Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

Erilisemad värvitööd/autod
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=10&t=86708
4. leht 10-st

Autor:  allan1 [ 22.08.2012 19:46 ]
Teema pealkiri:  Re: Erilisemad värvitööd/autod

.

Autor:  Reimers [ 22.08.2012 20:12 ]
Teema pealkiri:  Re: Erilisemad värvitööd/autod

Tavaline asi ju et tutikaid autosid värvitakse

Autor:  keremeister [ 22.08.2012 21:05 ]
Teema pealkiri:  Re: Erilisemad värvitööd/autod

allan1 kirjutas:
Kas omanik ka ikka teab mis jama ta uue länkariga korraldatud on?

Stanget, tiiba, tuld ei võetagi maha, lihtsalt prostalt teip peale ja svjo?


Sinu jaoks on see prostalt teip aga tegelikult on nii tegemiseks terve tehnoloogia ja see on kogu maailmas laialt levinud.
Tänapäeval tähendab remontvärvimine midagi muud, kui 20a tagasi.Ei tehta enam pahtlist ehitamist vaid vahetatakse detaile ja hajutatakse väga palju.Samas on vaja tööprotsessidelt aega kokku hoida.Selliste nõudmiste toel ongi välja töötatudN: lihvvillad,karestuspastad,mopid,trisact tüüpi tooted,märg-märjale krundid,ühe kih lakid jms.Samuti on euroopas nii tehtud juba ca 10 aastat ja kui oleks mingi laialdane probleem koorumiste vms, siis ei kasutataks ka enam sellist tehnoloogiat.
Lühidalt:servad karestatakse kas villa või villa ja karestuspasta abil. Kinni kaetakse ainult asjad, millel on vahed sees ja mida saaab katta.Nagu sa tagaukselt näed, siis link on maha võetud, sest lingil ei ole kerega piisavat vahet.
Küsimus on samuti otstarbekuses, et kas on otstarbekas lahti kruvida pool auto nina esitiiva lakkimise pärast, kui selle järele tegelikult vajadus puudub.Näiteks Soomes on selline teipimine liigagi laialt levinud, sest neile ei meeldi jällegi, kui asju ära kruvitakse.
Pole see asi nii hull midagi, kui paistab.Selles mõttes, et kui sa lähed näiteks amservi tagatiiva keskosas olevat kriimu kõrvaldama, siis tehakse see suure tõenäosusega sama moodi, sest Wincabas(kasutusel Rootsis,Soomes,Eestis) tööprogrammis pole tiiva värvimisel tagastange osandamist kindlasti sees(äärmisel juhul ainult tagatuli).

Autor:  allan1 [ 22.08.2012 23:07 ]
Teema pealkiri:  Re: Erilisemad värvitööd/autod

.

Autor:  portos [ 23.08.2012 00:15 ]
Teema pealkiri:  Re: Erilisemad värvitööd/autod

olen isegi näinud palju teibi rante ja servadest koorumisi.tean niipalju,et siimu juures kasutatakse ka riisi paberist teipi mis meil siin nii kallis,et võtab pisara silma :D .see suht välistab servadel randid isegi kui katta ei oska õieti.mida on näha paljude autode pealt,ja siim loodan,et nüüd usaldad punast mirkat juba :)

Autor:  keremeister [ 23.08.2012 06:47 ]
Teema pealkiri:  Re: Erilisemad värvitööd/autod

portos kirjutas:
olen isegi näinud palju teibi rante ja servadest koorumisi.tean niipalju,et siimu juures kasutatakse ka riisi paberist teipi mis meil siin nii kallis,et võtab pisara silma :D .see suht välistab servadel randid isegi kui katta ei oska õieti.mida on näha paljude autode pealt,ja siim loodan,et nüüd usaldad punast mirkat juba :)

Kasutan punast päris palju aga hõbedastel hajutusdetailid lähevad hallivill ja vibraga üle, et kriim madalam oleks.

Autor:  keremeister [ 23.08.2012 06:58 ]
Teema pealkiri:  Re: Erilisemad värvitööd/autod

allan1 kirjutas:
keremeister kirjutas:
allan1 kirjutas:
Kas omanik ka ikka teab mis jama ta uue länkariga korraldatud on?

Stanget, tiiba, tuld ei võetagi maha, lihtsalt prostalt teip peale ja svjo?


Sinu jaoks on see prostalt teip aga tegelikult on nii tegemiseks terve tehnoloogia ja see on kogu maailmas laialt levinud.
Tänapäeval tähendab remontvärvimine midagi muud, kui 20a tagasi.Ei tehta enam pahtlist ehitamist vaid vahetatakse detaile ja hajutatakse väga palju.Samas on vaja tööprotsessidelt aega kokku hoida.Selliste nõudmiste toel ongi välja töötatudN: lihvvillad,karestuspastad,mopid,trisact tüüpi tooted,märg-märjale krundid,ühe kih lakid jms.Samuti on euroopas nii tehtud juba ca 10 aastat ja kui oleks mingi laialdane probleem koorumiste vms, siis ei kasutataks ka enam sellist tehnoloogiat.
Lühidalt:servad karestatakse kas villa või villa ja karestuspasta abil. Kinni kaetakse ainult asjad, millel on vahed sees ja mida saaab katta.Nagu sa tagaukselt näed, siis link on maha võetud, sest lingil ei ole kerega piisavat vahet.
Küsimus on samuti otstarbekuses, et kas on otstarbekas lahti kruvida pool auto nina esitiiva lakkimise pärast, kui selle järele tegelikult vajadus puudub.Näiteks Soomes on selline teipimine liigagi laialt levinud, sest neile ei meeldi jällegi, kui asju ära kruvitakse.
Pole see asi nii hull midagi, kui paistab.Selles mõttes, et kui sa lähed näiteks amservi tagatiiva keskosas olevat kriimu kõrvaldama, siis tehakse see suure tõenäosusega sama moodi, sest Wincabas(kasutusel Rootsis,Soomes,Eestis) tööprogrammis pole tiiva värvimisel tagastange osandamist kindlasti sees(äärmisel juhul ainult tagatuli).


Saan aru jah, et nii on lihtsam teha, aeg on raha jne.
Täitsa uue auto puhul võiks ju ikka stanged/tuled ja muud sellised asjad maha võtta, et serva tagant ka ilus jääks, mis siis, et näha ei ole. IMO.

Endal lasin just hiljuti terve sõiduki üle värvida, ei tahetud ka eriti asju maha kruvida, kuna paljud tüüblid ja asjad on ühekordsed ning maksavad rohkem kui värv ise. Täpselt ei mäleta, aga kõik uued tüüblid-liistud-teibid läksid lisaks kokku ca 1000 euri.
Kuna sealne nn komplekteerija oli selline närviline vana, kes oleks vb kõik puruks rabistanud, siis võtsin kõik ise lahti ja panin kokku ka.
Enamus autosi mis seal tehakse on nn müügimasinad ja lahti ei võeta tõesti mitte midagi, samas kui lähedalt vaadata on teibi randid ikka näha, porr.

