toon ühe lihtsa näite juhtumi kohta mis toimus paar aastat tagasi minu vana Senatoriga ... veale jälile sain tänu sõbrale kes korra analoogset kogenud ...
hommikul tööle sõites olin läbinud umbes paarkümmend kilomeetrit kui lambist hakkas jõud kaduma ... õnnestus kuidagi nikerdada veel paar kilomeetrit kuid hullemaks läks ... mootor hakkas üle kuumenema , puterdama ja viskas summutist musta suitsu ... vahepeal läks paremaks ja hakkasin kodu poole tagasi liikuma ...
suurema osa teest läbisin siiski lõpuks paela otsas ... auto oli rivist väljas pea paar kuud kuna kuidagi ei suutnud viga tuvastada ... oma arust olin kontrollinud kõike ja mõnda asja juba mitu korda ... puhastanud igasuguseid klemme, kuivatanud "aju" ahju peal jne. ... vahepeal andis nagu lootust ja siis jälle ei midagi ...
ühel päeval juhtusin konsulteerima ühe sõbraga kes tuli kohale ja viskas pilgu peale ... kontrollis väntvõlli otsaratta kinnitust ... polt oli ennast ise lahti keeranud ja seega tekkis jagajas mööda rootori liikumistelge 4-5cm suurune lõtk ... otsaratta polt sai kinni keeratud , veidi reguleeritud jagajat ja asi toimis ... rohkem muresid polnud ...
