Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

Blow off klapp
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=11&t=121330
1. leht 2-st

Autor:  Andrepets12 [ 14.10.2013 22:29 ]
Teema pealkiri:  Blow off klapp

Blow off klapi paigaldamine.Oskate selgitada kuidas seda paigaldada autole.Kas turbot on ka selle jaoks vaja?Peugeot 205 1.9 gti turbo 109kw autoks.Auto nime järgi ma saan aru ,et autol on turbo aga kysin igaksjuhuks yle(vabandust ma 12a).

Autor:  offline [ 14.10.2013 22:33 ]
Teema pealkiri:  Re: Blow off klapp

Andrepets12 kirjutas:
(vabandust ma 12a)



:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :kill :kill :kill :kill :kill :kill :rokib :rokib :rokib :rokib :rokib

Autor:  Thomas [ 14.10.2013 22:35 ]
Teema pealkiri:  Re: Blow off klapp

Asjalikku juttu kah, Renault megane 1,9 DCI 96kw , kas bloukari panek keeruline, või ei tasu see jebla ära diisli peal?

Autor:  Tanel [ 14.10.2013 22:36 ]
Teema pealkiri:  Re: Blow off klapp

Mis moodi tööle paned ta dislal ?

Autor:  Andrepets12 [ 14.10.2013 22:39 ]
Teema pealkiri:  Re: Blow off klapp

Rääkige mulle normaalset juttu ka nyyd.Ega te ise ka automehhaanikud 12-lt polnud :D

Autor:  Thomas [ 14.10.2013 22:39 ]
Teema pealkiri:  Re: Blow off klapp

Tanel kirjutas:
Mis moodi tööle paned ta dislal ?


Vot sellepärast küsingi, on tehtud varem aga arvan liiga pikk jebedokk ja mõtetu investeering.

Autor:  Tanel [ 14.10.2013 22:40 ]
Teema pealkiri:  Re: Blow off klapp

Thomas kirjutas:
Tanel kirjutas:
Mis moodi tööle paned ta dislal ?


Vot sellepärast küsingi, on tehtud varem aga arvan liiga pikk jebedokk ja mõtetu investeering.


See asi pannakse ikkagi asjapäras bensukatele. Mingitel uuematel disladel on ka ma olen kuulnud aga meie mõistes tavalise diislaga sa ei saa teda ju juhtida kuidagi

Autor:  mooner [ 14.10.2013 22:43 ]
Teema pealkiri:  Re: Blow off klapp

Segusiibriga diislitele saab panna.

Autor:  Toivoku [ 14.10.2013 23:17 ]
Teema pealkiri:  Re: Blow off klapp

mooner kirjutas:
Segusiibriga diislitele saab panna.

ja kui palju neid on?

Autor:  Andreas0110 [ 15.10.2013 00:58 ]
Teema pealkiri:  Re: Blow off klapp

Tuubijuus on videosid küll, et on selliseid aretusi tehtud:
http://www.youtube.com/watch?v=9p6np0diMt4
http://www.youtube.com/watch?v=lqMcyCv5WRg

Võimalik nii näiteks:
http://www.ebay.com/itm/UNIVERSAL-ADJUSTABLE-TURBOCHANGER-DIESEL-BLOW-OFF-VALVE-FREE-SHIPPING-/251323128921

Autor:  Reizor [ 15.10.2013 01:08 ]
Teema pealkiri:  Re: Blow off klapp

Pidurivõimendist võtad vaakumi. Ühendad bov-i külge. Vahele paned mingi klapi, mille ühendad gaasipedaali külge :D

Autor:  Reizor [ 15.10.2013 01:15 ]
Teema pealkiri:  Re: Blow off klapp

Tegelikult osadel vanematel diislitel on olemas selline ülerõhuklapp, mis avaneb mingit teatud rõhu ja "susistab" ülerõhu välja, et hoiaks etteantud rõhku. Selline klapp on näiteks 1.6TD vag-i kiviaja mootoritel.

Autor:  Toivoku [ 15.10.2013 10:37 ]
Teema pealkiri:  Re: Blow off klapp

Reizor kirjutas:
Tegelikult osadel vanematel diislitel on olemas selline ülerõhuklapp, mis avaneb mingit teatud rõhu ja "susistab" ülerõhu välja, et hoiaks etteantud rõhku. Selline klapp on näiteks 1.6TD vag-i kiviaja mootoritel.


samas ei teki diislil ju mingit ülerõhku ka nagu gaasiklapiga autodel, kogu kraam lastakse otse kaanest läbi ju.

Autor:  Reizor [ 15.10.2013 19:57 ]
Teema pealkiri:  Re: Blow off klapp

Pole kursis, igastahes see klapp seal oli ja kui 0,5bari rõhku täis sai, siis hakkas seda välja susistama. Voolik jooksis veel õhutorusse. Kui voolikule pimeda otsa panid, siis susinat ei tulnud ning rõhku hoidis 0,8. Ja susises see asi päris korralikult. Nimeks tal varuosakoodi järgi "pressure relief valve"

Autor:  eclipse [ 15.10.2013 20:01 ]
Teema pealkiri:  Re: Blow off klapp

Diislitel juhitakse rõhku geomeetria või siis wastegatega nagu bensukatel. Vanematel veoautodel ja osadel sõidukatel on ülerõhuklapp (mitte bov), mis turbo rõhu reguleerimise tõttu tehtud vea pärast ülerõhu atmosfääri laseb, et see mootorit ei kahjustaks.
Blow off valve on siiski selleks, et bensiimootoriga autol gaasisiibrit sulgedes turbo vastu seina õhku ei taoks, vaid saab vabalt ringi edasi uhada ning käiku vahetades uuesti nullist turbo keerlema ei peaks hakkama.

1. leht 2-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/