kummikoda kirjutas:
Tänks, mitmelt poolt justkui ühest suust seda pakutud.
Soovitan õlirõhu üle mõõta, sest halvemal juhul saad saaled ära vahetada. Kui väga halvasti läheb, siis saad kogu mootori alumise otsa välja vahetada.
Mitte surev andur ei ole viga, vaid 1.8T suurim tüüpviga peitub õlivõtturis, mille sõelad on üliväikeste avasustega. Sõel läheb umbe ja tühikäigul kaob ära õlisurve ja sealt kõik edasine. Tavaliselt on sümptomiks, kui tühikäigul (näiteks ummikus seistes) lööb õlitule põlema ja sõidu ajal kaob. Muidugi õlituli rakendub tal vist alles 0.6 bar pealt.
Õlipumba vahetus on tal tühine kulu - ca 30-40 eur uus pump ja tööraha olenevalt töökojast 60-100 eur + uus õli ja õlifilter.
Ma olen ühe korra enese teadmatusest selle jama läbi teinud ja lõppes sellega, et saaled käisid ringi, üks keps oli puruks ja väntvõll ka jahe. Õlituld põlema ei löönud, kuigi andur oli töökorras.
Teadmatusest tehtud viga maksis 100 euro asemel hiljem 1000 eurot.

_________________
Tõnis_S kirjutas:
Aga kas X mehed üldse tavaliste bemmi meestega suhtlevad? Kolm- ja viissada ikse on suhteliselt vähe ja x5, x6 vennad tunduvad sellised ülbed, umbes nagu lolo ja pepe filmis need teised pingviinid