Eks puid võib ka lõhkuda korralikult ja vähem korralikult.Juhulkui sa lasid oma lexust värvida, siis mina ei usu ,et selle auto kåljes on uldse 1000euri eest tüübleid ja liiste mida vaja värvimiseks ära võtta.
Aga kokkuvõtteks-vastavat tehnoloogiat on kasutatud kogu euroopas vähemalt 10 a ja see toimib.Kasutan ka spetsteippi, mis mõeldud servade katmiseks.Ma ei tea , millistest sinu poolt nähtud müügiautodest sa siin räägid aga mina ei tee mingeid rantidega autosid, kui katmisega jääks porr, siis tuleb maha võtta.
Sa loe palun see tekst, mida tsiteerid, uuesti m¨ttega läbi.Sa ilmselt ei taha aru saada voi ajad seda joru oma piiratud teadmiste baasil.
Mina ei ole antud teguviisi välja moelnud ,vaid tunnustatud värvi ja abimaterjalide tootjad.Minul ei ole p¨hjust nende poolt välja töötatud tehnoloogias kahelda, eriti kui seda on juba ca 10a praktiseeritud.Asi ei ole viitsimises ega pelgalt ajavoidus.Puudub lihtsalt vajadus osade asjade osandamisele.Kïk maha loogikat järgides vïks ju tiiva ja tagaukse ka maha v¨tta, kuna ukse ja tiiva servad on ka voimalik valesti tegutsedes ranti lasta jne.
Ja no täitsa ok töökoja valik sul, kui komplekteerija hirmus peavad kliendid autosid ise lahti võtma ja pärast ikkagi veel 1000 euri eest tüübleid lisaks ostma.
Aga aamen sellega...

Autor:  TaaviR [ 23.08.2012 09:22 ]
Teema pealkiri:  Re: Erilisemad värvitööd/autod

Mina ka üle 5 aasta autosid värvinud ja ülteks mõne sõna sekka.
Keremeistri töös ei ole midagi valesti! See juba näitab kvaliteeti, et oli viitsimist ukselingid maha keerata ja ka juhiuks ise.
Teibirante ei saa tekkida, kui on õigesti kinni kaetud. Ja seda kuidas õigesti katta, tuleb õppida!
Et õppida, peab ka sellealast tööd igapäevaselt tegema. Muidu ei saagi aru miks seda ja toda detaili maha võtma ei pea.
Ja miks see komplekteerija ikka veel tööl on, kui ta 1000 euri eest tüübleid ja liiste lõhub? Kui iga kuu peaks 3 sellist lexust tegema, peaks ta lõpuks ju peale maksma!
A muidu soome värvijad on suht ulme vanad oma kinnikatmisega st nad katavad kõikvõimalikud detailid kinni ja lõpuks on ikka tihendid jms täiega värvi alla lastud :bs Mitte kõik aga enamus autosid, mis minu juurest läbi käinud on sellise käekirjaga.
Edu!

Autor:  keremeister [ 23.08.2012 09:42 ]
Teema pealkiri:  Re: Erilisemad värvitööd/autod

Juhiuks läks vahetusse, sellepärast maas.
Aga v¨rreldes soomlastega osandan mina suhteliselt palju.Osade asjade kinnikatmine nii, nagu neil kombeks, tundub kohati lihtsalt totter.Tihti jäetakse kålge ka need asjad, mille äravotmine käib kiiremini, kui katmine.Sellised asjad votan alati ära.
Volvo keskusest tulevad autod, mis juba cabasi järgi plekkseppade poolt lahti voetud aga enamasti votan ise veel midagi lahti, sest katmine pole mottekas.
Ulevärvimise puhul vëtaksegi auto rohkem lahti, kuna töö iseloom nouab seda.
Arvestada tuleb ka seda, et tänapäeval tuleb auto täna remonti ja kätte tahetakse saad sellise mahuga tööd juba järgmisel vï äärmisel juhul ulejärgmisel päeval.

Autor:  brake [ 27.08.2012 17:39 ]
Teema pealkiri:  Re: Erilisemad värvitööd/autod

Tervist,

Kuna tegeled igapäevaselt autode värviparandustega jms, siis küsiks mis asi see nn `Ugual`värvitooted on või kas üldse selline asi on olemas???
Selline firma nagu ´Autoguru`ütleb, et nemad kasutavad neid Uguali tooteid jne, aga mina netist otsides sellist toodet küll ei leidnud :? On see siis lihtsalt mingi väljamõeldud jama...

Tänud,
Siim.

Autor:  keremeister [ 05.09.2012 08:04 ]
Teema pealkiri:  Re: Erilisemad värvitööd/autod

brake kirjutas:
Tervist,

Kuna tegeled igapäevaselt autode värviparandustega jms, siis küsiks mis asi see nn `Ugual`värvitooted on või kas üldse selline asi on olemas???
Selline firma nagu ´Autoguru`ütleb, et nemad kasutavad neid Uguali tooteid jne, aga mina netist otsides sellist toodet küll ei leidnud :? On see siis lihtsalt mingi väljamõeldud jama...

Tänud,
Siim.


Brände on palju, kuid mina pole sellisest kuulnud, mis aga ei tähenda, et sellist brändi ei eksisteeri.

Autor:  rosco [ 06.09.2012 23:56 ]
Teema pealkiri:  Re: Erilisemad värvitööd/autod

Ma samuti guuglist ei leidnud ükskord sama küsimuse käes vaeveldes, ise arvan et väljamõeldud reklaamiks , aga krt seda teab.

Autor:  steve6 [ 18.09.2012 18:16 ]
Teema pealkiri:  Re: Erilisemad värvitööd/autod

T88koda kus mina mina t88tan on asjad natukene teistmoodi kui euroopas, keremeistri t88s ma midagi valesti kyll ei n2e.

Aga meil tehakse j2rgmiselt

Lahtiv6tmine.

1. K6ik detailid PEAVAD olema lahti v6etud sh stange , tuled, liistud, lingid.
2. K6ik detailid mis on tyyblitega kinni PEAVAD olema asendatud originaal tyyblitega kui need on katki l2inud lahti v6tmise k2igus." Estimator " tellib tavaliselt igale autole uued tyyblid juba ennem lahti v6tmist.
3. Tagumiste tiibade v seal kus on klaasid liimitud peavad olema 2ra v6etud, seega kui on katuse / tagatiiva t88d siis tagumine kolmnurk ja esi/taga klaas v6etakse 2ra.


V2rvipool.

1. Laki hajutamist tehakse v2ga v2he, ykskord oli meil sees uuem ferrari ja vigstus oli k6rvalistuja tagumise tiiva all nurgas mingi imepisike m6lk , selleks siis v6eti katus ja juhipoolne tiib kaasa ,et ei peaks laki hajutust tegema tagatiiva ylemises osa.


2. Kui kinni katad siis pead teibi m88da rante panema kere tagumises / esimeses osas, teibi rante ei tohi j22da mitte kuhugi isegi kui sa ei n2e seda.

3. Uued uksed, "door skin ", auto kere v uued tagumised/esimesed tiivad peavad olema v2rvitud samamoodi nagu tehases , paljud autod on lihtsalt tehase primeriga yle v2rvitud seestpoolt ja auto originaal v2rvi on ainult natukene " overspray " yle servade, peame t2pselt samamoodi tegema. Kasutame PPG v2rve ja meil on olemas samplid " car interior repair " mille j2rgi valime tehase krundi tooni ja teeme selle j2rgi v2rvi + originaal v2rvi servadesse oversprayna

4. K6ik autod peavad olema poleeritud ja mitte yhtegi tolmut2pi ei tohi olla sees



Alguses kui ma sinna t88le l2ksin siis ma m6tlesin ,et nad m2ngivad lolli uute t88listega aga tegelikuses on see t6si.


P2rast k6ike seda tehakse igale autole t2ispesu nii seest kui v2ljast olenemata t88 suurusest, isegi kui oleks lihtsalt 6livahetus olnud.

Autor:  steve6 [ 18.09.2012 18:21 ]
Teema pealkiri:  Re: Erilisemad värvitööd/autod

See on siis see auto mida ma eelnevalt mainisin
Pilt


Midagi huvitavat veel

Pilt


Pilt

Autor:  analyzethis [ 19.09.2012 17:02 ]
Teema pealkiri:  Re: Erilisemad värvitööd/autod

kus maal töötad ?

4. leht 10-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/