Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

Ford Sierra V8
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=11&t=162818
1. leht 1-st

Autor:  nytrous [ 09.01.2017 11:02 ]
Teema pealkiri:  Ford Sierra V8

Küsiks targematelt/kogenenumatelt nõu.

Täpsemalt Ford Sierra kohta.
Tehasest lasti kunagi välja LAVi jaoks eriseeria - mudeli tähistusega XR8.
Sellel oli 5.0L V8 mootor.

Küsimus nüüd.
Kui võtan XR4 kere ja aitan kaasa piduri süsteemi ja nipet näpet veel... kas siis võib sellele panna selle Mustangi V8?
Mõtlen just selle kohapealt, et saaksin selle hiljem ka arvele võtta ja selle mootori vahetuse ära registreerida.
Otseselt mingeid takistusi selleks ei näe...

Autor:  charly [ 09.01.2017 11:35 ]
Teema pealkiri:  Re: Ford Sierra V8

Küsi ARK-st järgi. Seaduse kohaselt saab teha mootorivahetuse, kui antud kerekoodiga mudelile on selline mootor tehasest paigaldatud. ARK-l on olemas list mootoritest mia on paigaldatud. Kui V8 on listis on vaid mootori vahetuse vormistamine. Kui ei ole, on "iseehitatud" auto arvele võtmine ja kõik sellega kaasnev.

Autor:  nytrous [ 09.01.2017 11:51 ]
Teema pealkiri:  Re: Ford Sierra V8

:beer

Autor:  offline [ 11.01.2017 00:01 ]
Teema pealkiri:  Re: Ford Sierra V8

Usas on ta Merkur XR8 ja seega ma ei usu ,et nad aksepteerivad seda meie gayvabariigis Sierrra XR8-na.
Aga samas oli mingi võimsuse kasvatamise lubatud protsent 25? Kui jah siis napilt äkki saab kuna neil usa V8 mootoritel kilowatte ju pole.

Autor:  dellu [ 11.01.2017 11:37 ]
Teema pealkiri:  Re: Ford Sierra V8

Mis 25%, on 10, 20, 30%, aga ise peate googeldama mis oli mis. Kaal, mootori maht ja võimsus olid need näitajad. Ehk siis kõigil kolmel asjal on mingi piirprotsent peal palju muutuda tohib. Teiseks on küll palju vaidlust olnud, aga mulle on öeldud nii, et kui tahad panna mootorit mida niiöelda listis pole, siis võetakse aluseks konkreetne auto, mitte sama keremudeli parimad näitajad. Ehk siis kui praegu on 1.4 vahel, siis võtadki aluseks 1.4 näitajad ja sellest 10,20,30% vastavused, mitte nii, et a la võimsaim sierra oli 2.8. Samas jälle osa väidavad, et ikkagi aluseks on sama kere võimsaim. Ilmselt on see tõlgendamise teema suvalises ARK esinduses, aga vähemalt Tallinnas oli küll see jutt, et sinu auto näitajad on sellisel juhul aluseks. Kusjuures see kehtib mõlemas suunas, ehk 2.8->1.0 (a la mingi uus fordi ecoboost) tahad teha, siis on sama jutt, et protsendid peavad ka siis klappima :). Minu küsimus oli toona 118kw->66kw vormistamise kohta, kuna üks selline oli statistika järgi registris olemas ja tahtsin sama jutuga enda oma ka kohe arvele saada (tehasest pole sellist mootorit samas pandud ja selle kere tootevalikus seda olemas pole).

Autor:  zorten22 [ 11.01.2017 13:07 ]
Teema pealkiri:  Re: Ford Sierra V8

Hmm, kui konkreetne auto, siis järjest swapid aga mootoreid vahele, kuni jõuad LSx-ni.

Autor:  printuss [ 11.01.2017 13:26 ]
Teema pealkiri:  Re: Ford Sierra V8

Jãtad vana diisli enda kohaleja paned vóimsama bensuka tagaistmete asemele. Vótas veel húbriidina arvele ka

Autor:  jjarv [ 12.01.2017 01:47 ]
Teema pealkiri:  Re: Ford Sierra V8

offline kirjutas:
Usas on ta Merkur XR8 ja seega ma ei usu ,et nad aksepteerivad seda meie gayvabariigis Sierrra XR8-na.
Aga samas oli mingi võimsuse kasvatamise lubatud protsent 25? Kui jah siis napilt äkki saab kuna neil usa V8 mootoritel kilowatte ju pole.

Merkur-i oli ainult xr4ti ja scorpio. V8 lõuna aafrikas sierra nime all

Autor:  SilverASH [ 12.01.2017 16:05 ]
Teema pealkiri:  Re: Ford Sierra V8

jjarv kirjutas:
offline kirjutas:
Usas on ta Merkur XR8 ja seega ma ei usu ,et nad aksepteerivad seda meie gayvabariigis Sierrra XR8-na.
Aga samas oli mingi võimsuse kasvatamise lubatud protsent 25? Kui jah siis napilt äkki saab kuna neil usa V8 mootoritel kilowatte ju pole.

Merkur-i oli ainult xr4ti ja scorpio. V8 lõuna aafrikas sierra nime all


Tõsi, xr8 on ainult lõuna aafrikasse toodetud ja neid toodeti vaid 250tk. 5 liitrine v8 siis.
Kes ei usu, lugegu Sierrade ajalugu: https://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Sierra

Võimsaim euroopa ja usa turul siiski on vaid 3.0 v6 mootoriga isend :)

Autor:  R384n3 [ 16.01.2017 19:49 ]
Teema pealkiri:  Re: Ford Sierra V8

dellu kirjutas:
Mis 25%, on 10, 20, 30%, aga ise peate googeldama mis oli mis. Kaal, mootori maht ja võimsus olid need näitajad. Ehk siis kõigil kolmel asjal on mingi piirprotsent peal palju muutuda tohib. Teiseks on küll palju vaidlust olnud, aga mulle on öeldud nii, et kui tahad panna mootorit mida niiöelda listis pole, siis võetakse aluseks konkreetne auto, mitte sama keremudeli parimad näitajad. Ehk siis kui praegu on 1.4 vahel, siis võtadki aluseks 1.4 näitajad ja sellest 10,20,30% vastavused, mitte nii, et a la võimsaim sierra oli 2.8. Samas jälle osa väidavad, et ikkagi aluseks on sama kere võimsaim. Ilmselt on see tõlgendamise teema suvalises ARK esinduses, aga vähemalt Tallinnas oli küll see jutt, et sinu auto näitajad on sellisel juhul aluseks. Kusjuures see kehtib mõlemas suunas, ehk 2.8->1.0 (a la mingi uus fordi ecoboost) tahad teha, siis on sama jutt, et protsendid peavad ka siis klappima :). Minu küsimus oli toona 118kw->66kw vormistamise kohta, kuna üks selline oli statistika järgi registris olemas ja tahtsin sama jutuga enda oma ka kohe arvele saada (tehasest pole sellist mootorit samas pandud ja selle kere tootevalikus seda olemas pole).



Selgitad siis ehk, kuidas ma audi b4 moto swapi legaalseks sain? :) 66kw pealt 110kw peale. Protsente arvestades oleks lagi 85kw, mis sinna panna oleks tohtinud. :) Reaalselt polnud ühtki probleemi ümber regamisega. Kirjutasin Maanteeametis avalduse, mõõtsin TÜV punktis heitgaasid, siis Maanteeametisse tagasi, kus ametnik korra kapoti alla piilus(vaatas seal vin koodi, mootori koodi ja mootori kinnitusi), siis tagasi sisse, 20€ ja sain uue passi.

Autor:  dellu [ 17.01.2017 10:08 ]
Teema pealkiri:  Re: Ford Sierra V8

No seda ma räägingi, et ilmselt iga ametnik ajab eri juttu ja täpselt joppab kelle juurde satud või kelle juurde ei sattu. Või siis väikekohtades lihtsalt ei jagata niipalju nõuetest ja Tallinnas on juba piisavalt targaks saanud. Minule öeldi konkreetselt, et 118->66kw swapi ei saa, kuna protsent läheb üle, ka negatiivses suunas on see arvestuse aluseks. Kuna toonasest ajast on aega palju merre voolanud (see oli oma 3a tagasi), siis pole viitsinud asjaga vahepeal tegelda. Vahepeal juba järgmine mootor ka vahele rännanud jne.

1. leht 1-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/