Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 05.05.2025 02:41

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 9 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: E34 535i puterdab!
PostitusPostitatud: 10.07.2010 14:04 

Liitunud: 31.10.2005 14:51
Postitusi: 61
Asukoht: Tallinn
Mootor on 3.5i ja E30 peal ,aga vaevalt see mudel määrab 8)
Nimelt mure tekkis nädal tagasi ,enne töötas nii nagu peab.
Pärast kiirendamist (1 ja teine käik lõpuni) kadus järsku jõud. Mootor töötab nagu 4 ,5 silindri peal.
Jäin seisma uurisin ja puurisin ,aga midagi ei avastanud.
Kolinaid mootoris ei ole :D Sai sõitu jätkatud ,et kiirelt koju jõuda ja auto hakkas vahepeal normaaselt tööle ja siis jälle puterdas. Sai kohe jagajakaas maha võetud ja ära puhastatud, midagi hullu ei tundunud olevat, õrn metalli puru ainult. Järgmine hommik proovisin niisama tööle panna ja VOILA , töötab. Andsin kohapeal gaasi ,et veenduda korrasolekus , oli korras. Läksin prooviringile ja samamoodi teise käigu lõpus sama jama , nagu oleks pütid tagant ära :kill Mis anomaalia on, et hommikul töötas ja nüüd enam ei tööta pärast peeneks ajamist?

Sai proovitud teist jagajakaant, juhtmeid, uued küünlad. Vanad küünlad olid õrnalt nõgised kuid ei tundunud midagi hullu olevat. Küünlaid märjaks ei löö ja säde tundub ka Ok olevat.
Ei viitsi hakata lihtsalt ükshaaval asju välja vahetama, kas keegi oskab mind aidata ?

Mille järgi aru saada ,et rootor on kulunud ? ehk selle viga ?


Viimati muutis Charger, 11.07.2010 12:48, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: m30b34 puterdab
PostitusPostitatud: 10.07.2010 14:06 

Liitunud: 10.07.2010 12:52
Postitusi: 15
Teist aju ei saa proovida?
Nagu aru saan siis autoks mingi e28,e23,e24?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: m30b34 puterdab
PostitusPostitatud: 10.07.2010 15:07 

Liitunud: 31.10.2005 14:51
Postitusi: 61
Asukoht: Tallinn
Mootor 635i pealt, sama mis E34,E32 ilma EML-ita. Mootor E30 peal.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: m30b34 puterdab
PostitusPostitatud: 10.07.2010 16:02 

Liitunud: 27.09.2003 17:48
Postitusi: 452
Asukoht: West-Tallinn
Võiksid mainida ka seda, et sellisel kujul see jama ilmnes esimest korda vahetult peale Nitro 3000 tankimist...

_________________
"Heleroheline Hunday kasaiai 002 SEB nähtud Vabakal."


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: m30b34 puterdab
PostitusPostitatud: 11.07.2010 12:45 

Liitunud: 31.10.2005 14:51
Postitusi: 61
Asukoht: Tallinn
Nii ta oli, aga vaevalt selle viga.

Mainin veel ära ,et silindrites surved korras. Kas tõesti aju võib nii lampi lolliks minna ? :?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: E34 535i puterdab!
PostitusPostitatud: 11.07.2010 12:59 

Liitunud: 12.05.2006 17:21
Postitusi: 5
Asukoht: Tallinn
Kütuse pump ja(või) filter on oma elu viimases otsas ilmselt. Kontrolli küttesurve sõiduajal (koormuseall) ära ja soovitavalt pane ka uus rootor külge.

_________________
Audi S6 2000a 4.2TT manuaal ja A8 3.3 v8TTdi 2001a


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: E34 535i puterdab!
PostitusPostitatud: 11.07.2010 19:44 

Liitunud: 31.10.2005 14:51
Postitusi: 61
Asukoht: Tallinn
altz1 kirjutas:
Kütuse pump ja(või) filter on oma elu viimases otsas ilmselt. Kontrolli küttesurve sõiduajal (koormuseall) ära ja soovitavalt pane ka uus rootor külge.



Kuidas seda sõidu ajal teha ?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: E34 535i puterdab!
PostitusPostitatud: 11.07.2010 20:39 

Liitunud: 12.05.2006 17:21
Postitusi: 5
Asukoht: Tallinn
Küttelatti pealetulevale voolikule kolmik vahele ja manomeeter klaasitaha/salongi. Muidugi võid seda kohapeal ka mõõta, juhul kui auto juba puterdab tühikäigul aga üldiselt kõik pumbavead tulevad kõigeparemini esile koormuse all.

EDIT: Kindlasti oli paak täiesti tühjaks sõidetud enne nitro 3000 tankimist eks?

_________________
Audi S6 2000a 4.2TT manuaal ja A8 3.3 v8TTdi 2001a


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: E34 535i puterdab!
PostitusPostitatud: 12.07.2010 11:48 

Liitunud: 31.10.2005 14:51
Postitusi: 61
Asukoht: Tallinn
altz1 kirjutas:
Küttelatti pealetulevale voolikule kolmik vahele ja manomeeter klaasitaha/salongi. Muidugi võid seda kohapeal ka mõõta, juhul kui auto juba puterdab tühikäigul aga üldiselt kõik pumbavead tulevad kõigeparemini esile koormuse all.

EDIT: Kindlasti oli paak täiesti tühjaks sõidetud enne nitro 3000 tankimist eks?


Täiesti tühi ei olnud ,aga tuli põles küll jah.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 9 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7