Streetrace.Org http://www.streetrace.org/foorum/ |
|
K: universaalse lambda anduri ühendamine http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=11&t=32540 |
1. leht 2-st |
Autor: | bling [ 16.01.2010 14:50 ] |
Teema pealkiri: | K: universaalse lambda anduri ühendamine |
Honda Accord cc7 2.0 96kw '93 Sain uue Roveri 4 juhtmega lambda. Asi aga selles, et ei tea mis värvi juhe tuleks ära ühendada nüüd Accordi originaal pistikuga kui seal on: must, must, valge, roheline ning lambda küljes on: must, hall, valge, valge Eks see mingi odav käkk on, universaalne arvatavasti, sest sellel on universaalsega sama värvi juhtmed. Oskab keegi aidata või soovitada mõnda inimest Tallinnas kes selle probleemi lahendaks? |
Autor: | mario159 [ 16.01.2010 16:50 ] |
Teema pealkiri: | Re: K: universaalse lambda anduri ühendamine |
bling kirjutas: Honda Accord cc7 2.0 96kw '93 Sain uue Roveri 4 juhtmega lambda. Asi aga selles, et ei tea mis värvi juhe tuleks ära ühendada nüüd Accordi originaal pistikuga kui seal on: must, must, valge, roheline ning lambda küljes on: must, hall, valge, valge Eks see mingi odav käkk on, universaalne arvatavasti, sest sellel on universaalsega sama värvi juhtmed. Oskab keegi aidata või soovitada mõnda inimest Tallinnas kes selle probleemi lahendaks? mis sobib kõigeks ei sobi mitte millekski. mul läks väikse laksu pärast lambda ja ostsin uue Forsist. Autoks oli Opel Astra G 2002.a Poest öeldi, et sobib 100% aga lõpuks tuli välja et universaalne ei sobi ikka. auto ei võta omaks. sain sõita vast 50km ja uuesti mootori tuli põles. probleemist enne jagu ei saanud kui ostsin uue. esindusest uus maksis 3200.- ja ostetud sai lõpuks Bosch'i lambda. hind 1800.- sõitnud olen sellega umbes 1000km ja siiani probleemi pole olnud. kütuse kulu paigas, universaalsega oli kütusekulu 14,5l/100km. auto mootor 1.6l 74kw. soovitan kulutada lambda ostuks natukene rohkem raha ja osta see mis ei ole universaalne. |
Autor: | freelander [ 16.01.2010 17:06 ] |
Teema pealkiri: | Re: K: universaalse lambda anduri ühendamine |
universaalne lamba käib kl ja seal kaasas oleval paberil on kirjas erinevad värvide kombinatsioonid, mida omavahel ühendada. |
Autor: | bling [ 16.01.2010 18:17 ] |
Teema pealkiri: | Re: K: universaalse lambda anduri ühendamine |
Loomulikult on NTK või Boschi jupid paremad. Kuid kuna tellisin selle eBayst vaid 400.- eest siis mõtlesin, et tasub ju proovida. Aga jura on selles, et mingit paberit ma kaasa ei saanud lambdaga, oli ainult karp ja kile sees lambda Edit: Sain juba ise vastuse oma küsimusele. Panen siia ka selle tabeli Type A Type B Type C HONDA GM TITANIA OE Heater White = Black = Purple = Black = Brown = White OE Heater White = Black = White = Black = Brown = Red OE Signal Black = Blue = Black = White = Purple = Black OE Ground Gray = White = Gray = Green = Tan |
Autor: | ahto [ 20.01.2010 14:04 ] |
Teema pealkiri: | Re: K: universaalse lambda anduri ühendamine |
Tegelikult on nende lambdadega asi selline, et praktiliselt kõik autode "originaal" lambdad on ikkagi NTK või BOSCH'i omad. Lihtsalt autofirma logo peal (kui sedagi) ja hind kaupluses 2...5 korda kallim. Ettevaatlikult tasuks suhtuda Hiinas valmistatud lambdadesse, nende praagiprotsent on väga kõrge, kuid isegi NTK või BOSCH'i omadestnii umbes 10% on defektsed. Reeglina ütleb lambda üles kas kohe peale paigaldamist (nii esimese 200 km jooksul) või kestab oma tööea ilusti lõpuni. See jutt, et universaalne lambda ei sobi, kui tegemist näiteks narrow bandiga, on jama. Nelja juhtmega lambdal on kaks ühevärvilist soojendus. Kaks ülejäänut erivärvilist vastavalt maandus ja signaal. Kaks valget soojenduse juhet tuleks ühendada kahe mustaga, hall rohelisega ja valge mustaga. |
Autor: | mario159 [ 20.01.2010 14:12 ] |
Teema pealkiri: | Re: K: universaalse lambda anduri ühendamine |
ahto kirjutas: Tegelikult on nende lambdadega asi selline, et praktiliselt kõik autode "originaal" lambdad on ikkagi NTK või BOSCH'i omad. Lihtsalt autofirma logo peal (kui sedagi) ja hind kaupluses 2...5 korda kallim. Ettevaatlikult tasuks suhtuda Hiinas valmistatud lambdadesse, nende praagiprotsent on väga kõrge, kuid isegi NTK või BOSCH'i omadestnii umbes 10% on defektsed. Reeglina ütleb lambda üles kas kohe peale paigaldamist (nii esimese 200 km jooksul) või kestab oma tööea ilusti lõpuni. See jutt, et universaalne lambda ei sobi, kui tegemist näiteks narrow bandiga, on jama. Nelja juhtmega lambdal on kaks ühevärvilist soojendus. Kaks ülejäänut erivärvilist vastavalt maandus ja signaal. Kaks valget soojenduse juhet tuleks ühendada kahe mustaga, hall rohelisega ja valge mustaga. mu opel astra g universaalset lambdat omaks ei võtnud. |
Autor: | madis23 [ 20.01.2010 15:03 ] |
Teema pealkiri: | Re: K: universaalse lambda anduri ühendamine |
Mina paigaldasin ka 2001 aasta astrale 1990 aasta sierra lambda, mõlemad olid 4 juhtmega ja sama sugused, opel võttis väga hästi lambda omax ja kytusekulu oli korras. Tuttava käest sain selle kasutatud lambda 200 eegu eest ![]() |
Autor: | mario159 [ 20.01.2010 16:50 ] |
Teema pealkiri: | Re: K: universaalse lambda anduri ühendamine |
madis23 kirjutas: Mina paigaldasin ka 2001 aasta astrale 1990 aasta sierra lambda, mõlemad olid 4 juhtmega ja sama sugused, opel võttis väga hästi lambda omax ja kytusekulu oli korras. Tuttava käest sain selle kasutatud lambda 200 eegu eest ![]() mis mootoriga tegu on? |
Autor: | madis23 [ 20.01.2010 17:03 ] |
Teema pealkiri: | Re: K: universaalse lambda anduri ühendamine |
Serra oli 2.0 täispritse ja opel oli 1.6 (kw ei mäleta) Mina võtsin selle lambda selle järgi ikka et tal olex samapalju juhtmeid küljes( 4tk) ja et värvid klapiksid (must must hall ja valge) vist ![]() |
Autor: | charly [ 21.01.2010 11:55 ] |
Teema pealkiri: | Re: K: universaalse lambda anduri ühendamine |
oluline on, et universaalse lamda juhtmeid tinutama ei hakka. |
Autor: | kj [ 21.01.2010 11:59 ] |
Teema pealkiri: | Re: K: universaalse lambda anduri ühendamine |
Miks ? |
Autor: | charly [ 21.01.2010 12:10 ] |
Teema pealkiri: | Re: K: universaalse lambda anduri ühendamine |
Kui juhtmeid tinutada, siis ei saagi lamda töötada. Lamda juhtmed peab crimpima, ma ei tea kahjuks eestikeelset vastet. Ühesõnaga näpitsatega kokkuvajutatav ühendus. Et lamda andur töötaks, peab andurini jõudma õhk juhtme seest, peenikeste traatide vahelt. Kui tinutad, õhk ei saa liikuda ja lamda ongi "vigane" või auto "ei tunnista" lamdat. |
Autor: | hobuj6ud [ 22.01.2010 12:32 ] |
Teema pealkiri: | Re: K: universaalse lambda anduri ühendamine |
Lambda juhtmeid EI TOHI TINUTADA!!! http://www.lambdasensor.com/ siit saate igasuguste lambda ühendamiseks vajalikud juhtmevärvid jne ![]() |
Autor: | raunolend [ 23.03.2011 16:33 ] |
Teema pealkiri: | Re: K: universaalse lambda anduri ühendamine |
Kas klemmliistudega tohib juhtmeid ühendada? Olen kuulnud et mõned on seda teinud,aga kas selline ühendus tagab selle et lambda hakkab korralikult tööle . |
Autor: | Tegelane5 [ 24.03.2011 20:53 ] |
Teema pealkiri: | Re: K: universaalse lambda anduri ühendamine |
http://www.lambdasensor.com/main/mfit.htm Samas, midagi siin ju joodetakse? Ning kokkutõmbuv rüüs pannakse ka peale, korralikumad need sisaldavad liimi ka, mina küll aru ei saa kuidas sealt õhk läbi käib. ![]() Vbolla mingi staatika teema, et jootmisel viletsa maandamata kolviga, läbi lamda saab massi ja too põleb läbi? |
1. leht 2-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |