Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 02.05.2025 16:35

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 6 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: K: "dogleg" käigukast vs tavaline
PostitusPostitatud: 27.10.2009 18:51 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.05.2008 18:22
Postitusi: 2840
Ehk nagu teame siis dogleg käimar töötab vastupidiselt tavakastile,esimene alla, teine üles jne
Mis on aga selle käimari eelised nüüd tavakastiga ?
Kasutati Mercedes 190 Evodel ja BMW M535i -el.

_________________
161.9db official DB drag result, get louder !


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: "dogleg" käigukast vs tavaline
PostitusPostitatud: 28.10.2009 00:21 
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.11.2004 11:14
Postitusi: 253
Asukoht: Sverige
Näiteks mugavam käiguvahetus, teiselt kolmandale ja vastupidi vahetus on minumeelest oluliselt kiirem ja ka väiksem risk käiguga eksida.

(kasutatud ka Porscedel selliseid kaste)

_________________
Tomorrowland kirjutas:
jaah nagu enamik siinsed poleks võlgu vms? Hah, naljadtilgad oma liisingute ja muude asjaega.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: "dogleg" käigukast vs tavaline
PostitusPostitatud: 28.10.2009 03:16 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.05.2008 18:22
Postitusi: 2840
Seega ainult mugavus, nagu siiani ka ise leidnud olen, ehk et siis ei mingeid "titaan" komponente ja muinaslugusi oluliselt vastupidavamast kastist jne ?
Teine küsimus siin,mis natuke seondub asjaga puututab difri valdkonda.
Kas suure korpusega E30 3.64 differ istub M535-le alla ja kas 4.10 318IS-lt on suures kestas ?

_________________
161.9db official DB drag result, get louder !


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: "dogleg" käigukast vs tavaline
PostitusPostitatud: 28.10.2009 09:32 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.03.2006 21:34
Postitusi: 247
Asukoht: võru/tartu
ViktorT kirjutas:
Seega ainult mugavus, nagu siiani ka ise leidnud olen, ehk et siis ei mingeid "titaan" komponente ja muinaslugusi oluliselt vastupidavamast kastist jne ?
Teine küsimus siin,mis natuke seondub asjaga puututab difri valdkonda.
Kas suure korpusega E30 3.64 differ istub M535-le alla ja kas 4.10 318IS-lt on suures kestas ?


e30 all "suur" korpus on e28 all keskimne, aga M535 all on suur korpus. Ühesõnaga sisu ei istu. IS all ka keskmine korpus. M535 alla võid sa panna küll koos selle e30 korpusega, aga tagumise kaase pead panema e28 keskmise korpuse oma.

_________________
BMW ja VAG diagnostika, autode mootori ja veermiku remont Tartus
56792145


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: "dogleg" käigukast vs tavaline
PostitusPostitatud: 28.10.2009 14:17 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.05.2008 18:22
Postitusi: 2840
Tänud vastajatele.
LSD-s nii väga tegelikult küsimust polegi, pigem ülekandes.
Kui ülekanne oleks sinna 3.74+ alla, siis oleks "dogleg" täiesti asendamatu :twisted:

_________________
161.9db official DB drag result, get louder !


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: "dogleg" käigukast vs tavaline
PostitusPostitatud: 29.10.2009 09:45 

Liitunud: 08.04.2003 21:43
Postitusi: 2117
e30 is'l kasutusel enamasti väike korpus. Ei näe põhjust doglegi kasutamiseks, kui ülekanne aeglane. Enda rullil 4.45 suure korpusega lsd ning saab ka tavalise 2.8i kastiga sõidetud ning sama kiiresti käiku vahtatud.

_________________
http://www.k1.ee/


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 6 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7