Streetrace.Org http://www.streetrace.org/foorum/ |
|
"Budget" coiloverid http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=11&t=107565 |
1. leht 2-st |
Autor: | AllarS [ 04.02.2013 18:55 ] |
Teema pealkiri: | "Budget" coiloverid |
Oskab keegi rääkida, kas on mõtet odavatel coiloveritel? Näiteks JOM pakub ca.200€ eest ringi, FK alates 220€. Käredamad seeriad juba 1K€, selle raha eest võtaks pigem õhkvedrustuse juba, aga küsimus just odavate coilide kohta. Saab neid normaalselt reguleerida? Kestavad kauem, kui üks hooaeg? Kogemusi, nõuandeid? Autoks Opel Signum, kui see midagi aitab. |
Autor: | Drag [ 04.02.2013 19:19 ] |
Teema pealkiri: | Re: "Budget" coiloverid |
Golfimehed enamasti ainult neid lubada saavadki, selle raha eest on seal asja küll. VW foorumist võid uurida seal vast nendest rohkem juttu. |
Autor: | -T6nn [ 21.04.2013 22:21 ] |
Teema pealkiri: | Re: "Budget" coiloverid |
Alustan küsimusega, miks coiloverid tänavale? Et sõit oleks ääretult ebamugav? Madaldusvedrudega teed sama madaldava töö ära ja tänavale piisab. Juhitavus paraneb. Naljakas on vaadata inimesi kes panevad autodele alla coilid et lihtsalt need OLEKSID seal. Tänavatel sa ju ilmselt ei saavuta niisuuri G jõude et peeglid hakkaksid maha käima. Aga odavate kohapealt, kui sa "pre-loadi" ei pane idiootselt suureks siis kestavad nad küll, eesti teedel käib pea lakke ja auto on kõhuga vastu maad. Odavatega erilist reguleerimist ei saa ja PIDAGE MEELES: coilidel autot jäigemaks ei keerata vedrust ja see ongi põhjus miks need ei kesta. Pange ettenähtud preload paika ja sõitke. Kõrgust ei reguleerita vedrut kokku surudes vaid normaalsetel colidel käib see eraldi. kõrguse reguleerimiseks vahetatakse ka coilidel vedrusid. Et ma ei tunduks eriline t*rapea, siis kasutan ise Apex`i performance coilovers spring rate 6/5 lahendust 32 klikise reguleerimisvõimalusega. Tänavatel on siis kõige pehmemaks keeratud ja rajal vastavalt oludele jäik. Päikest. |
Autor: | Drag [ 21.04.2013 22:54 ] |
Teema pealkiri: | Re: "Budget" coiloverid |
Coiloveri eelis on ju see, et lihtsalt saab kõrgust muuta. Kui sama raha eest valida kas coilid või madaldusvedrud siis loogiline, et võtaks coilid ju. Milles probleem ma ei saa aru ? Tühja koha pealt kaagutamine. |
Autor: | Reizor [ 22.04.2013 00:22 ] |
Teema pealkiri: | Re: "Budget" coiloverid |
Odavatel coilidel puudub jäikuse reguleerimise võimalus. |
Autor: | -T6nn [ 22.04.2013 01:48 ] |
Teema pealkiri: | Re: "Budget" coiloverid |
Drag kirjutas: Coiloveri eelis on ju see, et lihtsalt saab kõrgust muuta. Kui sama raha eest valida kas coilid või madaldusvedrud siis loogiline, et võtaks coilid ju. Milles probleem ma ei saa aru ? Tühja koha pealt kaagutamine. Coilid jah ostetakse selleks et ainult kõrgust saaks regullida... Milleks coilid kui jäikust ei saa reguleerida? Soovi korral võin pakkuda väga heada hindadega madalduskomplekte ja valikus on vedrusid -20mm kuni -80mm...seega valikut on omajagu.. jääb alles mingigi sõidumugavus. Sry, pooldan lihtsalt mõne asja puhul lauset "Competition Use" |
Autor: | prelude20 [ 24.04.2013 20:10 ] |
Teema pealkiri: | Re: "Budget" coiloverid |
Paljuräägitud coilid. Head vaid neile kes tahavad autot madalaks. Muus osas pidid alla jääma igas asendis korralikule vedru amordi kitile. Mu bemmile oleks fk vedrud 110e plus siis ütleme bilsu amordid ca 350e. Paneb mõtlema eks. Samas coilidega pidi kehvenema juhitavus ja üldse sõiduomadused. Lisaks tasub vaadata vedru andmeid. Ta.technic omad olid tagant pehmed kui esimesed näiteks. Lisaks ei saa neil eraldi juppe vahetada. On juhuseid olnud kui amort tühjaks jooksnud 10 000km jooksul jne jne. Selles osas on FK coilid ok ,et kannatab pudinaid eraldi vahetada - tellida. Sõbra autol all FK ja kivikõva see veermik. Igastahes netist otsides leiad lugemist küll. Lisaks leidub juba ka neid kes nõus oma coilid vahetama kohe korraliku madalduse ja amordi vastu tagasi ![]() Ise loobusin ja ostsin carshopist korralikud vedrud 60e eest ja elu ok, juhitavus püss, samas igapäeva sõite saab väga eduliselt teha. Mis puudutab eelnevat 110e siis touringu vedrud kallimad kui kupee omad. Nii,et mu soovitus on korralik amort-vedru. |
Autor: | -T6nn [ 24.04.2013 20:21 ] |
Teema pealkiri: | Re: "Budget" coiloverid |
Plusspunktid "prelude20" ![]() Ofcoors kallid coilid on teine teema. |
Autor: | Frix [ 30.05.2013 17:13 ] |
Teema pealkiri: | Re: "Budget" coiloverid |
Puht huvi pärast küsin, et kas E34 -le ka mingisugused coilid alla istuvad? Ei ole vist piisavalt ringi uurinud või märganud, et keegi kuskil oleks coile kasutanud enamus kas lõikavad või paigaldavad madalamad vedrud. Just E34 -ja puhul. |
Autor: | h4rz [ 30.05.2013 17:25 ] |
Teema pealkiri: | Re: "Budget" coiloverid |
Mul saab Jom-idega juuli alguses 4 aastat ja toimivad kenasti. Kaks talve on all olnud. |
Autor: | Toivoku [ 30.05.2013 17:27 ] |
Teema pealkiri: | Re: "Budget" coiloverid |
Ole nsaanud katsuda ka erinevaid kallemaid coile mis on talvel kasutust leidnud ja need jäävad samamoodi kinni ![]() |
Autor: | caliman [ 26.06.2013 22:41 ] |
Teema pealkiri: | Re: "Budget" coiloverid |
Kus kohast odavid coilovere calibrale saab? |
Autor: | AllarS [ 27.06.2013 09:58 ] |
Teema pealkiri: | Re: "Budget" coiloverid |
Ebay |
Autor: | caliman [ 27.06.2013 16:36 ] |
Teema pealkiri: | Re: "Budget" coiloverid |
Polnud seal odavaid. Kõige odavam oli kuskil 390€ seal |
1. leht 2-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |