Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

Diislimeestele
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=11&t=33597
3. leht 27-st

Autor:  madis23 [ 30.01.2010 18:37 ]
Teema pealkiri:  Re: Diislimeestele

Lõpuks ometi sain enda diisel bemmi ka käima, muidugi tõmmates kuna aku jumala kottis. Mul oli bemm seisnud viimased 3 nädalat hoovipeal ja ootas soojemaid ilmasid. Muideks veel on sees suveküte ilma lisantita.
Küttefilter on vahetatud enne suuri külmasid ja tasemeanduri küljes olema sõela puhastasin ka ära. Täna kui käima läks siis töötas naq poleks kunagi seisnudgi.

Autor:  audivana. [ 31.01.2010 00:04 ]
Teema pealkiri:  Re: Diislimeestele

Sain enda diislit ka, siis väikse pohmelliga tehtud. Mootor peale, kaas külge, kõrgsurvepump ja kõik muud asjandused mis võimalik külge keerata.
Oleks veel tunnikese ehitanud oleks saanud üle pika aja ka hääli kuulata.
Homme vaatab, mis uus mootor tegema hakkab, niikaua pean vana diisliga ringi liikuma.

Autor:  reims86 [ 03.02.2010 07:31 ]
Teema pealkiri:  Re: Diislimeestele

Ei pole olnud suuremaid jamasid oma diisel Nissaniga:D Rohkem ikka ise annan bensakatele täkku sellel talvel.
Algul kasutasin kütuselisandit kuid sellest loobusin kuna see hoopis suurendas kütusekulu kuigi pakendil kirjas, et vähendab:S
Käivitamine toimum minul nii, et kui väljas ikka väga külm siis kõigepealt annan ca 3* eelsüüdet ning proovin ja kui ei taha minna siis lasen seista ca 5 minutit ja siis küünlaid korra ja käima ta on siis ka läinud kõigekülmematega:D
NB! Üks pihusti külmalt ei tööta nii kuis peab ( puterdab julmalt külmalt) ja 2 eelsüüte küünalt kah tõrguvad juba kaua - kaua aega:D

Autor:  audivana. [ 03.02.2010 10:08 ]
Teema pealkiri:  Re: Diislimeestele

Sain oma valge laeva käima peale mootori/te vahetust, nurrub nagu ema süda.
Täna hopmmikul käivitus poolest pöördest.
Mootori seisu arvestades arvasin, et suht hõre asi ja külmadega ei käivitu, aga võta näpust.

Autor:  marko1986 [ 05.02.2010 19:07 ]
Teema pealkiri:  Re: Diislimeestele

Euroopa liidus paljudes maades on kohustuslik tavadiislile lisada mingi kogus biodiislit. Üldiselt jääb see protsent kuskile 5-15 kanti. Eestis pidavat varsti selline seadus vastu võetama. Biodiisliga töötab mootor üldiselt paremini, aga mõnedes autodes seda puhtalt kasutada ei saa.
Nt mul on autol peenosakestega filter ja ta ummistab selle enne 60000 ära ja filtrit tuleb tihedamine vahetada.
Küsimus mul siis selline: Kuna mul on tanklate kütusega sitad kogemused siis tahan teada, kas keegi on diislile lisand nt 2taktilise õli, et paremini määriks ja mis koguses? Kus oleks võimalik biodiislit osta väiksemas koguses. Pole leidnud kohti mis müüks alla 200l korraga. Tahaks huvipärast panna 10l paagi kohta ja vaadata, kas töötab auto paremini.

Siin juttu
http://www.biooil.ee/
http://www.epl.ee/artikkel/470871

Autor:  Nokian [ 05.02.2010 19:41 ]
Teema pealkiri:  Re: Diislimeestele

10l paagi kohta on ilmselgelt palju!kui sul just paak 100l pole.
Tean tuttavat kes paneb 2-3l paagi kohta 525tds,paak peaks sellel 80l olema.

Autor:  reims86 [ 06.02.2010 18:29 ]
Teema pealkiri:  Re: Diislimeestele

Nüüd kui enam diislile mõeldud lisandit ei kasuta kuid auto on vana ja niisama kuiva diislit ei taha tankida siis uurisin natukene seda 2t õli värki ja tulemuseks sain selle, et 50L peale läheb umbes 150 - 200g õli

Autor:  h20m [ 11.02.2010 12:23 ]
Teema pealkiri:  Re: Diislimeestele

92 aasta lancer, käivitades, ilma gaasita, hoiab hirmsat moodi tuure üleval mingi 2 minutit, täna hommikul hakkas hirmus kohe, kui kuulsin kuda ema auto karjub, külma mootriga :D

