii seest kui v2ljast olenemata t88 suurusest, isegi kui oleks lihtsalt 6livahetus olnud.


Esimeses postituses on autol klaas küljes ju :D





Pilt


Sellelt pildilt on n2ha, et esimene klaas ja tagumine kolmnurk klaas on 2ra v6etud.


Muidugi iga kord ei v6eta 2ra k6iki asju, juhtudel kus eraklient kes ei taha lihtsalt maksta ja soovib v6imalikult odavalt korda teha ja siis kui on hajutus detail v kui stange ja tuli on v6imalik j2tta " rippuma " .
Klaasidega sama asi , kas klient ei taha maksta v osadel autodel pole tihendit tagumise / esimese akna vahel
Yldjuhul kindlustus t88d k2ivad k6ik " by the book " v kui palju klient maksta tahab
K6ik t88d k2ivad mitu korda kontrollist l2bi ennem kui kliendile antakse, selline v6imalus ,et 2kki klient ei n2e, meie firmas ei toimi.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Erilisemad värvitööd/autod
PostitusPostitatud: 19.09.2012 20:28 

Liitunud: 24.02.2007 21:12
Postitusi: 26
Klient lasi esimese otsa ja m6lemad kyljed 2ra v2rvida kuna igal detailil oli yks imepisike kivit2ke.




Pilt




Ja selline oli ta paar n2dalat peale v2rvimist
Kogu esiots vahetusse
Kapott 10 000 dollarit ( 7 600 eurot)
Tiivad 12 000 dollarit ( 9 200 eurot ) ehk siis 6 000 dollarit tykk
Esituled 9000 dollarit ( 7 000 eurot ) ehk siis 4 500 dollarit tykk
Ferrari embleem m6lemale tiivale oli 1 500 dollarit tykk

Nimelt siis kuskil valgusfoori taga ajas rekkamees oma truckil k2igud sassi ja tagurdas autole s6na otseses m6ttes peale.

Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Erilisemad värvitööd/autod
PostitusPostitatud: 19.09.2012 21:36 

Liitunud: 06.04.2006 21:46
Postitusi: 26
Asukoht: tallinn
Ja mis värvitöö maksab siis kliendile - näiteks selle ferrari puhul?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Erilisemad värvitööd/autod
PostitusPostitatud: 19.09.2012 21:43 
Eliit

Liitunud: 04.07.2003 11:21
Postitusi: 1328
Asukoht: Tln
Huvitav kuulda,et usas nii head asja tehakse. Jutud räägivad just,et suht pohhuilt käib seal see maalritöö.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Erilisemad värvitööd/autod
PostitusPostitatud: 19.09.2012 22:21 

Liitunud: 02.12.2008 12:56
Postitusi: 853
.


Viimati muutis allan1, 14.05.2013 20:55, muudetud 2 korda kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Erilisemad värvitööd/autod
PostitusPostitatud: 19.09.2012 23:06 

Liitunud: 24.02.2007 21:12
Postitusi: 26
Tsiteeri:
Ja mis värvitöö maksab siis kliendile - näiteks selle ferrari puhul?


See suurem oli l2bi kindlustuse ja ma arvan ,et ta sinna kuskile natukene yle 40 k dollari l2ks



Tsiteeri:
Huvitav kuulda,et usas nii head asja tehakse. Jutud räägivad just,et suht pohhuilt käib seal see maalritöö.



Siin on palju kohte kus t88d tulevad v2lja ikka p2ris nutused. 6nneks sellised firmad ei pysi vee peal kaua sest kindlustusfirmad on siin suht karmide n6udmistega ja tahavad eluaegset garantiid t88dele. Kui mingi kaebus tuleb kliendi poolt l2bi kindlustuse siis office on p2ris n2rviline


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Erilisemad värvitööd/autod
PostitusPostitatud: 19.09.2012 23:30 

Liitunud: 24.02.2007 21:12
Postitusi: 26
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Erilisemad värvitööd/autod
PostitusPostitatud: 21.09.2012 15:29 
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.03.2004 21:04
Postitusi: 3142
Asukoht: Tartu
Asi pole ikka selles,et keegi ei viitsi teha. Vaid ikka selles palju makstakse. Kas ma lasen kriimu eemaldada 500 eurisel või 150 000 eurisel autol on vahe sees. Eriti kes seda peab.

_________________
Audi C6 Quattro; Tighter than your girlfriend
Street.ee - Autoüritused


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Erilisemad värvitööd/autod
PostitusPostitatud: 24.09.2012 06:48 
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.11.2007 15:40
Postitusi: 362
Asukoht: Tartu
allan1 kirjutas:
Nii käibki õige maalritöö, see on muidugi vähe teise klassiga töökoda ka.
See jutt, et kogu euroopa juba 10a ühtki juppi lahti ei võta ja kõik tehakse teibiga on lihtsalt klientidele pe*se kusemine.

Kle allan :)... vota vähe rahulikumalt nende persete ja muude asjadega.Uhe USA-s ekslusiivautodega tegeleva töökoja ´pealt uldistuste tegemine on natuke naiivne.Päris kïke ikka teibiga ei tehta aga mis me ikka siin vaidleme.Sul on ju oma teadmine, mille k¨rvale teisi ei mahu.Sinu seisukohast olen ammu juba aru saanud.
Kui kindlustusseltsid maksaksid selle köige eest, siis mina olen kahe käega poolt.Ega sa isegi ju ei saa poolt oma igapäevatööst tasuta teha.Nagu piltidelt näha, siis kïki klaase ja körvalolevaid detaile pole kigil autodel maha vöetud.Päris nii ka ei ole, et kes rohkem osandab, et see on kvem ja kvaliteetsem värvimees.
Aga aamen sellega.

_________________
www.keremeister.eeSoomes-AM Automaalaamo Niittytie 27b Vantaahttp://www.facebook.com/amautomaalaamotel +358465524001


Viimati muutis keremeister, 24.09.2012 08:41, muudetud 3 korda kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Erilisemad värvitööd/autod
PostitusPostitatud: 24.09.2012 06:52 
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.11.2007 15:40
Postitusi: 362
Asukoht: Tartu
steve6 kirjutas:
T88koda kus mina mina t88tan on asjad natukene teistmoodi kui euroopas, keremeistri t88s ma midagi valesti kyll ei n2e.

Aga meil tehakse j2rgmiselt

Lahtiv6tmine.

1. K6ik detailid PEAVAD olema lahti v6etud sh stange , tuled, liistud, lingid.
2. K6ik detailid mis on tyyblitega kinni PEAVAD olema asendatud originaal tyyblitega kui need on katki l2inud lahti v6tmise k2igus." Estimator " tellib tavaliselt igale autole uued tyyblid juba ennem lahti v6tmist.
3. Tagumiste tiibade v seal kus on klaasid liimitud peavad olema 2ra v6etud, seega kui on katuse / tagatiiva t88d siis tagumine kolmnurk ja esi/taga klaas v6etakse 2ra.


V2rvipool.

1. Laki hajutamist tehakse v2ga v2he, ykskord oli meil sees uuem ferrari ja vigstus oli k6rvalistuja tagumise tiiva all nurgas mingi imepisike m6lk , selleks siis v6eti katus ja juhipoolne tiib kaasa ,et ei peaks laki hajutust tegema tagatiiva ylemises osa.


2. Kui kinni katad siis pead teibi m88da rante panema kere tagumises / esimeses osas, teibi rante ei tohi j22da mitte kuhugi isegi kui sa ei n2e seda.

3. Uued uksed, "door skin ", auto kere v uued tagumised/esimesed tiivad peavad olema v2rvitud samamoodi nagu tehases , paljud autod on lihtsalt tehase primeriga yle v2rvitud seestpoolt ja auto originaal v2rvi on ainult natukene " overspray " yle servade, peame t2pselt samamoodi tegema. Kasutame PPG v2rve ja meil on olemas samplid " car interior repair " mille j2rgi valime tehase krundi tooni ja teeme selle j2rgi v2rvi + originaal v2rvi servadesse oversprayna

4. K6ik autod peavad olema poleeritud ja mitte yhtegi tolmut2pi ei tohi olla sees



Alguses kui ma sinna t88le l2ksin siis ma m6tlesin ,et nad m2ngivad lolli uute t88listega aga tegelikuses on see t6si.


P2rast k6ike seda tehakse igale autole t2ispesu nii seest kui v2ljast olenemata t88 suurusest, isegi kui oleks lihtsalt 6livahetus olnud.


Autod ja tase on kova.Kindlasti ainulaadne kogemus.
Kuidas Usas uldiselt vesivärvi kasutamisega lood on?Olen kuulnud, et kuna seal puuduvad euronormid ja vesivärv eriti popp pole.

_________________
www.keremeister.eeSoomes-AM Automaalaamo Niittytie 27b Vantaahttp://www.facebook.com/amautomaalaamotel +358465524001


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Erilisemad värvitööd/autod
PostitusPostitatud: 24.09.2012 12:18 
Eliit

Liitunud: 05.04.2003 20:20
Postitusi: 5766
Eestis/Euroopas käib ju töö enamasti WinCabase järgi ja nagunii ükski kindlustusfirma ei ole nõus kinni maksma liimklaaside eemaldamist ja tagasiliimimist ainuüksi seetõttu, et ei jääks teibiranti.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Erilisemad värvitööd/autod
PostitusPostitatud: 24.09.2012 17:36 

Liitunud: 24.02.2007 21:12
Postitusi: 26
keremeister kirjutas:
allan1 kirjutas:
Nii käibki õige maalritöö, see on muidugi vähe teise klassiga töökoda ka.
See jutt, et kogu euroopa juba 10a ühtki juppi lahti ei võta ja kõik tehakse teibiga on lihtsalt klientidele pe*se kusemine.

Kle allan :)... vota vähe rahulikumalt nende persete ja muude asjadega.Uhe USA-s ekslusiivautodega tegeleva töökoja ´pealt uldistuste tegemine on natuke naiivne.Päris kïke ikka teibiga ei tehta aga mis me ikka siin vaidleme.Sul on ju oma teadmine, mille k¨rvale teisi ei mahu.Sinu seisukohast olen ammu juba aru saanud.
Kui kindlustusseltsid maksaksid selle köige eest, siis mina olen kahe käega poolt.Ega sa isegi ju ei saa poolt oma igapäevatööst tasuta teha.Nagu piltidelt näha, siis kïki klaase ja körvalolevaid detaile pole kigil autodel maha vöetud.Päris nii ka ei ole, et kes rohkem osandab, et see on kvem ja kvaliteetsem värvimees.
Aga aamen sellega.




Asi on ikkagi kontoris, maaler on see viimane lyli kelle kallal ei maksa nuriseda, kui asju pole kyljest 2ra v6etud siis mina ei hakka ka neid 2ra v6tma, kui m6ni asi kus ma tean ,et ma ei saa seda korralikult kinni katta siis kutsun bossid vaatama ja nemad otsustavad.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Erilisemad värvitööd/autod
PostitusPostitatud: 24.09.2012 17:57 

Liitunud: 24.02.2007 21:12
Postitusi: 26
keremeister kirjutas:
steve6 kirjutas:
T88koda kus mina mina t88tan on asjad natukene teistmoodi kui euroopas, keremeistri t88s ma midagi valesti kyll ei n2e.

Aga meil tehakse j2rgmiselt

Lahtiv6tmine.

1. K6ik detailid PEAVAD olema lahti v6etud sh stange , tuled, liistud, lingid.
2. K6ik detailid mis on tyyblitega kinni PEAVAD olema asendatud originaal tyyblitega kui need on katki l2inud lahti v6tmise k2igus." Estimator " tellib tavaliselt igale autole uued tyyblid juba ennem lahti v6tmist.
3. Tagumiste tiibade v seal kus on klaasid liimitud peavad olema 2ra v6etud, seega kui on katuse / tagatiiva t88d siis tagumine kolmnurk ja esi/taga klaas v6etakse 2ra.


V2rvipool.

1. Laki hajutamist tehakse v2ga v2he, ykskord oli meil sees uuem ferrari ja vigstus oli k6rvalistuja tagumise tiiva all nurgas mingi imepisike m6lk , selleks siis v6eti katus ja juhipoolne tiib kaasa ,et ei peaks laki hajutust tegema tagatiiva ylemises osa.


2. Kui kinni katad siis pead teibi m88da rante panema kere tagumises / esimeses osas, teibi rante ei tohi j22da mitte kuhugi isegi kui sa ei n2e seda.

3. Uued uksed, "door skin ", auto kere v uued tagumised/esimesed tiivad peavad olema v2rvitud samamoodi nagu tehases , paljud autod on lihtsalt tehase primeriga yle v2rvitud seestpoolt ja auto originaal v2rvi on ainult natukene " overspray " yle servade, peame t2pselt samamoodi tegema. Kasutame PPG v2rve ja meil on olemas samplid " car interior repair " mille j2rgi valime tehase krundi tooni ja teeme selle j2rgi v2rvi + originaal v2rvi servadesse oversprayna

4. K6ik autod peavad olema poleeritud ja mitte yhtegi tolmut2pi ei tohi olla sees



Alguses kui ma sinna t88le l2ksin siis ma m6tlesin ,et nad m2ngivad lolli uute t88listega aga tegelikuses on see t6si.


P2rast k6ike seda tehakse igale autole t2ispesu nii seest kui v2ljast olenemata t88 suurusest, isegi kui oleks lihtsalt 6livahetus olnud.


Autod ja tase on kova.Kindlasti ainulaadne kogemus.
Kuidas Usas uldiselt vesivärvi kasutamisega lood on?Olen kuulnud, et kuna seal puuduvad euronormid ja vesivärv eriti popp pole.




Kogemus on kindlasti ainulaadne, t88 erineb k6vasti eesti omast ja palju uusi asju on 6pitud.

Siin n2iteks maaler ei tee pahtlit88d , plekksepad teevad k6ik pahtli t88d ise.
T88d tulevad ikka p2ris sirged , praktiliselt nii sirged ,et krunti ei ole vajagi.... :-D :-D :hail

Normide kohta ei oska ma midagi 8elda, v kui palju nad erinevad euronormidest, olen j2reldused teinud ,et usa on euroopast ikka veel paar aastat maas.
Edit: Seadused ja normid erinevad igas osariigis nii ,et ma ei oska yldisest USA turust r22kida

Suuremad diilerid ja firmad kasutavad vesiv2rve juba kaks aastat nagu ka meie firma , enamus v2ikesed firmad kasutavad ikka veel vanu v2rve...

Meil on oma kaamera ja labor ..Kasutame PPG vesiv2rve

Igast autost teeme pildi ja scannime arvutisse, arvuti annab meile " match number" ja k6ige parema variandi v2rvidest....Enamus juhtudel saame v2rvid p2ris h2sti paika ja ymber tegemisi on v2ga v2he....Juhtudel kui number on liiga suur siis teeme " spray out " kaardi erinevatest variantidest antud v2rvil ja kasutame ka v6imalust " Adjusted " kus siis arvuti annab enda arvamuse ja teeb enda variandi antud v2rvist mida olemas ei ole ....Sellistel juhtudel prindime v2lja plastikust kaardi mille kleebime hooldus raamatusse.



Lakk on meil Deltron DC 3000 ja DC 4000 kallimatele autodele, IMO parim lakk mida olen kasutanud ja mida on v2ga kerge poleerida....Ma ei kujuta ette ,et ma peaks seda lakki vahetama m6ne teise br2ndi vastu... Nii et soovitan ja kindlasti proovige seda lakki , aega hoiate ikka v2ga palju kokku..


Viimati muutis steve6, 24.09.2012 18:27, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Erilisemad värvitööd/autod
PostitusPostitatud: 24.09.2012 18:25 

Liitunud: 24.02.2007 21:12
Postitusi: 26
Iff kirjutas:
Eestis/Euroopas käib ju töö enamasti WinCabase järgi ja nagunii ükski kindlustusfirma ei ole nõus kinni maksma liimklaaside eemaldamist ja tagasiliimimist ainuüksi seetõttu, et ei jääks teibiranti.



Klaasi eemaldus ei ole hinna sees , selle maksab firma omast taskust kinni ja ka paljud muud asjad....Kindlustusfirmade eesm2rk on ikkagi asi v6imalikult odavalt korda saada , ja kui me hakkaks igat klaasi eemaldust pakumisse sisse panema siis kindlustus ei saadaks meile lihtsalt t88d...
Erakliendid saavad muidugi t2ishinna ilma igasuguste allahindlusteta , v.a autoklubid ja pysikliendid
N2it:
MB W220, k6rvalistuja terve kyljel pikk kriim..
Esimene ja tagumine tiib hajutusse ja uksed parandada

Kindlustusele oleks see v2rvit88 ma arvan maksnud kuskil 6-8 tundi x 2
Ja plekksepale ca 25 tundi
aga erakliendile maksis see 21 tundi ( x 2) v2rvit88 ja plekksepale 45 tundi


Siin k2ivad asjad siis tundides ja tunni hinnaks tava autol v2rvimisel on 2 x 47$ /h ( T88 47$/h ja materjalid 47$/h ), plekksepadel sama 47$/h....Luksus autodel k6ik hinnad siis 67$/h


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 150 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 10  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 35 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7