Streetrace.Org http://www.streetrace.org/foorum/ |
|
Diislimeestele http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=11&t=33597 |
25. leht 27-st |
Autor: | enzofry [ 20.01.2016 11:37 ] |
Teema pealkiri: | Re: Diislimeestele |
aimz24 kirjutas: enzofry kirjutas: aimz24 kirjutas: Miks pihustid number 3 ja viimane märg on.Eestpoolt lugedes. Ilmselt tagasivool umbne või midagi. Võid alustada ka vooliku vahetamisega aga endal oli sama asi just ja vahetati kõigil pihustitel sisud ära. Enam pole probleemi olnud märgumisega. Vooliku vahetus enne seda mulle loodetud tulemust ei toonud. Samamoodi pihustite tõttu võib auto mitte käivituda, kuna kui pihusti umbes, siis ta ei suuda korralikult diislit pihustada ja tilgutab seda küünaldele. Tilga kujul diisel ei sütti nii hästi, kui pihustatav. https://www.youtube.com/watch?v=_phkInmUa6M - see on minu auto peale pihustite remonti. Eile avastasime, et küünaldele vool peale ei jookse. Küünalde 60A kaitse oli läbi. Sai välja vahetatud kaitse. Laseme autol külmas seista nüüd ja proovime siis uuesti käivitada. Üpris võimas mootor, et suutis ikkagi ka -10 käima vedada. Voolikud ära vahetatud,sai ostetud see kallim varjant.Pihusteid pole ma selle 3 aasta juures kordagi remontind.Nii kaua olen autot enda käes omand. Lase näiteks diislimeistrites või karla autos või mõnes kohalikus diislitöökojas üle kontrollida. Muidugi on see remont kallis lõbu. 4 pihusti sisude vahetus läks nõks alla 800 euro maksma. |
Autor: | enzofry [ 22.01.2016 21:35 ] |
Teema pealkiri: | Re: Diislimeestele |
enzofry kirjutas: Karla auto lisandit kasutada. see on üks paremaid hetkel eestis. Muidu endal ka probleem diisliga. Autoks Ford Focus 2004 1,8tdi 74kw. Samuti külmaga käima ei lähe see aasta korralikult. vahetasin kõik tagasivoolu voolikud ära kuna olid märjad (tellisime originaal süsteemi tervikuna). Vahetasime kõik eelsüüteküünlad ära. Üks pesa oli mingit plöga täis nagu poleks töötanud ja üks oli pooleks läinud. Pihustid tegime diislimeistris korda, kõigi sisud vahetati ära. Õpetasime ära ka uuesti ja arvutijärgi kõik toimis. Pumba kontrollisime ka ära oli normaalsuse piires. Soojas garaažis läks laksust käima. Nüüd külmaga käiab ja käiab kuni lõpuks hakkab käima vaevaliselt. Peale seda läheb päev otsa ilusti käima esimese pöördega. Kust võiks veel probleemi otsida? Väike video ka käivitusest -5.1 kraadi ilmaga: https://www.youtube.com/watch?v=_phkInm ... e=youtu.be Korras. Ilmselt küünla murdumisega tekkis lühis ja lõi kaitse läbi ja voolu küünaldesse ei tulnud. Lisaks oli ka temp. andur lõpetanud töötamise. Nüüd läks jälle poole pöördega käima -18 kraadi juures. |
Autor: | McRicco [ 27.01.2016 09:17 ] |
Teema pealkiri: | Re: Diislimeestele |
enzofry kirjutas: aimz24 kirjutas: enzofry kirjutas: aimz24 kirjutas: Miks pihustid number 3 ja viimane märg on.Eestpoolt lugedes. Ilmselt tagasivool umbne või midagi. Võid alustada ka vooliku vahetamisega aga endal oli sama asi just ja vahetati kõigil pihustitel sisud ära. Enam pole probleemi olnud märgumisega. Vooliku vahetus enne seda mulle loodetud tulemust ei toonud. Samamoodi pihustite tõttu võib auto mitte käivituda, kuna kui pihusti umbes, siis ta ei suuda korralikult diislit pihustada ja tilgutab seda küünaldele. Tilga kujul diisel ei sütti nii hästi, kui pihustatav. https://www.youtube.com/watch?v=_phkInmUa6M - see on minu auto peale pihustite remonti. Eile avastasime, et küünaldele vool peale ei jookse. Küünalde 60A kaitse oli läbi. Sai välja vahetatud kaitse. Laseme autol külmas seista nüüd ja proovime siis uuesti käivitada. Üpris võimas mootor, et suutis ikkagi ka -10 käima vedada. Voolikud ära vahetatud,sai ostetud see kallim varjant.Pihusteid pole ma selle 3 aasta juures kordagi remontind.Nii kaua olen autot enda käes omand. Lase näiteks diislimeistrites või karla autos või mõnes kohalikus diislitöökojas üle kontrollida. Muidugi on see remont kallis lõbu. 4 pihusti sisude vahetus läks nõks alla 800 euro maksma. |
