Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

k:audi armatuuri kohapealt
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=11&t=138776
1. leht 2-st

Autor:  kaimz [ 31.08.2014 22:31 ]
Teema pealkiri:  k:audi armatuuri kohapealt

mis tähendab armatuuris kaima pannes In 2 ....ja veel se et aegajalt lööb põlema abs ja selle hüumärgi kujutise

Autor:  taxx [ 01.09.2014 08:12 ]
Teema pealkiri:  Re: k:audi armatuuri kohapealt

in2 on inspection 2 ehk suur hooldus.

Autor:  kaimz [ 01.09.2014 09:08 ]
Teema pealkiri:  Re: k:audi armatuuri kohapealt

taxx kirjutas:
in2 on inspection 2 ehk suur hooldus.
ehk õli rihmad jne vahetus jh aga see hüüumärk ja abs-i tuli

Autor:  dellu [ 01.09.2014 10:11 ]
Teema pealkiri:  Re: k:audi armatuuri kohapealt

ja ABS ja hüüumärgi jaoks oleks mõistlik kaabel taha panna. Kui juba hüüumärk ka, siis ilmselt suurem viga, pakuks et aju ise. Pakun et jutt on C5 või B5 kerega masinast? Neil on üldiselt ABS aju tüüpviga ja kasutatu leidmine on tikutulega otsimise teema. Need lähevad kasutatult loetud päevadega. Enda käes olnud 4st masinast kahel olid läbi.

Autor:  kaimz [ 01.09.2014 10:16 ]
Teema pealkiri:  Re: k:audi armatuuri kohapealt

dellu kirjutas:
ja ABS ja hüüumärgi jaoks oleks mõistlik kaabel taha panna. Kui juba hüüumärk ka, siis ilmselt suurem viga, pakuks et aju ise. Pakun et jutt on C5 või B5 kerega masinast? Neil on üldiselt ABS aju tüüpviga ja kasutatu leidmine on tikutulega otsimise teema. Need lähevad kasutatult loetud päevadega. Enda käes olnud 4st masinast kahel olid läbi.

no 1996 aasta oma siis b5.....aga kui alla 20 km tunnikiirusel kõrin sees pedaalil

Autor:  dellu [ 01.09.2014 10:21 ]
Teema pealkiri:  Re: k:audi armatuuri kohapealt

No kõige targem on ikka juhe taha panna. Kõrin viitab siiski ABS rakendumisele. Ilmselt mingi andur annab valet näitu. Aga huupis seal midagi teha on pointless.

Autor:  kaimz [ 01.09.2014 10:24 ]
Teema pealkiri:  Re: k:audi armatuuri kohapealt

dellu kirjutas:
No kõige targem on ikka juhe taha panna. Kõrin viitab siiski ABS rakendumisele. Ilmselt mingi andur annab valet näitu. Aga huupis seal midagi teha on pointless.

et siis ratta andurid tuleb yle vaadata jh

Autor:  kaimz [ 01.09.2014 10:26 ]
Teema pealkiri:  Re: k:audi armatuuri kohapealt

kaimz kirjutas:
dellu kirjutas:
No kõige targem on ikka juhe taha panna. Kõrin viitab siiski ABS rakendumisele. Ilmselt mingi andur annab valet näitu. Aga huupis seal midagi teha on pointless.

et siis ratta andurid tuleb yle vaadata jh
aga kui tule põlema lööb siis ei kõrise se tähendab abs järelt ära w-----

Autor:  dellu [ 01.09.2014 10:31 ]
Teema pealkiri:  Re: k:audi armatuuri kohapealt

Ilmselt seal pole midagi üle vaadata. Kuidas sa silmaga mõtled tuvastada, milline anduritest vigane on? Foorumites on piisavalt rahvast, kes kaabeldamise eest raha palju ei küsi. Tallinnas saan mida näiteks aidata, mujal Eestis leiad kindlasti audiclubist või vwklubi foorumist ka piisavalt tegijaid.
Kui tuli põleb, võib auto otsustada, et asi jama ja lükab ABS tagant. Ehk anduri signaal kukub liiga palju erinevaks. Kõrina ajal veel on mingi näit olemas, aga natuke erinev ja auto arvab libisemises olevat. Muidugi ei saa ka välistada, et aju üldse ikkagi jukerdab.
Siiski alusta kaabliga vigade lugemisest, mitte ära ürita huupi remontida.

Autor:  Killer666 [ 01.09.2014 11:30 ]
Teema pealkiri:  Re: k:audi armatuuri kohapealt

Auto üles tõsta. MUltimeetriga ära mõõta aju pistikus erinevate andurite takistused. Võrrelda. Keerutada rattaid umbes sama kiirusega ja smuti võrrelda pingeid. Kui miski teistest erineb siis selles ongi viga.

Autor:  kaimz [ 01.09.2014 11:55 ]
Teema pealkiri:  Re: k:audi armatuuri kohapealt

Killer666 kirjutas:
Auto üles tõsta. MUltimeetriga ära mõõta aju pistikus erinevate andurite takistused. Võrrelda. Keerutada rattaid umbes sama kiirusega ja smuti võrrelda pingeid. Kui miski teistest erineb siis selles ongi viga.

assoo

Autor:  dellu [ 01.09.2014 12:09 ]
Teema pealkiri:  Re: k:audi armatuuri kohapealt

Ma miskipärast siiski arvan, et ABS korral mõõdetakse impulsse (ilmselt tavaline multimeeter ei pruugi nii kiire olla), mitte takistust ja pinget nagu sa siin juhendad. Teiseks kui palju kulub aega (ja sisuliselt raha), et kõik anduri pistikud maha kiskuda (suure tõenäosusega inimlikult tegemiseks vaja ratas alt võtta). Seega selle teostamiseks võiks ju ka tõstuk olla. Arvutiga on see asi alla minuti selge. Eks loomulikult võib ju jalgratast ka leiutada.

Autor:  kaimz [ 01.09.2014 12:14 ]
Teema pealkiri:  Re: k:audi armatuuri kohapealt

dellu kirjutas:
Ma miskipärast siiski arvan, et ABS korral mõõdetakse impulsse (ilmselt tavaline multimeeter ei pruugi nii kiire olla), mitte takistust ja pinget nagu sa siin juhendad. Teiseks kui palju kulub aega (ja sisuliselt raha), et kõik anduri pistikud maha kiskuda (suure tõenäosusega inimlikult tegemiseks vaja ratas alt võtta). Seega selle teostamiseks võiks ju ka tõstuk olla. Arvutiga on see asi alla minuti selge. Eks loomulikult võib ju jalgratast ka leiutada.

ET tuleb iga ratta andurid yle vaadata vb on eemal vb vastas ei tea ju veel

Autor:  Tim0 [ 01.09.2014 12:15 ]
Teema pealkiri:  Re: k:audi armatuuri kohapealt

Sulle on mitu korda öeldud, et lase juhe taha panna. Sa ikka tahad siin oma aega ja ressursse raisata.

Autor:  kaimz [ 01.09.2014 12:17 ]
Teema pealkiri:  Re: k:audi armatuuri kohapealt

Tim0 kirjutas:
Sulle on mitu korda öeldud, et lase juhe taha panna. Sa ikka tahad siin oma aega ja ressursse raisata.

aega mul on ....ja pole siin arvutit mis sappa panna.....r

1. leht 2-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/