Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 07.05.2025 00:20

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 6 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Kütusepritse
PostitusPostitatud: 20.07.2012 11:33 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2011 21:51
Postitusi: 165
Võib tunduda loll küsimus ja vbl on kuskilt teemast läbi juba käinud aga ma tahan selle endajaoks selgeks saada ning küsin seda siin ka teilt.Teada on, et kui mootoriga pidurdada, siis uuematel autodel lõpetatakse kütusepritsimine mootorisse ära selleks ajaks ning kütusetarbimine läheb selleks hetkeks 0 peale. Kuidas on lood aga vanemate autodega?Toon näiteks selle sama enda Mercedese 280E 1984 aasta oma, millel on mehaanilised pritsungid, ehk siis mitte ühtegi elektroonikat ei ole, reguleerimaks kütuse pritset silindritesse. Loogika ütleb seda, et kui selle autoga käiguga pidurdada, siis kui pöörded tõusevad, hakkab mehaaniline süsteem ka automaatselt kütet juurde andma, kuna kolvid liiguvad kiiremini?Elektroonilise kontrolli puhul oleks loogiline, et kui pöörded tõusevad, siis üle tühikäigu hulga kütet juurde ei anta(kui üldse), kui gaasipedaali ei puutu?(Nissan silvia s12 1984 näiteks)Tehke see mulle pikalt ja laialt selgeks, et ma ei peaks enam pead selle üle murdma ning loogikast lähtuma. Rääkigu need kes teavad, mitte need, kes arvavad.Aitäh!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Kütusepritse
PostitusPostitatud: 20.07.2012 17:16 
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.03.2006 11:19
Postitusi: 1292
Asukoht: Harjumaa
Täiesti mehhaanilise pritsega reguleerid õhku ju gaasiklapiga, vbolla saab natuke rohkem kütet peale. Kuna tühikäigu kanalist/mootorist jookseb õhku gaasiklapist mööda rohkem, kui lihtsalt tühikäigul aga mitte oluliselt.

_________________
quote oopc /naljakas ka neid videoid näha kus mingi aeg tuntakse eest sõites end nagu mingis kosmose laevas kuid muis politsei auto kaamerast näeb välja nagu ajast räsitud silo käru kus lugematu hulk hingavaid organisme sees./


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Kütusepritse
PostitusPostitatud: 26.07.2012 17:15 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2011 21:51
Postitusi: 165
Asi selge. uurisin spetsialistidelt ka ning su jutt klapib enamvähem.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Kütusepritse
PostitusPostitatud: 04.08.2012 08:21 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2011 21:51
Postitusi: 165
Teema lukku


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Kütusepritse
PostitusPostitatud: 10.08.2012 12:54 

Liitunud: 26.06.2004 22:12
Postitusi: 932
Asukoht: Tallinn
HarryPokker kirjutas:
Loogika ütleb seda, et kui selle autoga käiguga pidurdada, siis kui pöörded tõusevad, hakkab mehaaniline süsteem ka automaatselt kütet juurde andma, kuna kolvid liiguvad kiiremini?


Kui see nii oleks, siis ei toimuks ju pidurdumist ja auto sõidaks sama kiirusega edasi.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Kütusepritse
PostitusPostitatud: 14.08.2012 22:53 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2011 21:51
Postitusi: 165
Sõltub palju annab juurde.

Aga pm-lt annab või ei anna üldse, pidurdamine toimub igaljuhul ning küttekulu väheneb igaljuhul kui jala gaasipedaalipealt ära võtad :D


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 6 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7