kooma kirjutas:
Plokk on üldiselt alumine osa, klapisääretihendid asuvad ikka vast plokikaane küljes. Samas on mõttetu klapisääretihendite pärast hakata kaant vahetama, mõttekam ikka tihendid ise vahetada. Isegi kui teise kaane paned, tuleb uus plokikaane tihend toppida, uued poldid (ei mäleta, kas opelil olid venivad need või mitte), kogu selle raha juures on alla 10 euri maksvad klapisääred nagunii mõtet ära vahetada. Ega nad ka teises kaanes uued ei ole. Pealegi vahetad sa kõik need ära ja leiad, et tegelikkuses olid ikka kulunud rõngad või/ja silindrid. Kõige mõttekam oleks kilohinnaga osta kogu mootor sõitvalt masinalt, mis ei suitse ja see kogu kupatusega ümber visata, arvatavasti ka kõige odavam - sõidab kaua sõidab, siis võtad järgmise, vana viid metalli ja saad enamiku rahast tagasi.
rautselt lähevad mõnedpiduri voolikud või juhtmed puruks võmisiganes nagu ikka .....siis vaja se vahetada ja se jne