Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 02.05.2025 16:58

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 4 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: K: Nissan Almera 97a. - Kõrgsurve pumba reguleerimine?
PostitusPostitatud: 26.10.2009 17:40 

Liitunud: 13.07.2009 00:12
Postitusi: 54
Nimelt tekkis selline küsimus et kas ja kuidas on võimalik kodus reguleerida paika diisli kõrgsurve pumba pihustusmomenti. Nimelt Sai mootorile seoses kerevahetusega (juhtmestik jne) uus kõrgsurvepump, mille rihmaratta kiilud ei ühti eelmistega ja nüüd oleks vaja pumba õige asend paika saada.

Loodetavasti seletasin piisavalt selgelt, et keegi midagi ka aru saaks :D

Et kas on see üldse kodus võimalik? või on selleks vaja mingit spets mehaanikut.

_________________
Bomsch:
"No ma räägingi ju, et üldise nimetusega võsaralli e. kuusiku kiirendus, tammiku drift, kaasiku kannakad, skogen reissing jne."


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: kõrgsurve pumba reguleerimine
PostitusPostitatud: 26.10.2009 18:07 

Liitunud: 13.07.2009 00:12
Postitusi: 54
rääkides automargist siis 97 aasta diisel almerale 2.0 on peale tõstetud 92 aasta primera 1.8 mootor millel istub nüüd eelnimetatud almera pump.

_________________
Bomsch:
"No ma räägingi ju, et üldise nimetusega võsaralli e. kuusiku kiirendus, tammiku drift, kaasiku kannakad, skogen reissing jne."


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: kõrgsurve pumba reguleerimine
PostitusPostitatud: 26.10.2009 23:38 

Liitunud: 06.09.2009 12:02
Postitusi: 8
Asukoht: Harjumaa, Anija
Minuteada on nissanil ikka 1.7 Diisel (CD 17, R 4 Diesel, 1680 cm³). 2.0 diislil on selles eas juba EDC pump ja seega peaks ka väntvõlli andur olema? Kui sellega on sul kõik korras siis pritsenurga saab ka tunde järgi enamvähem paika. Väntvõll pane 1sil ÜSS(vaata et ikka oleks survetakti lõpp) pumba keerad nii, et rihmaratta poolt vaadates oleks pumba kiil umbes kl 11 peal :) (pumba suhtes) Ehk siis kiil on samas sihis esimese silindri kõrgrõhutoru väljundiga. Pane rihmaratas otsa ka keera mutter kinni. Keera rihmaratast mutrist vastupäeva(nii nagu mootor seda ringi veab) kuni tunned vedru vastusurvet (kl 10:30vms :P ). Kui rihma peale paned, siis peaks pumba rihmaratas jääma umbes ühe hamba võrra pingesse samas suunas nagu seda vastusurvet oli tunda-ehk siis see ongi see eelpritse nurk. Õige oleks muidugi indikaatorkellaga panna ja siis arvutiga kontrollida, kuid kui sul kõik muu on ikka OK siis saab ta niimoodi käima.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: kõrgsurve pumba reguleerimine
PostitusPostitatud: 27.10.2009 01:18 

Liitunud: 13.07.2009 00:12
Postitusi: 54
BIGUPS :hail
Suured tänud.

Homseks juba mitu teooriat kuidas asi tööle saada, peaks siis õnnestuma :auto


EDIT:
spämmin siis veel.
UP AND RUNNING :burnout
ühesõnaga töötab.
Veelkord BIGUPS ja suured tänud kõigile kes nõuga abiks olid :beer

STAY TUNED

_________________
Bomsch:
"No ma räägingi ju, et üldise nimetusega võsaralli e. kuusiku kiirendus, tammiku drift, kaasiku kannakad, skogen reissing jne."


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 4 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7