ck- kirjutas:
õhufiltrid!
Õhufilter ei tohiks küll asjaga seotud olla, kuid eks homme kontrollin üle.
Tegelt on asi niikaugel, et AAZ mootoril ja paljudel teistel diiselmootoritel jääbki eelsüüteküünaldele vool peale, selle nimi on afterglow ehk järelhõõgumine, mis võib kesta minuteid ning soodustab diisli põlemist ja heitgaasid on ka puhtamad.
Suurest voolutarbimisest hakkab genekas mootorit pidurdama.
Selle peaks kompenseerima nö. külmkäivitus, mis hoiab peale starti pöördeid üleval.
Või siis mingi pöörete regulli asi vms...
Ühesõnaga on miskit mäda.
2 küsimust, millele siit tõenäoliselt vastust ei leia:
Kuidas saab lahti seda suurt pistikut kuhu mootori juhtmed kokku jooksevad?
kas külmkäivituse hoova juures olev trossiga süsteem mõõdab hoova asendit või liigutab hooba?
http://4.bp.blogspot.com/_8BT19Qlpmt...0/untitled.bmpKui kedagi huvitab, siis elfa foorumis sain suht head materjali.
http://www.elfaelektroonika.ee/foorum/t ... at-B4-Eelsüüteprobleem.