Streetrace.Org http://www.streetrace.org/foorum/ |
|
Küsimused mootori kohta... http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=11&t=126416 |
1. leht 2-st |
Autor: | Masin [ 09.01.2014 04:50 ] |
Teema pealkiri: | Küsimused mootori kohta... |
Tere! Et kas keegi saaks natuke seletada asja. Kui mootoril pikendada kolvikäiku (stroke) siis mootori litraaš suureneb, eks. Loogiliselt võttes siis kui ei muuda kepsu pikkust peale seda kui on muudetud kolvikäiku siis surveaste väheneb? Aga kui muuta ka kepsu pikkust siis ei muutu ju kolvikäik ja litraaš jääb ikka samaks. Vabandan juba ette kui tundub ''natuke liiga loll'' küsimus. |
Autor: | wax [ 09.01.2014 08:57 ] |
Teema pealkiri: | Re: Küsimused mootori kohta... |
Töömaht on silindri ristlõike pindala x kolvikäik. Töömaht koos põlemiskambriga on kogumaht. Surveaste on kogumahu ja põlemiskambri mahu suhe. Kui muudad ainult kepsu pikkust, jääb töömaht (litraaž) samaks. Iga silinder mahutab endiselt kolvi alumisest surnud seisust kuni ülemiseni samapalju ![]() |
Autor: | Masin [ 09.01.2014 11:12 ] |
Teema pealkiri: | Re: Küsimused mootori kohta... |
Aga kui vahetada ära väntvõll ja sellega kaasneb kolvikäigu muutus siis ei ole vaja kepsu pikkust muuta? |
Autor: | TaaviR [ 09.01.2014 11:19 ] |
Teema pealkiri: | Re: Küsimused mootori kohta... |
Ole hea, telli see raamat ära ja loe mõttega läbi ja saad kõik vastused. |
Autor: | Killer666 [ 09.01.2014 13:09 ] |
Teema pealkiri: | Re: Küsimused mootori kohta... |
Masin kirjutas: Aga kui vahetada ära väntvõll ja sellega kaasneb kolvikäigu muutus siis ei ole vaja kepsu pikkust muuta? Manüüd ei jaga matsu. Kovid käivad ju ploki servaga tasa, seega kui panna pikema käiguga vänt hakkaksid kolvid vastu plokikaant käima? |
Autor: | Masin [ 09.01.2014 13:27 ] |
Teema pealkiri: | Re: Küsimused mootori kohta... |
Jah, kuidas saab siis kolvikäiku muuta nii et litraaš suureneb? |
Autor: | varikasutaja [ 09.01.2014 13:34 ] |
Teema pealkiri: | Re: Küsimused mootori kohta... |
lühemad kepsud koos suurema käiguga vändaga? |
Autor: | Lauri.L [ 09.01.2014 13:48 ] |
Teema pealkiri: | Re: Küsimused mootori kohta... |
Lühemad kepsud või madalamad kolbid. Kui kolbi käik suureneb 10mm siis kolb tuleb 5mm kõrgemale kui varem, seega nüüd vaja et kolb oleks 5mm madalam kui originaal kolb või keps 5mm lühem. |
Autor: | Inferno [ 09.01.2014 14:00 ] |
Teema pealkiri: | Re: Küsimused mootori kohta... |
http://www.tqhq.ee/dir.php?id=32 |
Autor: | Masin [ 09.01.2014 16:36 ] |
Teema pealkiri: | Re: Küsimused mootori kohta... |
Inferno kirjutas: http://www.tqhq.ee/dir.php?id=32 Tänan ![]() |
Autor: | raivz [ 14.01.2014 20:45 ] |
Teema pealkiri: | Re: Küsimused mootori kohta... |
Ega vist neid kolbe ise lühemaks ei tee ? |
Autor: | Masin [ 04.02.2014 15:14 ] |
Teema pealkiri: | Re: Küsimused mootori kohta... |
Kas siis mitte kolvid lähevad nõrgemaks või kuidas? Aga kui jättagi kolvid kõrgemale käima nii et nad kuhugi vastu ei käiks, kas siis surveaste lööb taevasse. Ja kust leida BMW kohta üldse infot erinevate juppide sobivuse kohta või suuruste kohta. |
Autor: | brucevilli [ 05.02.2014 00:00 ] |
Teema pealkiri: | Re: Küsimused mootori kohta... |
ehitatakse igast kompotti tõstetakse surveastet,pannakse diisli sisu jne enamasti m20 mootoritega. |
Autor: | raivz [ 05.02.2014 01:34 ] |
Teema pealkiri: | Re: Küsimused mootori kohta... |
kuda see diisli sisu asja parandab? polegi kunagi mõelnud sellele |
Autor: | Apelsin [ 05.02.2014 01:47 ] |
Teema pealkiri: | Re: Küsimused mootori kohta... |
raivz kirjutas: kuda see diisli sisu asja parandab? polegi kunagi mõelnud sellele Diiselmootoril on väänet tublisti rohkem kui bensiinimootoritel, seega diiselmootor on mõeldud "karmimates tingimustes" ja suuremate jõudude juures vastu pidama, ning sellevõrra suudab ta bensiinimootori nahas "rohkem" jõudu taluda. |
1. leht 2-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |