Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

Küünlad
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=11&t=36259
1. leht 1-st

Autor:  kj [ 01.03.2010 15:34 ]
Teema pealkiri:  Küünlad

Mida arvata nt Beru Ultra-X nelja elektroodiga küünlast ? Netti sirvides leiab mõlemaid arvamusi, ühed väidavad, et jama, teised vastupidi ..... On keegi kasutanud taolisi ?
Osad väidavad, et peaksid teoreetiliselt kauem vastu pidama, ja kütusekulus ? kokku hoidma, mida arvata ?
Autoks 2.0 84 kw Megane, kahe süütepooliga.
Praegu peal tavalised odavad ühe elektroodiga Championid, mis ca 50 000 km juba murevabalt töödanud, aga kuna nagunii vaja vahetada, mõtlesin teistsugust kraami proovida huvi pärast.
Kataloog täitsa näitab sellele autole neid küünlaid.
Pilt

Niiet igasugune küünalde jutt siia :)

Autor:  antsa911 [ 01.03.2010 15:44 ]
Teema pealkiri:  Re: Küünlad

Vanematele masinatele ei soovita toppida neid ultramoodsaid küünlaid. Proovsin 412 mosse, e21 bemm, Toyota Starlet 1,3. Ühegi peal ei saanud autot tööle 4 elektroodiga variandiga. Isegi ei tea miks.

Autor:  kj [ 01.03.2010 15:46 ]
Teema pealkiri:  Re: Küünlad

Tavalise jagajaga süsteemiga nad ei pidavatki sobima, nii räägitakse jah.

Autor:  antsa911 [ 01.03.2010 15:52 ]
Teema pealkiri:  Re: Küünlad

Ma julgen väita, et need mitte kui midagi juurde ei anna. Jõudlus suuresti sõltub elektrivoolu tugevusest küünla elektroodi vahel, seega mida peenem on elektrood (iriidium) ja sädelahendsuse vahe (vanal autol võimatu mustamata alla 0,4), seda parem peaks teoorias jõudlus olema.

Turbokatele ei soovitata iriidiumküünlaid.

Autor:  kj [ 01.03.2010 16:15 ]
Teema pealkiri:  Re: Küünlad

Ma arvan, et ega kurvemaks ka ei tee.
Igaljuhul proovin, kuna saan nad odavamalt kui tavalised ühe elektroodiga.

Tegelikult peaks täitsa huvi pärast proovima, panema uued tavalised ühe elektroodiga küünlad, nendega sõitma natuke, ja vahetama nad uute nende hüperküünalde vastu.

Igasugune arutelu oodatud.

Autor:  buumer84 [ 01.03.2010 17:17 ]
Teema pealkiri:  Re: Küünlad

antsa911 kirjutas:
Ma julgen väita, et need mitte kui midagi juurde ei anna. Jõudlus suuresti sõltub elektrivoolu tugevusest küünla elektroodi vahel, seega mida peenem on elektrood (iriidium) ja sädelahendsuse vahe (vanal autol võimatu mustamata alla 0,4), seda parem peaks teoorias jõudlus olema.

Turbokatele ei soovitata iriidiumküünlaid.


See turbokate jutt nüüd küll tõele ei vasta.

Autor:  antsa911 [ 02.03.2010 12:17 ]
Teema pealkiri:  Re: Küünlad

Info põhineb turboclub.ee foorumist loetule ja härra M-Tech soovitustele (mille õiguses ma kummaski ei kahtleks). Kui Sul on vastupidiseid argumente selle kohta, et turbo ülerõhu tingimustes peenikesed iriiidiumelektroodid kuluvad kiiremini ja seejärel kukuvad mootorisse (silindritesse) ning mootori käimisel on algusest peale vahe sees negatiivse poole, siis anna teistelegi teada.

Autor:  buumer84 [ 02.03.2010 20:58 ]
Teema pealkiri:  Re: Küünlad

Siin sulle sinu turboclub ja Mihkli jutt:D
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.ph ... ht=iridium

Autor:  antsa911 [ 03.03.2010 11:48 ]
Teema pealkiri:  Re: Küünlad

buumer84 kirjutas:
Siin sulle sinu turboclub ja Mihkli jutt:D
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.ph ... ht=iridium


Ta on oma arvamust siis vahepeal muutnud oluliselt.

Autor:  No.1 [ 03.03.2010 12:49 ]
Teema pealkiri:  Re: Küünlad

:D tundub, et Mihkli jutt kui puhas kuld. Aga Mihkel ütles nii ja nii.

Autor:  buumer84 [ 03.03.2010 21:45 ]
Teema pealkiri:  Re: Küünlad

Kisub sinnapoole jah :D Mul on juba tehase poolt iridium küünlad, seega vaevalt ta midagi muutnud on.

1. leht 1-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/