Autor: | enzofry [ 28.01.2016 19:09 ] |
Teema pealkiri: | Re: Diislimeestele |
McRicco kirjutas: enzofry kirjutas: aimz24 kirjutas: enzofry kirjutas: aimz24 kirjutas: Miks pihustid number 3 ja viimane märg on.Eestpoolt lugedes. Ilmselt tagasivool umbne või midagi. Võid alustada ka vooliku vahetamisega aga endal oli sama asi just ja vahetati kõigil pihustitel sisud ära. Enam pole probleemi olnud märgumisega. Vooliku vahetus enne seda mulle loodetud tulemust ei toonud. Samamoodi pihustite tõttu võib auto mitte käivituda, kuna kui pihusti umbes, siis ta ei suuda korralikult diislit pihustada ja tilgutab seda küünaldele. Tilga kujul diisel ei sütti nii hästi, kui pihustatav. https://www.youtube.com/watch?v=_phkInmUa6M - see on minu auto peale pihustite remonti. Eile avastasime, et küünaldele vool peale ei jookse. Küünalde 60A kaitse oli läbi. Sai välja vahetatud kaitse. Laseme autol külmas seista nüüd ja proovime siis uuesti käivitada. Üpris võimas mootor, et suutis ikkagi ka -10 käima vedada. Voolikud ära vahetatud,sai ostetud see kallim varjant.Pihusteid pole ma selle 3 aasta juures kordagi remontind.Nii kaua olen autot enda käes omand. Lase näiteks diislimeistrites või karla autos või mõnes kohalikus diislitöökojas üle kontrollida. Muidugi on see remont kallis lõbu. 4 pihusti sisude vahetus läks nõks alla 800 euro maksma. Common Rail süsteemi pumppihusti sisud. 188 eurot oli 1 sisu vahetamine. Ja 4 neid oli. |
Autor: | Siim [ 29.01.2016 06:42 ] |
Teema pealkiri: | Re: Diislimeestele |
Ford w prantslane siis jah mõtet,boschi uued pihustid uued keskeltläbi 190-260-. per tükk. |
Autor: | enzofry [ 29.01.2016 11:42 ] |
Teema pealkiri: | Re: Diislimeestele |
Uus oli 400 euri tükk. |
Autor: | Siim [ 29.01.2016 22:31 ] |
Teema pealkiri: | Re: Diislimeestele |
Mille oma??? |
Autor: | enzofry [ 30.01.2016 12:00 ] |
Teema pealkiri: | Re: Diislimeestele |
Siim kirjutas: Mille oma??? Forf Focus 2004 1.8TDCi 74kw. http://alvadi.ee/kataloog/varuosa/12987178/13590 |
Autor: | Siim [ 04.02.2016 15:41 ] |
Teema pealkiri: | Re: Diislimeestele |
Need kallid pihustid jah. |
Autor: | Tanel [ 04.02.2016 15:47 ] |
Teema pealkiri: | Re: Diislimeestele |
225€ TK kui vana tagasi tuleb |
Autor: | enzofry [ 07.02.2016 01:39 ] |
Teema pealkiri: | Re: Diislimeestele |
http://www.ebay.com/itm/Injektor-Einspr ... Li&vxp=mtr saab ka 109 euriga per pic. Aga need on taastatud. Ja seljuhul sain ju odavamalt taastatud, kui need 225. Kui sisu uus siis on nagu uus. See korpus seal ümber ei mängi mingit rolli ju. |
Autor: | Tanel [ 07.02.2016 13:13 ] |
Teema pealkiri: | Re: Diislimeestele |
Tehas ise taastabki neid. Täitsa tutikas tulek 300€ TK |
Autor: | siimP [ 11.02.2016 22:22 ] |
Teema pealkiri: | Re: Diislimeestele |
Tds 105kw puterdab korraks kui käima panna. Lisaks kui käib paar minti, siis vahepeal kaob tühikäigul 1 pütt tagant ära, mingiaeg töötab jälle, vahepeal kaob ära ja niikaua kuni mootor on täiesti töösoe, teeb nii. Käivitub muidu matsust koguaeg. Küünlad uued, juhtpihusti uus. Teised käisid 3 kuud tagasi karlas kontrollis, kõik ideaalsed. Pump hõre? |
Autor: | enzofry [ 12.02.2016 00:31 ] |
Teema pealkiri: | Re: Diislimeestele |
Arvuti taha panna ja vaadata mis viga on. Kui pihustid maha võtsid siis seadistasid ära ka? |
Autor: | Siim [ 21.02.2016 17:28 ] |
Teema pealkiri: | Re: Diislimeestele |
siimP kirjutas: Tds 105kw puterdab korraks kui käima panna. Lisaks kui käib paar minti, siis vahepeal kaob tühikäigul 1 pütt tagant ära, mingiaeg töötab jälle, vahepeal kaob ära ja niikaua kuni mootor on täiesti töösoe, teeb nii. Käivitub muidu matsust koguaeg. Küünlad uued, juhtpihusti uus. Teised käisid 3 kuud tagasi karlas kontrollis, kõik ideaalsed. Pump hõre? Kas hydrotõukur mingi hakkab otsa saama w pihustiots. |
25. leht 27-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |