Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

Mure opel rekordiga
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=11&t=37206
1. leht 1-st

Autor:  axo [ 12.03.2010 17:02 ]
Teema pealkiri:  Mure opel rekordiga

Mure siis selline,et läheb käima,töötab mingi minut aega korralikult ja siis hakkab puterdama ja gaasi andes sureb välja,samas lööb ka musta suitsu välja veidi,kütet saab liiga palju?Et tahaks teada miks ei käi nagu vaja,vahetatud küünlad,juhtmed,jagajakaane.Mootoriks 2.2 85kw pritse.

Autor:  -berg- [ 12.03.2010 17:11 ]
Teema pealkiri:  Re: Mure oper rekordiga

Kütust saab palju jah, just kui toores jääks peale.Sest mootor käib soojaks ja külmalt annab rohkem kütet toores ja kui mootor soe siis tahab lahjemat segu.

Autor:  xander4 [ 12.03.2010 17:18 ]
Teema pealkiri:  Re: Mure oper rekordiga

lõhnab selle järele , et õhuklapiga probleem ... kas ei avane üldse või avaneb liiga vähe , mistõttu etteantav segu on liiga rikas ...

Autor:  axo [ 12.03.2010 17:21 ]
Teema pealkiri:  Re: Mure opel rekordiga

Ja kus see asub,kas seal kuskil kus on gaasiklapp?

Autor:  axo [ 12.03.2010 20:36 ]
Teema pealkiri:  Re: Mure opel rekordiga

Äkki keegi targem haapsalust vms. tuleks vaataks seda olukorda,ehk saaks kuidagi asja korda. :)

Autor:  xander4 [ 12.03.2010 20:56 ]
Teema pealkiri:  Re: Mure opel rekordiga

axo kirjutas:
Äkki keegi targem haapsalust vms. tuleks vaataks seda olukorda,ehk saaks kuidagi asja korda. :)



see on hea mõte ...

kontrolli paar asja üle: puhasta õhulugeja klemm ja pistik, ega õhulugejat pole varem avatud (sel juhul pääseb niiskus kergelt sisse), kas gaasiklapi anduri asendit saab sellel versioonil muuta ?

Autor:  axo [ 12.03.2010 21:04 ]
Teema pealkiri:  Re: Mure opel rekordiga

peaks saama muuta küll,õhulugeja võtan ette,mul üks varuks olemas.

Autor:  xander4 [ 12.03.2010 23:13 ]
Teema pealkiri:  Re: Mure opel rekordiga

axo kirjutas:
peaks saama muuta küll,õhulugeja võtan ette,mul üks varuks olemas.




vanematel sissepritsega autodel piisab vahel sellest kui auto jääb pikemaks ajaks niisketesse oludesse seisma ... endal sel aastal juba paar juhust olnud ... nüüd liigutan 2-3 korda nädalas ja probleeme pole rohkem esinenud ...
vaata üle ka jagaja lõtkud ... rootori pöörlemissuunas olev lõtk ei tohiks ületada paari millimeetrit (mõjutab päris edukalt mootori tööd) ... liiga suure telje pikilõtku puhul arvatavalt puksid kulunud ja võib hakata õli jagajasse lekkima (sel juhul ka jagaja alumine osa väljast poolt korralikult õline) ...

Autor:  axo [ 12.03.2010 23:18 ]
Teema pealkiri:  Re: Mure opel rekordiga

Jagaja on seespoolt väga korralik,aga just see on imelik,et mingi aja töötab laitmatult ja järsku hakkab jukerdama :think

Autor:  xander4 [ 12.03.2010 23:33 ]
Teema pealkiri:  Re: Mure opel rekordiga

toon ühe lihtsa näite juhtumi kohta mis toimus paar aastat tagasi minu vana Senatoriga ... veale jälile sain tänu sõbrale kes korra analoogset kogenud ...
hommikul tööle sõites olin läbinud umbes paarkümmend kilomeetrit kui lambist hakkas jõud kaduma ... õnnestus kuidagi nikerdada veel paar kilomeetrit kuid hullemaks läks ... mootor hakkas üle kuumenema , puterdama ja viskas summutist musta suitsu ... vahepeal läks paremaks ja hakkasin kodu poole tagasi liikuma ...
suurema osa teest läbisin siiski lõpuks paela otsas ... auto oli rivist väljas pea paar kuud kuna kuidagi ei suutnud viga tuvastada ... oma arust olin kontrollinud kõike ja mõnda asja juba mitu korda ... puhastanud igasuguseid klemme, kuivatanud "aju" ahju peal jne. ... vahepeal andis nagu lootust ja siis jälle ei midagi ...
ühel päeval juhtusin konsulteerima ühe sõbraga kes tuli kohale ja viskas pilgu peale ... kontrollis väntvõlli otsaratta kinnitust ... polt oli ennast ise lahti keeranud ja seega tekkis jagajas mööda rootori liikumistelge 4-5cm suurune lõtk ... otsaratta polt sai kinni keeratud , veidi reguleeritud jagajat ja asi toimis ... rohkem muresid polnud ... :evil:

Autor:  xander4 [ 12.03.2010 23:34 ]
Teema pealkiri:  Re: Mure opel rekordiga

axo kirjutas:
Jagaja on seespoolt väga korralik,aga just see on imelik,et mingi aja töötab laitmatult ja järsku hakkab jukerdama :think



mootori soojenedes hakkab mingi andur valet infot jagama ... :?

vaata üle ka kõikvõimalikud pistikud ... need mis mingitesse anduritesse lähevad istuvad tavaliselt ilusti tihkelt küll paigas aga kipuvad oksüdeeruma ... need pistikud mis koosnevad kahest poolest , hakkavad lisaks oksüdeerumisele ka loksuma ... need tasuks üldse välja vahetada (üks sellistest on süütepooli juures)... kui see korralikult ühendust ei anna siis tavalised nähud : kaob jõud, katkumine sõidul, mootori välja suremine, mitte käivitumine ...

1. leht 1-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/