Infidel'i jutus päris palju tõest, kuid mõne asjaga ka puusse pandud. Elektriline ülelaadimine on just kasutamist leidnud motospordis (vaata näiteks Thomas Knight ESC). Kaalu probleemi samuti ei teki, sest elektrilist ülelaadimist kasutatakse vaid väga lühikest aega (max. 15 sec) ja ülelaadija enda kaal pluss suure mahutavusega ülikerged akud annavad kokku sama kaalu kui tavalisel ülelaadijal või turbol. Kõige lihtsam on seda vaadelda kui tavalist nitrot selle vahega, et nitro näol on tegemist pideva kuluga täitmise näol, elektrilise ülelaadimise puhul laed aga sõitude vahel akud kiiresti (nt. vooluvõrgust) täis, pea olematu raha eest. Antud vallas tehakse viimasel ajal päris palju arendustööd ja seda tänu hübriidautode populaarsuse kasvule. Hübriidil on suur aku juba olemas ja elektrilise ülelaadija integreerimine oluliselt lihtsam. Kui rääkida nendes eBays müüdavates 25-400 USD maksvatest mänguasjadest, siis nendele küll raha kulutada pole mõtet. Mootorid mis käitavad töötavat elektrilist ülelaadijat on suurusjärgus 3-5 kW ehk vastavalt 12 VDC, 24 VDC ja 48 VDC puhul on voolutarbed 335A, 165A ja 85A. Kui teile pakutakse seadet mille voolutarve 10A (12 VDC), siis on selge, et selline asi märkimisväärseid koguseid õhku liigutada ei suuda.
|