Tervist,
Autoks 89a vectra 2.0 85kw mootoriga.
Nimelt lugu siis selles, et süütepool peksis üle ja sai süütepool vahetatud (ühe skoda oma pandud, aga samade andmetega ja kõik oli ok 1päeva) Sai siis linna sõidetud ja auto ikka natukene jõnksutas natukene (arvasime, et küünlad või juhtmed) Aga siis lihtsalt üks hetk auto suri laksust välja. Leidsime siis kohapeal kohe vea, et kõrgepinge kadunud. Võtsime siis vana süütepooli mis muidu töötas, aga vahepeal peksis üle. See peale pandud, aga mitte midagi... ikka süütepoolist tuleb 0säde jagajasse. Süütepoolile tuleb kenasti vool peale ja süüte sisse keeramisel miinus kaob ära. Kõik nii nagu peab, aga kummastki süütepoolist sädet välja ei tule.
Ehk oskab keegi öelda milles võib siis 85kw mootoril viga olla? Kondensaatorit sellel pole, seega mis annab infot süütepoolile millal nüüd madalpinge ära kaotada ja kõrgepinge välja lasta? Kas antud mootoril on hallandur? Ning kus see võib üldse asuda või on sellel mootoril hoopis midagi muud, mis seda asja reguleerib?
|