Streetrace.Org http://www.streetrace.org/foorum/ |
|
VAG 2.5 r5 Tdi http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=11&t=114438 |
1. leht 1-st |
Autor: | x2k [ 28.05.2013 10:36 ] |
Teema pealkiri: | VAG 2.5 r5 Tdi |
Tere, Lugu selline, et sai sai soetatud sellise mootoriga auto. Asi oli hooldamata ja mootorituled ja viled põlesid. Peale hooldust sai kõik uued filtrid ja mahlad pandud ja mootorituli kustus ära ning minek on hea. Käib väga hästi ja käivitusel probleeme pole, samas peale klapikambrikaane tihendi vahetust ja natuke peale vajutades viskas jälle tihendi vahelt välja. Milles võib viga olla? Karterituulutus on kontrollitud ja puhkudes käib läbi kenasti, samas kui õlikork maha keerata siis õlikork hüpleb nagu keeval potikaanel. Käivitades viskab hallikat sinist suistsu ja tühjaks vajutades samuti on vine üleval. Turbo sai kontrollitud ja lõtke polnud. On selline surve klapikambrikaane all normaalne? Õlivarrast välja ei viska ja õli vardast samuti välja ei pritsi. Tarku nõuandeid kellegil? |
Autor: | Tanel [ 28.05.2013 10:48 ] |
Teema pealkiri: | Re: VAG 2.5 r5 Tdi |
Puusalt lastes pakun, et sa panind sinna mingi toprani laadse tihendi - selle võid kohe ära visata Ilmselt omab auto mingit chippi, siin ühega ongi käivituse hetkel majaesine korraks sinine ning ka kiirendamisel viskab eriskummalist suitsu- 3500-5000 pööret viskab veel naljakamat suitsu |
Autor: | x2k [ 28.05.2013 10:56 ] |
Teema pealkiri: | Re: VAG 2.5 r5 Tdi |
Kui aus olla siis täpselt ei tea mis tihend pandi, eks täna selgub mis pask sinna topiti. Muidu käib asi väga mõnusalt, minek on väga hea. Õlikorgi alt tuleb nagu kerget sellist heledat tossu ka aga see ilmselt nende eripära? Eks kerge rõhk seal üleval ongi normaalne ja heal juhul asi ainult piirdubki uue korraliku tihendi vahetusega. Lihtsalt üritan mujalt ka ideid ammutada, et juhul kui peaks asi hullem olema. Kui aus olla siis see vine käivitamisel ja kiirendamisel mind hetkel ei häirigi, häirib see, et pressis tihendi välja ja loobib turbole ja terve tuba on õlihaisu täis. |
Autor: | TaaviR [ 28.05.2013 13:06 ] |
Teema pealkiri: | Re: VAG 2.5 r5 Tdi |
Kui aus olla, siis tundub et nagu mõni kolvirõngas oleks katki. Mingit erilist survet klapikambrikaane alla tekkida ei tohi. Eriti sellist mis tihendid välja pressib ![]() |
Autor: | x2k [ 29.05.2013 08:52 ] |
Teema pealkiri: | Re: VAG 2.5 r5 Tdi |
Üldiselt lugu selline, et sinna pandi ikka see toprani saast tihend mis saadi nüüd pidama. Oli paigalduse ja ilmselt ka tihendi viga, nüüd hoiab kõik kenasti kinni. Sellele mootorile soovitatakse vahetada terve klapikambrikaan koos korraliku tihendiga siis saab hea. Uurisin ka selle kerge "surve" kohta mis mulle endale paranoiat tekitas aga ilmselt see peab nii olema, kuna sai uuritud ka teisel 50000km läbinud uuel diislil, et kui kork maha keerata siis kas seal on ka kerge surve sees ja oli täpselt sama asi. Tdi foorumites sai ka kolatud ja see "blow by" pidi täitsa normaalne nähtus olema. Kui oleks korralik surve sees siis ilmselt lendaks esimesena õlivarras välja ja loobiks sealt korralikult õli välja. Üldiselt pill on koos, müriseb hästi ja kõik on ok ilmselt. Eks sõidan natuke ja viskan selle kvaliteet toprani tihendi sealt minema. |
Autor: | smi [ 05.06.2013 14:25 ] |
Teema pealkiri: | Re: VAG 2.5 r5 Tdi |
Oleks kolbidega midagi siis lööks surve karterisse. Kui mōni klapp ei pea (juhtpuks vms) siis vōib klapikambri kaane alla surve küll tekkida. Samas kui see surve häirib, ja tihendi minema lööb aga kōik muu töötab siis vōiks ju mingi augu sisse puurida et rōhk välja saaks. |
Autor: | x2k [ 10.06.2013 11:33 ] |
Teema pealkiri: | Re: VAG 2.5 r5 Tdi |
No, et üleliigne surve minema juhtida, selleks on karterituulutus. Üldiselt see mure oli eilne ja olen seda hävitanud juba 1500km ja kõik ok. Käib hästi, minek on ok ja käivitub kaunilt. Tagant on kerge halll väljas ja haiseb diisli järele, eks mõni pihusti vaja üle vaadata. |
Autor: | nustu826 [ 08.07.2013 23:06 ] |
Teema pealkiri: | Re: VAG 2.5 r5 Tdi |
Krt mul ka sama motoga auto. Kui õlikorgi eemaldan, siis kollase note paberilehe võin vabalt klapikambrikaanele õli täiteava augu peale panna ja see ei lähe sealt kuhugi... Käivitamisel/kiirendamisel viskab ainult musta |
Autor: | hundu615 [ 01.09.2013 19:33 ] |
Teema pealkiri: | Re: VAG 2.5 r5 Tdi |
x2k kirjutas: No, et üleliigne surve minema juhtida, selleks on karterituulutus. Üldiselt see mure oli eilne ja olen seda hävitanud juba 1500km ja kõik ok. Käib hästi, minek on ok ja käivitub kaunilt. Tagant on kerge halll väljas ja haiseb diisli järele, eks mõni pihusti vaja üle vaadata. Kütuse kogus ja süütenurk paigast ära,väljutab tagant põlemata kütust. Klapikambri kaane all surve,kuna kindlasti mootori tegelik läbisõit ca 500 tuh. Km. Omal oli üle 400 tuh km sõitnud isend ja tuli ka kerget survet õlipunni maha keeramisel. |
1. leht 1-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |