Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

Omega B temperatuuri anomaaliad
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=11&t=23635
1. leht 1-st

Autor:  r32 [ 03.10.2009 12:06 ]
Teema pealkiri:  Omega B temperatuuri anomaaliad

Autoks siis Omega (2.0 100kw 1995a)
Autol töötas jahutusventilaator kogu aeg - andur oli tagant võetud ja klemmid otse ühendatud.. Panin pistiku tagasi, aga salongis olev temp näidik ei tõuse kuidagi üles (max mis tõuseb on sinna 70 juurde) - võimalik viga on temp. anduris? (asub see vist radika ülal paremal?) Või on midagi muud häda?
Pakuti ka termostaadi riket.. Ent samas salongi tuleb sooja õhku. Kuid vist on ka kerge surve veesärgis.

Autor:  infidel [ 03.10.2009 12:57 ]
Teema pealkiri:  Re: Omega B temperatuuri anomaaliad

Viga peaks ikka termostaadis olema. B-osana müüakse Opelitele siinmail ka Lõuna-Euroopa tarbeks mõeldud termostaate, mis avanevad 80 kraadi (väsinuna ilmselt varemgi)juures. Enda ühel Calibral oli selline peal ja ka püsis temperatuur alumise kriipsu juures, kuid sooja õhku puhus.

Autor:  hal070 [ 03.10.2009 19:22 ]
Teema pealkiri:  Re: Omega B temperatuuri anomaaliad

Kui radika juures andur ära vahetada siis peaks asi lahentatud olema. Mul oli vana omeaga sama teema.

Autor:  r32 [ 03.10.2009 21:09 ]
Teema pealkiri:  Re: Omega B temperatuuri anomaaliad

Sai asja nüüd uuritud veidike.. Salongis tuli sooja korralikult, ja temp. näit isegi tõusis - kahtlen siiski temp. andurit.. Kuid kas sellest võib olla põhjustatud ka auto meeletu kütusekulu? Õlikorgi alla nuusutades on õli bensuhaisuga kergelt - annab liiga palju peale, sest mootori temp. on ajuarvates külm?
Samas huvitav oli veel selline asi, et küünalde katte maha kruvides, avastasin et küünlad ujuvad vees??? Kas on eelmine omanik teind survepesu või on võimalus jahutusvedelikul sinna sattuda?
Omanik väitis, et alles sai tehtud kap. remont autole :D

Autor:  r32 [ 04.10.2009 21:21 ]
Teema pealkiri:  Re: Omega B temperatuuri anomaaliad

Küünalde juures oli hoopis õli - kambrikaane tihend siis? Aga mujalt ei lekkinud kuskilt, ju siis oli sinna jäänud (loodan vähemalt)
Ja veel, sirvides Omega foorumit, leidsin, et keegi seostas termostaadi rikke ja tõukurite klõbina. On sel tõepõhi all?
Ning veel üks probla- salongipuhuri nn. asukoha regull on sellel vaakumiga - 4 voolikut sisse ja üks ots jääb lahti? Igastahes see lahtine ots jääb susisema kahes puhuri asendis? Peab ta kuskile ühendatud olema?
Krt.. niipalju häda, aga äkki oskab keegi abistada :)

1. leht 1-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/