niih tegemist siis 93a opel vectraga, c20xe (2.0 110kw) motoga. Uuema tüübi mootor.
Külma mootoriga hüdrotõukurid klõbisesid päris julmalt mingi 5-6s ja siis sõites oli ka kuulda (kui mootor soe, siis jäid vait)
sai nüüd õli vahetatud ja enam nagu nii hullult ei klõbise ega sõitmise ajal kuulda pole. Väljast seisvat mootorit kuulates on siiski aru saada, et klõbisevad natukene.
Küsimus, et kas aitab ilmselt vaid hüdrotõukurite vahetus või võib õlisurve ntx madal olla? sest enne õli vahetust oli õli vähem kui praegu. Samas on viimasel ajal koguaeg öösel ikka 15+ kraadi olnud ja mida soojem ilm seda vähem nad klõbisevad.
Ning sellel motol pole jagajat? No tegelikult peab olema(ehk mingi pooljagaja?

) ei saa sellest süsteemist hästi aru. Ehk keegi räägiks täpsemalt, et mis värk on või link kust saaks lugeda selle kohta. Sest otseselt pole jagajakaas seotud mootoriga ja ka süütepoolist ei tule mingit küünlajuhet ju sinna? Vaid mingi selline tavalise otsaga juhe
http://img181.imageshack.us/i/img4205.jpg/selline süsteem siis täpsemalt. Ning mis see metall "kopsik" on mis mootori peale kinnitub, kohe selle jagaja süsteemi kõrval.
Selline ulmeline plaan on, et see auto peab 231km/h välja minema.
Sai siin gpr-s proovitud ja pinguta palju tahad max jääb 227km/h.
Mida tuleks täpsemalt ette võtta, et see minu jaoks maagiline piir ületada?