Autor:  stakeman [ 16.02.2010 10:30 ]
Teema pealkiri:  Re: Diislimeestele

Eheee. Sain oma opelile uue starteri soetatud. Olin starteri ja muud asjad ära ühendanud, istusin autosse. Andsin 3x eelsüüdet, keerasin võtit ja stater hakkas vedama. Ehmatasin ja lasin võtme lahti. Mis pagana hääl see on? Uus starter teeb teist häält ja on tükimaad võimsam ning performancetit aitab tõsta novembris soetatud uu exide 77ah aku. Kuid, ega uus stater autot kohe tööle ei pannud. Eelmisest käimamisest oli liiga suur kogust kütet peale tulnud ja põlematta jäänud. Väheke käiamist ja mootor hakkas silindreid taha võtma kuni mootor korralikult tööle hakkas. Mootor töötas ja vajusin mugavalt autoistmesse. Jess, enam ei peagi bussiga sõitma. :)

Autor:  onusnooker [ 20.02.2010 21:24 ]
Teema pealkiri:  Re: Diislimeestele

PD diiselmootorile 1.9 96kw olen pannud paagile ca60L 2T õli ca 300ml. kuid see käivitumisele kindlasti kaasa ei aita. -20 ei käivitu, kuid viimati kütuselisandiga käivitus ilmselt see kütus on nagu on ja mootori süsteemis ka kuskil ilmselt kala sees.

Autor:  SOG [ 24.02.2010 18:49 ]
Teema pealkiri:  Re: Diislimeestele

Nokian kirjutas:
10l paagi kohta on ilmselgelt palju!kui sul just paak 100l pole.
Tean tuttavat kes paneb 2-3l paagi kohta 525tds,paak peaks sellel 80l olema.

heh panin suvel 524td puhast biodiislit paaki ja oh imet 20km hiljem jooksis pump nii kinni kui kinni:D:D:D

Autor:  alz [ 25.02.2010 13:39 ]
Teema pealkiri:  Re: Diislimeestele

diislitel kontrollida pealevoolu torustik üle. kuna paljudel vanematel masinatel on need asendatud mõne teise voolikuga. Kõige parem on must elastne kummivoolik. Miks Voolikud. Kuna külmaga voolik mläheb väga jäigaks ja tõmbab õhu süsteemi. Endal ka fordi 1,8 diisel. suurte külmadega plokisoe sisse, muidu küünlaid paar x ja käib ilusti.
Diislitel võiks surved ära mõõta, peaks olema 20-21+ surveastmeks. see oleks nagu viimane piir kus normaalselt käivitub. ja "Eeter" on PAHA! teeb diisli narkomaaniks. eriti loll tegu on eetrit ja käima tõmmata. Kui diisel käima ei lähe starterist siis tõmmata/lükata külma mootorit on lollus. Eriti vanemate masinate puhul, millel on hammasrihmaga mootor. Mondeol see käsipump on ka saatanast. enne pumpa ka peab kasutama filtrit. kuna nn pumba osa on originaalist enne filtrit siis käsipumba nn klappide vahele jääb sodi. ja käsipump ei pumpa. endal panin universaal filtri millel saab alt vett välja lasta ja pealt õhku. ja enne filtrit sai pandud 250eek maksev universaal käsipump. Küünlad tuleb ka ära kontrollida, et süttiks kõik ühe aegselt ja võimalikult kiiresti. Külmalt käiates kui õhku süsteemis pole, siis ainult loetud sekundid peale küünalde kustumist, ja siis uuesti küünlaid anda. pikalt käiamine koormab liigselt akut ja starterit. Kui tegu vanema masinaga siis oleks hea küünalde toide teha manuaalseks, et hoiad niipalju küünlaid peal kui ise heaks arvad.
...

Autor:  tarmok [ 28.02.2010 01:20 ]
Teema pealkiri:  Re: Diislimeestele

surveaste ja kompresioon on kaks eri asja

Autor:  eivoe [ 03.03.2010 10:50 ]
Teema pealkiri:  Re: Diislimeestele

Oli ka mul käivitamisega jama. Aku ka kehvake.
Probleemi lahendasin nii, et aku sai kaks öödpäeva nõrgavoolu all laetud. Vahetasin kõik eelsüüte küünlad ära. Vanadele tuli vool peale ja kõike aga küünlad ise olid katki. Vahetasin ka küttefiltri ja voolikud ära, mis tulevad ennem ja peale filtrit. Ning pumbal puhastasin sõela ära ja vahetasin pumbaküljes olevatel voolikutel kinnitus klambrid ära.
Auto oli ka ca 2-3 nädalat seisnud ja käima läks ca 2sest pöördest. Siiamaani töötab. Nädal enne vabariigi aastapäeva sai need asjad tehtud.

Kütuse lisandeid ma ei kasuta.

Autor:  orion [ 23.03.2010 22:43 ]
Teema pealkiri:  Re: Diislimeestele

Paneks siis oma probleemi ka siia kirja.

Peale mootori käivitamist on tühikäik 500 juures ja umbes minut pärast töötamist tõuseb 1000 juurde, nii külmalt kui ka soojalt.

ehk oskab keegi öelda mis tal viga on?


E: Probleemi tekitab eelsüüte küünalde relee.
Nimelt on kogu selle aja küünaldel vool peal, kuigi armatuuris lamp kustub ära.
Kust saaks regullida küünalde küpsetamisaega?

3. leht 27-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/