Tere
Kirjutan siis sõbra eest . Nimelt sõidab ta audi tt 1.8t 132kw 1999a .
Nimelt siis probleem järgmine . Turbo peksab jubedalt ülerõhku , kiirendusel viskab hetkeks rõhu 1.9bari peale

, siis kukub 1.1bar ja ss mängib seal 0,7-1.7 bari peal, vaid kuniks nö limp modi viskab . Proovitud sai ka madala pöördega kiirendamist (3 käik ala 1700rmp) , siis ei saanud ka ta kohe rõhku üles . Normaalne peaks olema kiirenduse ajal vast 0.6-0.7 ?!
Aga sellega probleemid ei lõppe , külmkäivitusel lööb masin pöörde ligi 2000 rmp ja kõigub . Visuaalsel vaatlusel tuvastasin ka selle ,et sisselaske kollektori alt on õline . Kas ta võib kollektori alt niipalju lisaõhku siis ahmida ,et läheb sp. pöörde külmalt ja siis tõrgub ? Soojalt pöörded ühtlased .
Olen kuulnud ,et 1.8t pidi turbo õlitoru kuskilt kehva kohapealt jooksma mis põhjustab õlitoru ummistamist , kas sellevastu ka rohtu on või tasuks lihtsalt see korra maha võtta ja nö ära puhastada kui sinna mingi paksem sodi tekkinud on ?
Kui keegi mõnele küsimusele vastata oskab või mingeid näpunäiteid jagada teab siis on kõik väga teretulnud.

Ette tänades
Risto