Streetrace.Org http://www.streetrace.org/foorum/ |
|
Nitro (nos) teema http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=11&t=19237 |
1. leht 1-st |
Autor: | Andrus [ 04.08.2009 19:45 ] |
Teema pealkiri: | Nitro (nos) teema |
Tere. Räägiks siis lähemalt sellest vanast asjast. Nimelt jäänud õhku rippuma rida küsimusi ja ehk saavad need ka vastuse. Kannatab seda kasutada stock autol? (orig sidur, väljalase jms) Mõju mootorile? Pudelisisu maksumus? Vajalikud seadistused? Tundub et nitro on lihtsaim ja odavaim viis +50 heppa hetkeliselt juurde saada. Idee järgi läheb see bmw r6 mootorile (e30 325i) või kui kannatab siis ka e39 520 ![]() |
Autor: | eclipse [ 05.08.2009 13:26 ] |
Teema pealkiri: | Re: Nitro (nos) teema |
Kannatab, kuid kõik mis kulub, kulub veel rõhkem. Jõuülekandes siis. Üldiselt on nii, et kui üle poole mootori võimsusest ei lisa, siis drastilisi tagajärgi ei ole. Pudeli esimene täitmine kuskil 1000.-, järgmised 700-800.- Vajalik seadistus kindlasti wb segukelleaga ja küünlad üks aste külmemad. Paigalduse ja konsultatsiooniga saan aidata. |
Autor: | gets [ 05.08.2009 16:56 ] |
Teema pealkiri: | Re: Nitro (nos) teema |
Oleneb muidugi autost ja mootorist aga usun, et +50hp shot on nii väike, et miskit segukellavärgendust ja kraami ei pea märja süsteemi puhul leiutama hakkama. Küünlad võib panna külmemad aga alles siis, kui orikad otsa saavad. Kuiva süsteemi värki ei oska öelda, kuid tõenäoliselt tahab natuke paremat sättimist, sest omal 50'ne kuiv shot keeras segukella kibekähku punasesse ja rohkem ei julgenud kuivalt lasta. Muu jutt loe ülalt. |
Autor: | eclipse [ 05.08.2009 16:59 ] |
Teema pealkiri: | Re: Nitro (nos) teema |
Isegi 40hp shot sulatab originaal küünla ära. Kui sa tahad, et asi kestaks, siis tuleb igal juhul korralikult seadistada. Originaal ajuga pole sul kuiva shoti puhul midagi teha. Ja seadistust ei tehta originaal lambdaga! |
Autor: | gets [ 05.08.2009 18:03 ] |
Teema pealkiri: | Re: Nitro (nos) teema |
Noh, 50hp märg shot ei sulatanud väga midagi ära. Hiljem 75hp shoti jaoks vahetasin küünlad igaks juhuks kraad külmemate vastu. Iseasi, kui palju jõudu sealt tegelikult tuli, sest hp'd numbrid võtsin düüside järgi ja pudeli soendajat kah polnud. Aga persega oli nupuvajutus väga edevalt tunda. Umbes aasta jagu sai asja kasutatud ja midagi see ära ei lõhkunud mul. See seadistamise asi on pigem maksimumi tagaajajatele, tavakasutajale pole suurt vahet, kas seat tuleb 40 või 60hp, persega on mõlemad ühtviisi hästi tunda. Kuivaga süsteemiga ise samas ei julgeks ilma kelladeta jändama hakata ![]() Edit: Autoks oli Honda 1.6 92kw. |
Autor: | refused [ 05.08.2009 18:32 ] |
Teema pealkiri: | Re: Nitro (nos) teema |
gets kirjutas: Edit: Autoks oli Honda 1.6 92kw. OT. kuid kas tegemist oli rohelise civic coupega? edit: Selge, see auto on juba pikemat aega minu valdustes ![]() |
Autor: | gets [ 05.08.2009 20:45 ] |
Teema pealkiri: | Re: Nitro (nos) teema |
Mhmh, see ta oli jah. |
Autor: | Andrus [ 05.08.2009 23:36 ] |
Teema pealkiri: | Re: Nitro (nos) teema |
kui kaua ta seda siis pihustab (täisgaasil?)? Mismoodi see on lahendatud? |
Autor: | eclipse [ 06.08.2009 11:28 ] |
Teema pealkiri: | Re: Nitro (nos) teema |
Pihustus aja valid sina. Kindlasti paigaldatakse põhjagaasi lüliti ning soovil ka eraldi nupp rooli juurde. |
Autor: | gets [ 06.08.2009 14:44 ] |
Teema pealkiri: | Re: Nitro (nos) teema |
Kõige lihtsam ja odavam variant jah lüliti roolile või relee signaali/nosi vahetuseks ja pedaali või segusiibri juurde täisgaasil aktiveeruv lüliti ning ongi valmis. Alla paari tuhandet pööret (näiteks alla 2...3k) ei ole mõistlik nuppu näppida, koormab liigselt mootorit. Ja muidugi piirajasse pole mõtet samuti pidevalt paugutada. Võid muidugi osta igasuguseid window switche ja süütekontrollereid jms, mis vastavalt lubatud pööretevahemikule aktiveerivad nos'i ja keeravad ise süüdet ja teevad muud edevat, kuid maksavad ka mõttetu $$$ ja mõistliku kasutamise korral pole üldse vajalikud. |
Autor: | eclipse [ 06.08.2009 16:31 ] |
Teema pealkiri: | Re: Nitro (nos) teema |
Tegelt on nii, et madala pöörde korral on väga suur backfire oht. |
1. leht 1-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |