Streetrace.Org http://www.streetrace.org/foorum/ |
|
Must suits, jõulangus. Vea tuvastamine. http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=11&t=135863 |
1. leht 3-st |
Autor: | Killer666 [ 20.06.2014 17:25 ] |
Teema pealkiri: | Must suits, jõulangus. Vea tuvastamine. |
Kuna enne kui tükk aega peale pühi pole kohta ega aega kuhu viia siis prooviks ikka ise. Stoory: Sügisel jäeti auto seisma kuna üks silinder kadus tagant ära ja puterdas. Tuvastati klappide viga ja mootor saadeti remonti. Seal vahetati ära klapid ja tehti kõik vajalik. Pandi mootor kokku. Mootor pandi peale tagasi, aga pole minekut, auto on metsikult uimane ja gaasitades viskab tagant musta ja imelikku haisu. Esimese asjana kahtlustasin klapiajastust. Kontrollimisel selgus, et vända fikseerimis augud on khakuti, rihmaratta fikseerimis auguga. Klapikambrikaane eemaldamisel selgus, et nukkvõllide otstes olev soon on parraleelne ilusti.Esimese silindri nukad suunaga üles. Seega välistaks selle vea. Lükkasin arvuti taha ja esialgu oli vigu täis , aga peale kustutamist enam ükski tagasi ei tule. Samas auto ka ei tööta peaaegu üldse. On kellegil ideid mida kontrollida või kuidas proovida? Sai võetud lahti maf, map lambdasid , temp jne , aga mingeid erilisi muutusid ei teki. |
Autor: | Tanel [ 20.06.2014 17:26 ] |
Teema pealkiri: | Re: Must suits, jõulangus. Vea tuvastamine. |
Mulle tundub ikkagi, et süüde on rämedalt vale |
Autor: | Killer666 [ 20.06.2014 17:29 ] |
Teema pealkiri: | Re: Must suits, jõulangus. Vea tuvastamine. |
Ahjaa pooled asjd ju jäid kirjutamata. Mazda mzr18 1.8 88kw. See peaks olema fordi duratec aastatel miski 03+. Jagajat sel enam ei ole. Kus sel vända andur võib asuda või mille järgi seda syydet pannakse? |
Autor: | aix08 [ 20.06.2014 17:33 ] |
Teema pealkiri: | Re: Must suits, jõulangus. Vea tuvastamine. |
Pigem on märgid paigast ära ikkagi. |
Autor: | Killer666 [ 20.06.2014 17:41 ] |
Teema pealkiri: | Re: Must suits, jõulangus. Vea tuvastamine. |
aix08 kirjutas: Pigem on märgid paigast ära ikkagi. ![]() Märke pole. |
Autor: | kermo [ 20.06.2014 17:52 ] |
Teema pealkiri: | Re: Must suits, jõulangus. Vea tuvastamine. |
kindel et mootor ikka õieti kokku sai....oma kogemusest ei tea ühtegi juhust et bensakas musta suitsu välja ajaks,bensiin ju musta suitsu ei tekita...vahet pole kui palju seda on või mis hetkel süüdatakse...bensakatel tekitab suitsu minu teadmist mööda põlev õli.... |
Autor: | varikasutaja [ 20.06.2014 18:01 ] |
Teema pealkiri: | Re: Must suits, jõulangus. Vea tuvastamine. |
osad keeravad bensakatel kütsi nii palju peale et tagant tahma välja ajaks. |
Autor: | Killer666 [ 20.06.2014 19:49 ] |
Teema pealkiri: | Re: Must suits, jõulangus. Vea tuvastamine. |
![]() ![]() ![]() Akkab äkki miskit silma? Kas mingi massi puudumine ei või põhjustada? |
Autor: | kermo [ 20.06.2014 20:46 ] |
Teema pealkiri: | Re: Must suits, jõulangus. Vea tuvastamine. |
varikasutaja kirjutas: osad keeravad bensakatel kütsi nii palju peale et tagant tahma välja ajaks. Kas see ei käi mitte diisli kohta? |
Autor: | Inferno [ 20.06.2014 21:57 ] |
Teema pealkiri: | Re: Must suits, jõulangus. Vea tuvastamine. |
Tühikäigul load value 43? Koormus mootori arvates? Pigem peaks maanteel selline olema või veel vähem... Süüde 4 kraadi? |
Autor: | Killer666 [ 20.06.2014 23:43 ] |
Teema pealkiri: | Re: Must suits, jõulangus. Vea tuvastamine. |
Inferno kirjutas: Tühikäigul load value 43? Koormus mootori arvates? Pigem peaks maanteel selline olema või veel vähem... Süüde 4 kraadi? Järeldus? Vända anduri siganaal vigane äkki? |
Autor: | varikasutaja [ 21.06.2014 01:58 ] |
Teema pealkiri: | Re: Must suits, jõulangus. Vea tuvastamine. |
kermo kirjutas: varikasutaja kirjutas: osad keeravad bensakatel kütsi nii palju peale et tagant tahma välja ajaks. Kas see ei käi mitte diisli kohta? ei seda tehakse bensakatel ka, youtube kui ei usu |
Autor: | Killer666 [ 21.06.2014 13:41 ] |
Teema pealkiri: | Re: Must suits, jõulangus. Vea tuvastamine. |
Avastasin et vända andur on sel reguleeritav. Lükasin selle teise otsa. Mingit muutust nagu eriti ei ole, aga süüdet näitab nyyd umbes 10 , st et kõigub 8ja 12 vahel. ![]() Vaadates seda tabelit siis 40 load juures on 10 õige, aga reaalselt ju loadi pole siis peaks süüde olema? 40? Mille järgi seda loadi arvestatakse? Kogu pull siis sellest et süüde läheb täiega metsa? Liiga hiline? |
Autor: | rosco [ 21.06.2014 20:12 ] |
Teema pealkiri: | Re: Must suits, jõulangus. Vea tuvastamine. |
Load on sisselaske rõhk. 40kpa on 0,4bar absoluutset rõhku. 100kpa on 1bar absoluutset. Ehk siis segusiiber on täiesti avatud ja sisselaskes sama rõhk, mis atmosfääris. Kõik mis alla 100kpa on vaakum. Üle selle on boost, ülerõhk. |
Autor: | Killer666 [ 25.06.2014 11:23 ] |
Teema pealkiri: | Re: Must suits, jõulangus. Vea tuvastamine. |
rosco kirjutas: Load on sisselaske rõhk. 40kpa on 0,4bar absoluutset rõhku. 100kpa on 1bar absoluutset. Ehk siis segusiiber on täiesti avatud ja sisselaskes sama rõhk, mis atmosfääris. Kõik mis alla 100kpa on vaakum. Üle selle on boost, ülerõhk. Seeg tunnistaks mapi toimivaks kuna seisva mootoriga on näit 99kpa, mis on siis ju peaaegu õige? Õhurõhks võib ju ka veidi rolli mängida? Salvetasin logi, kahjuks ei märganud kõiki õigeid näite sinna panna, kes näeb et midagi vajaliku puudu siis saan teha uue. Fail on *.csv formaadis ja seda peaks kõik tabelarvutuse proged avama. http://www.upload.ee/files/4122506/wwe.csv.html Ja screenshot: ![]() edit: Hakkasin ise ka nyyd vaatama ja tundub et olen pannud hoopis välise õhurõhuanduri näidu? Mingi teine mapi laadne asi on kuskil amordi kannu külles ja ots sel kuhugi yhendatud ei ole. |
1. leht 3-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |