Ulmabakhanaal kirjutas:
freelander kirjutas:
mis kuradi moodi saavad veljed all koliseda? kini tuleb veljed keerata alla, sellist juttu pole ma veel kuulnud.
Ei kujute kohe ettegi, kuidas veljed +-4mm liiguvad üles alla, et kolinat tekitada :S
katkine sharniir loksub +- 0,5 mm ja tekitab põrgulikku kolinat. Polegi ju rohkem vaja? Aga noh, võibolla on minu nägemus otsa saanud sharniirist ja kõvast kolinast väheke madalamal taluvuspiiril kui teistel?
Aga mul on veel need "kolisevad veljed" alles - tule nädalavahetusel külla, viskame teised veljed alla ja näed ise, et kolisevad. Siis paneme alla originaal plekkveljed, mis ilusti keskmise sõõri peale toetavad ning ei kolise seal mitte midagi. Rattal on polte 5 ning kui velg ainult poltide peale (ja mitte keskele) toetub, siis koliseb täpselt samamoodi nagu oleks sharniir läbi.
võibolla esimese kilomeetri on isegi vaikne aga kohe kui teravama augu saab, hakkab kolisema

Jaa ma saan aru et sarniir koliseb väiske lõtkuga. Aga selleks et velg koliseda saaks, peab ta ju vastu keskmist nö rummu minema. ja seal on ju tavaliselt velje ja rummu vahe mingi 3-5mm ja selleks, et seee velg koliseda saaks peaks ta liikuma selle osa. Või saan mina millesti valesti aru ? Hea meelega tuleks ja kui kolisema ei hakka ning probleem ei ole üldse selles mida sina seletad siis maksad kütteraha kinni?
Zann0 kirjutas:
Tsentreerimisrõngad on mugavus asi?

Tsentreerimisrõngad on sellepärast ,et kui sa velje poltidega auto külge tõmbad, jääks velg ideaalselt tsentrisse. Kui rõngaid pole..siis pole väga mõtet raha ka balanseerimise peale kulutada!
Mida juttu....
See jutt siis koik eeldusel, et velje nö poldiauk on korralik ja poldid õige koonusega. Pornot võib igaüks teha ja pärast ajada et tsentreerimisrõngaid ei olnud.