Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 06.05.2025 02:30

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 40 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: M20B20 kaasa aitamine
PostitusPostitatud: 12.07.2009 20:16 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.01.2009 18:34
Postitusi: 178
Asukoht: Tartumaa
redline9 kirjutas:
C4V6 kirjutas:
Tore kui leidub inimesi kes sitast saia teevad, ütle mulle, mis sa arvad mis tuleb kütte vahe tehtud 95kw vs korras 155kw ?


Kui ausalt rääkida, siis minu eelmine 155kw mootor maanteel 7.5-8 saja kilomeetri kohta oli täiesti normaalne, aga linnas selle eest võttis 15+ olenevalt jalast :D Ma usun kui selle m20 mootori ära teed, võtab samapalju või rohkemgi :lol


Eks ta nii ole jah, uuemad mootorid juba loogika poolest võtavad vähem kütet :lol
lihtsalt ei näe mõtet osta sama hinnaga uut mootorit, kui too vajab samasugust hooldust / remonti... ise kõik välja vahetada.. on vähemalt turvalisem tunne sõita ja on väiksem võimalus maanteele jääda :D
Ja samas võimsuse kohta ka midagi halba ei ütle, seesama mootor peale kap. remonti vedas sama kerega bemarit väga edukalt edasi ja vajadusel sai ka rehve tossutatud

_________________
400HP 200SX SR20 Drift Spec... Otse me ei sõida :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: M20B20 kaasa aitamine
PostitusPostitatud: 13.07.2009 19:05 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.01.2009 18:34
Postitusi: 178
Asukoht: Tartumaa
C4V6 kirjutas:
Kuradi sitke tükk oled :D jõudu sulle su tegemistes :D ise läheksin hoobil 3.5 teed 8)
[/quote]

Meeldib lihtsalt ise asja kallal nokitseda :)
küsimus selles, kui paberites pole katti ette nähtud, kas võib ilma probleemideta otse toru lõpuni vedada ja sport püdin taha visata ?

_________________
400HP 200SX SR20 Drift Spec... Otse me ei sõida :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: M20B20 kaasa aitamine
PostitusPostitatud: 13.07.2009 20:50 
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.11.2004 11:14
Postitusi: 253
Asukoht: Sverige
Kui passis pole, siis ei pea all ka olema. Samas ühe reso võiks vahele veel ju panna, mind hakkaks pikemal sõidul liigne müra häirima, aga eks igaüks talitab oma tahtmise kohaselt.

_________________
Tomorrowland kirjutas:
jaah nagu enamik siinsed poleks võlgu vms? Hah, naljadtilgad oma liisingute ja muude asjaega.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: M20B20 kaasa aitamine
PostitusPostitatud: 27.07.2009 18:03 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.01.2009 18:34
Postitusi: 178
Asukoht: Tartumaa
ehk oskab keegi öelda mis jõuga M50B20 plokikaane poldid pingutada.. (NM) ???

_________________
400HP 200SX SR20 Drift Spec... Otse me ei sõida :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: M20B20 kaasa aitamine
PostitusPostitatud: 27.07.2009 21:26 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.03.2006 21:34
Postitusi: 247
Asukoht: võru/tartu
Uued poldid
1. 30-35Nm
2. 90 kraadi
3. 90 kraadi

_________________
BMW ja VAG diagnostika, autode mootori ja veermiku remont Tartus
56792145


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: M20B20 kaasa aitamine
PostitusPostitatud: 28.07.2009 03:58 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.01.2009 18:34
Postitusi: 178
Asukoht: Tartumaa
redline9 kirjutas:
Uued poldid
1. 30-35Nm
2. 90 kraadi
3. 90 kraadi



teise ja kolmanda pingutuse vahe oli 10min ja 30min? , parandage, kui eksin

_________________
400HP 200SX SR20 Drift Spec... Otse me ei sõida :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: M20B20 kaasa aitamine
PostitusPostitatud: 02.08.2009 13:08 

Liitunud: 06.04.2003 02:54
Postitusi: 34
Asukoht: Tallinn
Lihtsam oleks võtta 2,5. Sai isegi nooruses selle b20'ga möllatud, kuid lõpuks ikka 2,5 teed mindud. Mind päästis kerge kere (sisu väljas, pool põhja ära roostetanud), 4,45 ülekanne taga ja suhteliselt "lahtine" mootor.

Sinupuhul kui plokk on hõre otsiks ma kuskilt eta ploki. Ühe mootori kunagi tegin nii. Panin selle 2,7L ploki ja 2l kanne ja pritse. Sõitis küll.

Kütusekuluga ära endale illusioone loo see 2L võtab sul vabalt 15L /100le ära. Kuna ta õieti ei liigu ka siis litsud anyway koguaeg peale ka.

-T6nn kirjutas:

teise ja kolmanda pingutuse vahe oli 10min ja 30min? , parandage, kui eksin



Kui uued poldid, siis see nii tähtis pole. Põhiline, et polti "pehmeks" ei keera.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: M20B20 kaasa aitamine
PostitusPostitatud: 04.09.2010 12:48 
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.08.2009 13:39
Postitusi: 189
Asukoht: Tartu-Elva
Leidsid ka mootori mida tuunida :D Meie sierra 2.0 oli samahea :D

_________________
BMW E30


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: M20B20 kaasa aitamine
PostitusPostitatud: 04.09.2010 15:22 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.05.2008 21:27
Postitusi: 1194
Asukoht: Värvikambris
Pordi või lase portida kindlasti. Kui finants võimaldab siis ka suuremad klapid.

_________________
Powered by IŽ 212501, JAWA 638, Mercedes Benz 230 CED


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: M20B20 kaasa aitamine
PostitusPostitatud: 13.09.2010 09:11 

Liitunud: 31.10.2005 14:51
Postitusi: 61
Asukoht: Tallinn
-T6nn kirjutas:
charly kirjutas:
Võta 3.5, saa 60 hj ja hulga pöördemomenti juurde ja unusta selle väeti nõrgukese tuunimine.


Sest liiga kergeks ka ajada teda ei taha, mingi sõidumugavus võiks ikkagi jääda.


mis see sul teeb kui ta liiga kerge on ? :?


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 40 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7