Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

E46 320d 110kW - turbo logide põhjal paika timmimine
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=11&t=161642
1. leht 1-st

Autor:  martinlink [ 09.10.2016 20:47 ]
Teema pealkiri:  E46 320d 110kW - turbo logide põhjal paika timmimine

Sai pandud masinale uus korralik turbo, kuna vanal olid kojad kulunud ja sada muud häda. Kasutasin Melett firma sisu ja ideaalses korras kodasid. Turboks Garrett gt1749v, vaakumjuhtimisega.

Liigub väga edukalt edasi, aga hetkel tundub, et turbo saavutab nõutud rõhu natuke liiga hilja (1800rpm asemel 2100rpm juures umbes) - seda siis 3. käiguga 1500 pöördest alates vajutades.
Autol praktiliselt otsetoru, ühtegi õhuleket ei ole, vaakumsüsteem koos solenoididega uus, EGR kinni.

Paar logi graafiku kujul
Legend:
Roheline - mootoripöörded
Oranž - eeldatav rõhk
Hall - tegelik rõhk
Tumesinine - õhulugeja eeldatav
Kollane - õhulugeja tegelik
Helesinine - N75% (skaala asub paremal servas)

Aktuaatori pikkus 9 keeret, 3. käik täisgaasiga:
Pilt


Chipitult sama test (spike on juba korrigeeritud praeguseks):
Pilt


Saan saata ka .csv formaadis logisid kui need aitaks!
Tänud abi eest ette! :hail

Autor:  Harri- [ 09.10.2016 20:49 ]
Teema pealkiri:  Re: E46 320d 110kW - turbo logide põhjal paika timmimine

geomeetria on kinni

Autor:  martinlink [ 09.10.2016 20:51 ]
Teema pealkiri:  Re: E46 320d 110kW - turbo logide põhjal paika timmimine

Uuel turbol, mis oma kätega laua peal kokku sai laotud ja liikumist testitud, ei ole geomeetria kinni :D

Autor:  Harri- [ 09.10.2016 21:03 ]
Teema pealkiri:  Re: E46 320d 110kW - turbo logide põhjal paika timmimine

need käed ei oska turbosi kokku panna, pane laua alla tagasi.

Autor:  martinlink [ 09.10.2016 21:14 ]
Teema pealkiri:  Re: E46 320d 110kW - turbo logide põhjal paika timmimine

^Nali naljaks, äkki kellelgi soovitusi, mida kuhu poole timmida?

Hetkel stopperkruvi ~1/2 pööret üle sisemise mehaanilise stopperi ja erinevus 0% ja 100% vaakumi vahel 1400rpm juures on 160mbar (põhimõtteliselt VAG grupi autode block 11 test käsitsi läbi tehtud). 2000rpm juures on rõhk 1330mbar (praeguste ilmadega ~280mbar üle atmosfäärirõhu).

Saan vajadusel igasugu teste ja logisid teha, kui see ainult aitaks süüdlast leida :)

Autor:  eclipse [ 17.10.2016 13:12 ]
Teema pealkiri:  Re: E46 320d 110kW - turbo logide põhjal paika timmimine

Hakkad ise geomeetria polti reguleerima ja logide põhjal teed järeldusi.

Autor:  H.m.m [ 18.10.2016 01:27 ]
Teema pealkiri:  Re: E46 320d 110kW - turbo logide põhjal paika timmimine

Pane rohukell kylge ja selle jargi keera seda

Autor:  TDS [ 18.10.2016 13:34 ]
Teema pealkiri:  Re: E46 320d 110kW - turbo logide põhjal paika timmimine

H.m.m kirjutas:
Pane rohukell kylge ja selle jargi keera seda


Milleks see kell kui vennal on olemas võimalus rõhke arvutiga millibarise täpsusega vaadata?

Autor:  martinlink [ 18.10.2016 22:56 ]
Teema pealkiri:  Re: E46 320d 110kW - turbo logide põhjal paika timmimine

Hetkel on seis selline, et välismaa foorumites päris mitu eemaldatud kattidega masina omanikku ütlevad, et just nimelt väljalaske vasturõhu puudumise tõttu selline "spike" tekibki ja selleks, et temast lahti saada, tuleb juba käsitsi chipi kallale minna. Kui chip on mõeldud stock masina jaoks siis peale kattide eemaldamist on nähtud ka 2,9bar absoluutset (330d) :uhoh

Teine variant on turbo aktuaatorit pikendada seni kuni spike kaob, aga see toob paratamatult kaasa max rõhu hilinemise, eeldatavaga klapib alles 2300rpm juures.

Autor:  martinlink [ 21.03.2017 12:00 ]
Teema pealkiri:  Re: E46 320d 110kW - turbo logide põhjal paika timmimine

Palju aega on möödas ja vaiksekt katse-eksituse läbi asja päris heaks saanud.
Nüüd on arvamus selline, et enam kiiremaks boosti ei saa ja edasised muudatused teeks juba tarkvaras.

Praegune seis (.csv logi, graafik ja tarkvara ise) on leitav siit: http://cartechnology.co.uk/showthread.php?tid=21572

Seal ka natuke arutlemist sellel teemal, et mida peaks softist timmima.
Äkki keegi siinsetest remapimeistritest oskab midagi kosta?

Ise arvan, et teeks varda paar tiiru lühemaks et tekiks spike ja rõhk püsiks pidevalt üle eeldatava, ning siis tooks N75 enne spike madalamaks et seda vähendada. Peaks toimima?

Autor:  kunn24 [ 19.10.2017 22:04 ]
Teema pealkiri:  Re: E46 320d 110kW - turbo logide põhjal paika timmimine

Lisa madalatel pööretel pritsekogust. Ainult õhuga auto ei liigu.

1. leht 1-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/