Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 04.05.2025 02:10

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 12 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Bagid ja nendega seonduv.
PostitusPostitatud: 20.05.2010 11:11 
Kasutaja avatar

Liitunud: 31.12.2008 23:19
Postitusi: 242
Asukoht: Helsinki
Olen otsinud ja selle teema kohta kuskilt suurt midagi ei leia .
Siia saaks siis teha postitusi bagidega tegelevad inimesed .
Eputame oma oma sõiduriistadega ja räägime mis teinud ja mis plaanis teha .


Alustan siis ise .

Ostedud sai raam aasta tagasi millele oli peale istutatud Datsuni 1,0 mootor .
Paraku jooksis see kohe kokku ja peale sai tõstetud Datsuni 1,3 mootor.
Sellega sai siis paar päeva paugutatud ja hing ihkas ikkagi midagi muud . Bagi jäi siis paariks kuuks seisma kuni toimusid toonori otsingud . Lõpuks jäi sõelale üks Opel vectra millel oli 2,0 süda . Auto sai siis ära toodud ja enne kui pulkadeks kiskusin , ka põllul paar kiiremat tehtud .
Paar nädalat lammutamist ja ehitamist , ning valmis ta saigi . Nüüd siis liigatavab seda looma 85kw ja ......
krt, ikkagi tundub, et võiks äkilisem olla .
Hetkeseis siis selline :

http://www.upload.ee/image/577877/18092009002.jpg

http://www.upload.ee/image/577873/18092009001.jpg

_________________
Mees, kuidas sa sõidad nii, et ainult üks ratas veab ?


Viimati muutis arsi, 20.05.2010 12:02, muudetud 4 korda kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bagid ja nendega seonduv.
PostitusPostitatud: 20.05.2010 11:14 
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.02.2008 15:24
Postitusi: 491
Kas auto mootori kasutamine bagi mõttetult raskeks ei tee?

600-900cc tsiklimootor peaks asja palju paremini tasakaalu viima ja pöördesse läheb ka korralikult.

Bombal on tulemas päris korralik kirsikivi: http://i117.photobucket.com/albums/o67/ ... pyshot.jpg
Tsiteeri:
Engine Rotax 4-TEC 1200 Engine details Liquid-cooled, four-stroke D.O.H.C., dry sump Cylinders 3 Displacement 71.4 in3 / 1170.7 cc Bore 3.6 in / 91 mm Stroke 2.4 in / 60 mm Maximum engine speed 7800 RPM Carburation EFI Recommended fuel type Regular unleaded

This 1170cc inline three cylinder motor produces around 130 horsepower at 7750RPM with gobs of low-end toque according to their spec charts.


Eilne TV3 pealt olnud TG näitas ka bagisid: http://myquadvideos.theatvchannel.com/v ... ds_Part_22

_________________
kiletatud aken ja subvuffer on põhiline asi!
Tõelised profid räägivad rallifoorumis!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bagid ja nendega seonduv.
PostitusPostitatud: 20.05.2010 21:40 
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.10.2009 21:34
Postitusi: 209
Asukoht: Lõuna regioon
arsi kirjutas:
Olen otsinud ja selle teema kohta kuskilt suurt midagi ei leia .
Siia saaks siis teha postitusi bagidega tegelevad inimesed .
Eputame oma oma sõiduriistadega ja räägime mis teinud ja mis plaanis teha .

Kuidas sa küll käiguvahetuse lahendasid? Vectral ju hoobadega?

_________________
Powered by 16V GTI


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bagid ja nendega seonduv.
PostitusPostitatud: 20.05.2010 21:55 
Kasutaja avatar

Liitunud: 31.12.2008 23:19
Postitusi: 242
Asukoht: Helsinki
Käiguvahetus kolis vasaku käe alla ja käima panin trossidega . Paras tripper oli aga nüüd toimivad ...kuigi võiks parem olla . Hetkel tuleb käiku "kobada" aga see rohkem harjumuse asi . Samas, peale teise käigu polegi suurt vaja . Kast on pikkade käikudega ja teise lõpus on kiirus juba sinna 100 tuuri . Hetkel oma rajal on kõige pikem sirge ca 100 meetrit ja kolmandat seal pole mõtet panna kuna maha pidurdamine tuleb kole kiiresti peale :)

_________________
Mees, kuidas sa sõidad nii, et ainult üks ratas veab ?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bagid ja nendega seonduv.
PostitusPostitatud: 20.05.2010 22:05 

Liitunud: 10.07.2008 12:09
Postitusi: 118
Mul siis selline loom valmis meisterdatud: viewtopic.php?f=47&t=31946

Siin detailsemalt: http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=24239

_________________
3D modeleerimine.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bagid ja nendega seonduv.
PostitusPostitatud: 20.05.2010 22:11 
Kasutaja avatar

Liitunud: 31.12.2008 23:19
Postitusi: 242
Asukoht: Helsinki
Selle teema olen ma läbi lugenud ja peab sulle au andma, oled teinud toreda asja valmis .
Ainus mis mulle sinu lelu juures ei meeldi on selle tegemisel kasutatud materjali kogust ja selle kaalu . Oskad sa öelda, palju su bagi kaalub ?

_________________
Mees, kuidas sa sõidad nii, et ainult üks ratas veab ?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bagid ja nendega seonduv.
PostitusPostitatud: 20.05.2010 22:39 

Liitunud: 10.07.2008 12:09
Postitusi: 118
arsi kirjutas:
Selle teema olen ma läbi lugenud ja peab sulle au andma, oled teinud toreda asja valmis .
Ainus mis mulle sinu lelu juures ei meeldi on selle tegemisel kasutatud materjali kogust ja selle kaalu . Oskad sa öelda, palju su bagi kaalub ?


Materjali kogus on eelkõige turvalisuse pärast. Tahaks peale kõvemat ülekaela käimist ikka veel edasi elada :) Esimene katusenurk kannatab kuni 6t löökkoormust. Kaalub 600 kg. 102 kW mootor jaksab päris käbedasti seda liigutada.

_________________
3D modeleerimine.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bagid ja nendega seonduv.
PostitusPostitatud: 22.05.2010 12:05 
Kasutaja avatar

Liitunud: 31.12.2008 23:19
Postitusi: 242
Asukoht: Helsinki
600 kilo on minuarust ikka liiga palju . Enda bagi orjenteeruvaks kaaluks pakun 400 kg, päris täpselt ei tea kuna pole kaaluda saanud .

_________________
Mees, kuidas sa sõidad nii, et ainult üks ratas veab ?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bagid ja nendega seonduv.
PostitusPostitatud: 24.05.2010 21:58 

Liitunud: 10.07.2008 12:09
Postitusi: 118
600kg on kahekohalise jaoks normaalne. Ühekohalised on jah sinna 400kg kanti tavaliselt.

_________________
3D modeleerimine.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bagid ja nendega seonduv.
PostitusPostitatud: 15.09.2011 21:27 
Kasutaja avatar

Liitunud: 31.12.2008 23:19
Postitusi: 242
Asukoht: Helsinki
Teeks siis varjusurmas olevale teemale ka vähe lisa . Aega on läinud ja juhtunud ka ühteist . Viimane suurem muutus on tagasillal olevad rehvid . Sai hangitud korralikud kruusarehvid ja alla kruvitud. Pidamine läks kõvasti paremaks , eriti külgsuunas . tulemuseks siis selline lugu ( on juba juhtunud korduvalt )
http://www.youtube.com/watch?v=u_P8B2XN6KE

_________________
Mees, kuidas sa sõidad nii, et ainult üks ratas veab ?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bagid ja nendega seonduv.
PostitusPostitatud: 15.09.2011 21:56 
Site Admin
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.12.2008 01:12
Postitusi: 2818
Asukoht: Tln
arsi kirjutas:
Pidamine läks kõvasti paremaks , eriti külgsuunas . tulemuseks siis selline lugu

:D
Eks velgedele flantsid vahele, või parema offsetiga veljed, et laiem oleks.

_________________
http://www.facebook.com/WaxGarage
http://www.whitewalls.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bagid ja nendega seonduv.
PostitusPostitatud: 15.09.2011 22:19 
Kasutaja avatar

Liitunud: 31.12.2008 23:19
Postitusi: 242
Asukoht: Helsinki
Pigem läheb esisild uuenduskuurile . Paari aastaga on see ikka väga ära vajunud ja remondi asemel lõikan selle täiesti maha ja teen uue, mis tuleb tunduvalt laiema rööpega .

_________________
Mees, kuidas sa sõidad nii, et ainult üks ratas veab ?


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 12 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7