charly kirjutas:
Filter annab efekti (lisajõu) siis, kui mootor on ehitatud sellisesse staadiumisse, kus originaalfilter lämmatab mootorit kõrgetel pööretel. Reeglina tähendab see ülelaadimist, või suure mootori pöördemaiamaks muutmist.
Kuna sul suurt mootorit pole, sammuti pole ka ülelaadimist, siis koonusfilter õhu voolavust ei paranda.
PS! tegelikult on õhukulu lugeja vajalik vidin. Selle eemaldamine kindlasti mootori tööd positiivselt ei mõjuta.
PPS! kui siiski ehitamise tahe väga kindel on, siis mõningad näpunäited:
- Plokikaas. Klapisääre tihendid vahetada, vajadusel ka klapid. Need solvendada. Vajadusel ka vedrud vahetada. Nuka saaled vahtada.
- Ploki sisu. Uued kolvirõngad, vajadusel ka kolvid. Kõik saled vahetada. Kõik simmerid ja muud O-tihendid vahetada.
- Mootor kokku, kõik uued tihendid (k.a. karteri). Uued plokikaane poldid.
- Kobedam väljalaskekollektor (ei tea, kas 2.0 mootorile pakuakse). Kõik uued lamdad, metall sisuga sport katalüsaator.
- KN paneelfilter originaali asemele, vajadusel lisaõhutus õhufiltri kopsikule.
- Programeeritav aju, netiavarustest leiab vajalikud MAPid, seega hoiad seadistuse pealt kokku.
- Uued vidinad: Küünlad, küünlajuhtmed, jagaja+rootor, süütepool, õli, filtrid(ka bensiini) jne.
Peaks saama päris kobeda mootori, mis pakub 100 kw võimsust kindlasti.
Eelarve ilmselt 20+ tuhat, kui ise suudad töid teha.
edu
Arve oli teada niivõinaa ja sellega olen ka arvestanud, samuti tööd teostan ise. nimekiri oligi taoline nagu ette kujutasin ja ootasin.
mootorile ühesõnaga kap. remont. sumpaga hetkel asi nii kaugel et honda sport katt, erdasi pikk tphjus ja lõppu siis remuse pütt, mis päris mingit subarult kui ma ei eksi. ülevaatuse jaoks on muidugi uus ja 100% originaal sumps ka olemas

vaja oleks veel ainult väljalaske kollektorit
