Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 28.04.2024 09:34

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 4 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: HHO generaator
PostitusPostitatud: 30.12.2008 11:28 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.06.2005 12:35
Postitusi: 633
Tundub youtube videosid ja erinevaid artikleid lugedes päris pull asi olevat. Keegi sellega siinmail kah tegelenud on?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: HHO generaator
PostitusPostitatud: 31.12.2008 13:26 

Liitunud: 06.07.2004 11:43
Postitusi: 42
Asukoht: Tln
Kui see asi töötaks siis oleks silmapilkselt maailma energiaprobleemis lahendatud. Paraku ei tee see muud kui võtab masinal jõudu maha, kes füüsikatunnis ei maganud saab aru miks see asi ei tööta ning kunagi töötada ei saa.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: HHO generaator
PostitusPostitatud: 01.01.2009 19:52 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.06.2005 12:35
Postitusi: 633
Niipalju kui ma sellesse jõudsin süveneda, sain aru, et täielikult selle "küttegaasi" peale ei saagi minna eeskätt madala kasuteguri tõttu. Siiski väideti, et kasutades paralleelselt fossiilse(bensiin, diisel) kütusega, pidi viimase kulu madalamaks tõmbama :think


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: HHO generaator
PostitusPostitatud: 02.01.2009 10:04 

Liitunud: 06.07.2004 11:43
Postitusi: 42
Asukoht: Tln
GTIDriver kirjutas:
Niipalju kui ma sellesse jõudsin süveneda, sain aru, et täielikult selle "küttegaasi" peale ei saagi minna eeskätt madala kasuteguri tõttu. Siiski väideti, et kasutades paralleelselt fossiilse(bensiin, diisel) kütusega, pidi viimase kulu madalamaks tõmbama :think

Näed, koolis füüsikat ei õppinud ning nüüd lased õhu müüjatel omale koti pähe tõmmata :lol:
Oletame puhtalt näite pärast, et ma teeksin sellise elektrolüüsi agregaadi mis eraldaks piisavalt vesinikku, et auto sellega sõita saaks (see ebay käkk ei liigutaks ka mudelautot), siis mis põhjusel asi ikkagi ei töötaks? - energia jäävuse seadus.
Elektrolüüs ei ole sisuliselt midagi muud kui 2 metallplaati pandud veeanumasse ning neile vool peale lastud. Vesi laguneb selle toimel oma koostisosadeks - vesinik ning hapnik.
Probleem on nüüd selles, et elektri abil elektrolüüsides on kasutegur 40% ringis. Kust võtab auto voolu? Genekast. Genekas on teatavasti mootori külge ühendatud ning mida suurema koormuse all ta on (mida rohkem elektrit toodab) seda raskemini ta ringi käib (pidurdab mootorit). Seega kui sa saad sealt aparaadist näit 40W eest vesinikku (millest reaalselt saad mootoris kätte 15W ringis tänu mootori ~35% kasutegurile) oled sa selle asja kättesaamiseks raisanud juba 100W (elektrolüüsi peale). Lühidalt öeldes ei aita see asi teha muud kui sul rohkem kütet põletada.

Võin ka ennetavalt ära öelda, et elektrolüüsi protsess kus kasutegur ületab 100% ei ole võimalik.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 4 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 31 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7