Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

Piduriklotside norm paksus ?
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=11&t=17164
1. leht 2-st

Autor:  MarkoC [ 05.07.2009 20:23 ]
Teema pealkiri:  Piduriklotside norm paksus ?

Võtsin Pandal täna tagumised trumlid lahti ja klotsidel ca 4mm, on see normaalne paksus või juba vähe ?

Autor:  master003 [ 05.07.2009 20:31 ]
Teema pealkiri:  Re: Piduriklotside norm paksus ?

pikka pidu nendega enam pole

Autor:  No.1 [ 05.07.2009 20:32 ]
Teema pealkiri:  Re: Piduriklotside norm paksus ?

Iseenesst peaks kärama küll veel :burnout

Autor:  MarkoC [ 05.07.2009 21:36 ]
Teema pealkiri:  Re: Piduriklotside norm paksus ?

Paar Illustreerivat pilti siis teemasse:
PS, seda õlilaiku ei maksa komemnteerida, lasin W40-t sinna ajaviiteks :P
Et selliselt peaks need klotsid OK olema, või peaks uued ostma, samas mis on uute klotside paksus ?

Pilt

Pilt

Pilt

Autor:  creativ [ 05.07.2009 22:09 ]
Teema pealkiri:  Re: Piduriklotside norm paksus ?

Kirjas võiks olla ka mis mootoriga tegu ja aasta. Autodata andmetel on taga mininmaalseks mõõduks 1,5mm klotsi paksust.

Autor:  MarkoC [ 05.07.2009 22:12 ]
Teema pealkiri:  Re: Piduriklotside norm paksus ?

creativ kirjutas:
Kirjas võiks olla ka mis mootoriga tegu ja aasta. Autodata andmetel on taga mininmaalseks mõõduks 1,5mm klotsi paksust.


91a Fiat Panda 750cc
Seega tundub et peaks limiidis olema ...

Autor:  probemees [ 05.07.2009 23:11 ]
Teema pealkiri:  Re: Piduriklotside norm paksus ?

No piltide järgi ütleks et klotsil katet küll, kuna trummelpidur siis päris pakalt muretu sõit. :)

Autor:  MarkoC [ 05.07.2009 23:17 ]
Teema pealkiri:  Re: Piduriklotside norm paksus ?

ÜV vennad lihtsalt mainisid, et tagapidurid ei ole normi piires, ehk siis kehvakesed stends, seepärast ka see asi kätte võetud sai ..

Eks uurin edasi, mis jama seal siis on :P
Enne mu kätte jõudmist, see isend seisis 6.5 aastat garaasis ...

Autor:  teamforce [ 05.07.2009 23:36 ]
Teema pealkiri:  Re: Piduriklotside norm paksus ?

Oled kindel,et silindrid 100% liiguvad ning õieti klotsivahe peale keeratud on?selle tõttu võivad ka veidi kehvemini võtta.

Autor:  MarkoC [ 05.07.2009 23:40 ]
Teema pealkiri:  Re: Piduriklotside norm paksus ?

teamforce kirjutas:
Oled kindel,et silindrid 100% liiguvad ning õieti klotsivahe peale keeratud on?selle tõttu võivad ka veidi kehvemini võtta.


1 silinder vajab vahetust, hakkas "märgama" kui trumli maha võtsin ja pealmise tihendi alla piilusin. Teine tundub korras olema, st mõlemad pooled liiguvad nagu peab ...
Klotside vahe pealekeeramine käiks kuidas ?
Sry, pole eelnevalt trummelpiduritega ise kokku puutunud selliselt ...

Autor:  Browser [ 05.07.2009 23:59 ]
Teema pealkiri:  Re: Piduriklotside norm paksus ?

Võta kõik lahti, puhasta ära, vaheta töösilindrid ära (arvatavasti läheb selle juures puruks ka pidurivoolik, mille pead kuskil autotöökojas laskma uuesti teha), pane kõik kokku tagasi, trumlid peale ning õhuta pidurid uue pidurivedelikuga. Kõige parem variant mida olen näinud ja ka ise proovida saanud on suruõhuga töötav õhutus. Sai üksi kõik pidurid ära õhutatud. :)

Ise selle trummelpidurimajandusega just lõpetanud ja närvi ajas küll ikka. Võtad ühe asja lahti on teine puru. Selletõttu saigi vahetatud enda voolikud, silindrid, vedrud, klotsid.

PS! Kui hakkad trumlit tagasi peale panema, siis lükka enne käsipiduri automaatpingutuse hammakas/tigu sisse. Muidu ei saa trumlit peale. Pärast õhutamist tõmba käsipidurit ~40X peale ja maha, selle peale pingutab ta käsipiduri õigesti ära. Seda kõike eeldusel et sul ikka on automaatpingutus, mida piltidelt hästi aru saada ei ole.

Autor:  MarkoC [ 06.07.2009 00:10 ]
Teema pealkiri:  Re: Piduriklotside norm paksus ?

Automaat'pingutus jääb siin kohal arusaamatuks ...
Tross tuleb trumlisse ja opereerib klotsidega, mingit eraldi seisvat hammakat vms ma ei täheldanud ...
Samas näen juba ette probleemi selle trumli tagasi panemisega :twisted:
Sest nii kindluse mõttes tulevad siiski uued silindrid ja klotsid ...

Autor:  teamforce [ 06.07.2009 00:19 ]
Teema pealkiri:  Re: Piduriklotside norm paksus ?

Pole küll nüüd 100% kindel,et pandal nii on aga selle taldriku taga peaks olema 2 polti.Üks ühe klotsi taga ja teine teise klotsi taga.Poldi osa ,mis nüüd trumlisüsteemi sisse läheb peaks olema ebasümeetriline.Ühesõnaga keerad polti ühtepidi,liigub klots vastu trumlit rohkem,keerad teisipidi,liigub klots trumli tööpinnast eemale.Keeruline seletus...ehk keegi oskab paremini seletada.Tee põhjaalt pilt sellest taldriku tagaosast ,siis oskab ehk edasi suunata.

Autor:  MarkoC [ 06.07.2009 00:27 ]
Teema pealkiri:  Re: Piduriklotside norm paksus ?

teamforce kirjutas:
Pole küll nüüd 100% kindel,et pandal nii on aga selle taldriku taga peaks olema 2 polti.Üks ühe klotsi taga ja teine teise klotsi taga.Poldi osa ,mis nüüd trumlisüsteemi sisse läheb peaks olema ebasümeetriline.Ühesõnaga keerad polti ühtepidi,liigub klots vastu trumlit rohkem,keerad teisipidi,liigub klots trumli tööpinnast eemale.Keeruline seletus...ehk keegi oskab paremini seletada.Tee põhjaalt pilt sellest taldriku tagaosast ,siis oskab ehk edasi suunata.


Ainsad mutika moodi asjad "taldriku" taga mis klotsidega seotud, on need suurte seibidega avad, ehk siis klotsid istuvad nende diftide peale, need diftid ongi tagant, aga tundub et needitud, alumised splindid hoiavad klotse taldriku lähedal ...

Pilt

Autor:  teamforce [ 06.07.2009 01:25 ]
Teema pealkiri:  Re: Piduriklotside norm paksus ?

Vaata igaksjuhuks üle,et ega neid kuidagi keerata ei anna ja selle tulemusel klots ei liigu.?!Üldiselt kompenseeritakse selliste ebasümeetriliste poltidega klotsi kulumist.klots kulub,keerad veidi peale,siis ei jää pidurduslõtk nii suureks klotsi ja tööpinna suhtes kulumisprotsessi ajal.

1. leht 2-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/