nustu826 kirjutas:
Vähe hilja küll, aga:
Golfil minu mäletamist mööda oli vedrutaldrik amordi peal lahtiselt. Seega eemaldad amordi küljest vedru ja vedrutaldriku ja siis lähed mõnda autoremondiettevõttesse kustkohast saad vanu rattalaagreid mille sisemist saalet saab taldriku alla panna. Võib muidugi ka vastava läbimõõduga toru kasutada.
Ja suht lihtne teha ja eemaldada.
Tõstet küll väga metsikult ei saa(vast mingi 5 - 7 cm), aga abiks ikka
Ega mul ei olegi palju vaja tõsta. Tagaosa ainult niipalju, et aukudest läbi sõites ei kraapsaks tiiva äärt. Esiosaga on kõik korras ja seal pole vaja midagi tõsta.
Siin piltidel on näha milline ta on ilma raskuseta ja milline on ta praegu koos helitehnikaga.
Tagant on vaja natuke tõsta ainult, et koopad oleks võrdsed. Praegu on natuke liiga madal ja kui 2 inimest veel juurde panna siis on jama.


charly kirjutas:
jarxz kirjutas:
killer666 kirjutas:
Otsi peenemad vedrud ja pane need jämedamate sisse.
Sellist varianti kasutatakse tõesti aga siis peaks vedru ja amort eraldi olema aga Golfil nii ei ole kahjuks.
Kas püstaku ja kere vahele spacerit ei saa panna?
Näitena:
Otback lift kitPaneks hea meelega aga kust ma saan sellised mis Golfile sobivad? Poodidest küsisin, interneti ja ebay otsisin läbi aga kasu ei midagi.
Ma ei ole täpselt selle tagavedrustuse ehitusega kursis ja ei teagi kuidas seal need vedrutaldrikud on. Ei viitsi niisama lahti kah neid lammutada, et vaadata.
Kui lähiajal enda mehaaniku juurde lähen siis uurin ka tema käest, et kas annab sinna taldriku vahele midagi panna või mis tema sellest arvab.